חברה עם ריח רע- בעיה ישנה צריכה עזרה

Swap Meet

New member
חברה עם ריח רע- בעיה ישנה צריכה עזרה../images/Emo70.gif

שלום לכולם לחברה נורא טובה שלי יש ריח נורא מסריח מבית השחי- לפעמים כבר שהיא באה לבית ספר,אחרי שיעור ספורט או פתאום במהלך היום.... הריח נורא חזק וכבר זמן רב אני מריחה אותו אבל לא מעירה לה בגלל שאני לא רוצה לפגוע בה.... ילדים בכיתה שלי התחילו להריח את הסירחון מבית השחי שלה וצוחקים עלייה מאחוריי הגב (וגם יורדיים עלייה -אבל היא כנראה לא מבינה את זה...) איך אני יכולה להגיד לה/להסביר לה שיש לה ריח נורא חזק מבית השחי? אשמח לתגובות -נורא חשוב לי תודה
 

second place

New member
זה ממש חמוד מצידך

שאכפת לך ככה מהחברה. מה שאני הייתי עושה זה שאחרי שיעור ספורט הייתי שמה דאורדורנט ומציעה גם לה. אם היא תסרב תלחצי עליה שכדאי לה אולי ככה היא תקלוט את הרמז. את גם יכולה לנסות להגיד לה בעדינות וגם אם זה יעליב אותה או יביך אותה בסופו של דבר היא תרוויח מזה. בהצלחה!
 

יונתנטן

New member
קרה בבית ספר של אחותי

מה שהיא עשתה זה פשוט תיכננה עם עוד כמה בנות שאם הילדה הזאת תהיה לידכם תתחילו לדבר ואס פתאום תעלו נושא שיחה על דאורדורנטים וזה.. וסתם ככה תשאלי אותה באיזה היא משתמשת. אם את יודעת שזה לא טוב ובגלל זה יש לה ריח אז תגידי לה שזה לא טוב ולא מומלץ. וסתם תזרקו כול אחת איזה דרך טובה לשמור על ריח וכאילו אתן עושות את הדבר הזה כול יום. היא תיקח את הטיפ ותעשה את זה גם..
 
למעלה