חבלה בתאונת דרכים

malaka ke

New member
חבלה בתאונת דרכים

שלום. אני עברתי תאונת דרכים בדרכי לעבודה. רכב שנסע מאחורי לא שם לב והתנגש בי בחלק האחורי של הרכב. נחבלתי בצוואר, בגב וביד. האם עליי להגיש תביעה לחברת הביטוח? מה עליי לעשות?
 
תאונת דרכים בדרך לעבודה

מלכה שלום רב.
כשמדובר בתאונת דרכים בזמן עבודה ישנן 2 דרכים הסלולות בפנייך:
ראשית, עלייך להגיש תביעה מול ביטוח לאומי ולמצות את זכויותייך הן בעניין דמי פגיעה (ימי מחלה) ולאחר שקיבלת את ימי המחלה, יהיה ניתן להגיש תביעה לנכות בביטוח לאומי בה תעמדי בפני וועדה רפואית אשר יקבעו לך את אחוזי הנכות( במידה ויש).
לאחר שמיצית את כל זכויותייך בביטוח לאומי, יש לפנות לחברת הביטוח חובה של הרכב שלך ולתבוע את המגיע לך בגין פיצויי נזקי גוף.
שימי לב, בדרך כלל מומלץ להתחיל עם המוסד לביטוח לאומי ורק לאחר מכן לפנות לחברת הביטוח של הרכב.
טרם מיצוי הזכויות מול המוסד לביטוח לאומי, חשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות הרפואיות שיעידו על הנזק וחומרותו כדי למקסם את הכספים שתקבלי.
אילו בדיקות ביצעת עד כה?
בהצלחה.
 
לפנות לעו"ד העוסק בנזיקין

כאדם שאינו איש מקצוע בתחום, ואינו מודע לזכויותיו ולדרך לתרגם אותן לפיצוי כספי, חברת הביטוח המבטחת את הרכב שלך בביטוח חובה תשלם לך פיצוי פעוט תמורת התחייבות שלא לתבוע מהם סכום נוסף בעתיד. יכול להיות שאפילו את הסכום הזה לא יסכימו לשלם, בטענה שעליך למצות את זכויותיך מול הביטוח הלאומי, וכל פיצוי שמגיע לך, יתקבל משם ולא מחברת הביטוח.
עלות הטיפול בעניינך קבועה בחוק (אין "יקרנים" ו-"זולים", יש רק טובים יותר וטובים פחות), ומשולמת לעורך הדין מתוך הפיצויים שתקבל בסוף הטיפול בתיק.
&nbsp
שורה תחתונה - פנה לעורך דין העוסק בנזיקין בתור תחום עיסוק עיקרי.
בהצלחה ורק בריאות,
ערן שפילינגר, עו"ד
 
למעלה