זקוק לעצה בקשר למספר קורסים תואר 2

er2900

New member
זקוק לעצה בקשר למספר קורסים תואר 2

אי ביזנס: האינטרנט באירגון-א.עידן סדנא: כלים בעבודה קבוצתית-נ.שלום מיומנויות למידענות וניהול ידע- כללי-א.עידן האם הקורסים של א. עידן מתוקשבים ? האם יש נוכחות חובה ? ובכלל מה שאפשר לספר תודה !
 

chayahd99

New member
../images/Emo124.gifהמלצה: קורסים של אשר עידן

לקחתי השנה את הקורס "אי-ביזנס" ולפני שנתיים את "ניהול ידע". הקורסים עברו ממש בסבבה, הם חצי מתוקשבים, ולא נדרשה נוכחות. מה שאני אומרת רלוונטי לכל הקורסים שלו מכיון שכולם מועברים באותו אופן. אני אישית מאוד אהבתי אותו, ואני מאוד ממליצה. אם הייתי צריכה לקחת עוד קורס, זה בטוח היה אצלו.
לכולם
 

כרמל26

New member
שאלה קשורה

מה זה בדיוק קורס מתוקשב?לא חייבים בכלל להגיע? יש כמה קורסים כאלה בתואר השני אבל לא ברור אם צריך לקבוע לזה יום?או אולי לא... יום טוב לכולם!
 

asyalib1

New member
קורסים מתוקשבים

קורסים מתוקשבים הם קורסים שמועברים דרך האינטרנט כך שלרוב אין נוכחות חובה. אבל, יש קורסים שהם חצי מתוקשבים, ואז צריך להופיע כמה פעמים בסמסטר או בשנה למפגש עם המרצה או לשיעור. בנוסף לאלה, יש גם קורסים ללמידה עצמית - כאשר באלה אין נוכחות חובה, הלמידה מתבצעת דרך החוברת שרוכשים. בהצלחה.
 

amitco

New member
שר עידן- אין לי מושג

אבל את הסדנא חובה לקחת!!! קורס קליל ביותר. היא דורשת נוכחות אבל לא מעבירה דף או משהו אבל כדאי להגיע כי נוצרת איזשהי קבוצה ואיזושהי אינטימיות בין החברים. באיזשהו שלב, מתחלקים לקבוצות וכל קבוצה בוחרת נושא ומעבירה את הנושא באמצעות כל מיני משחקים ורעיונות,היא מבקשת לכתוב דו"ח על העברת הנושא בכיתה, למה בחרתם בנושא ואיך חברי הקבוצה הגיבו... הציון נקבע על פי זה. בקיצור, עושים חיים. לא חייבים להשתתף ואפשר להיות החברים השקטים בקבוצה.
 

nurhava

New member
המלצה

כל קורס של עמי סאלנט שאת יכולה - קח - אין שני לו, מעניין ,הוגן ויש ציונים טובים
 

Casey1

New member
לגבי הקורסים של אשר עידן-בכללי

לא צריכים להופיע למעט 4 פעמים של הצגת החומר לסטודנטים וביקורי ביקורת על העבודה הכתובה שעושים בצוותים של שניים. בסוף יש מבחן בע"פ על העבודה לוודא שאתה באמת כתבת ולא הורדת מהאינטרנט עבודה. במבחן הוא מבקש ממך ומבן/בת הזוג להגדיר דברים שציינתם בעבודה .כמו גם צריך לחשוב על חידוש עסקי כלשהו- הייתי בניהול ידע והיינו צריכים להוסיף תרשימים גם. יש באינטרנט המון חידושים ואפשר לכלול אותם בעבודה. יש גם פרזנטציה של העבודה בכיתה כמו רפרט עם power point. הקורסים עימו כוללים עבודה שעושים לבד כי הוא לא ממש עוזר . הוא עולה לפורום של E-learning פעם בחודש אולי ועונה רק ל 2 אנשים. אי אפשר גם להתכתב עימו בדוא"ל כי הוא אומר במפורש לא ליצור עימו קשר בדרך אחרת מלבד הפורום של הקורסים המתוקשבים. למרות הכל בסוף יש ציונים טובים אצלו .
 
למעלה