חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל

מצב
הנושא נעול.

romcd

New member
חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל

חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל
אתם מוזמנים לדרג

תדירות ,שירות , חדשנות

דעתי

מטרופלין הכי טובה ,תדירות טובה מאד בשרון ובדרום אוטובוסים שיוצאים בשבת ב 16:00 קו 29 ו 370 מב"ש !!! ביום שישי עד 16:50 מתל אביב 369 כולל שעון חורף ,הוספת קווים חדשים ,

אוטובוסים חדשנים עם WI FI ואזניות ,מסכים בתחנות (מטרדו דן ) ,שירות טוב ,תמיד מתקשרים אליי בחזרה ,משתדלים לענות .

שאר החברות פחות או יותר אותו דבר , קונקס -ואיולה מצטיינת במחירים נמוכים מאד .
 

scooby5

New member
אני אתן בצפון

חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל
אתם מוזמנים לדרג

תדירות ,שירות , חדשנות

דעתי

מטרופלין הכי טובה ,תדירות טובה מאד בשרון ובדרום אוטובוסים שיוצאים בשבת ב 16:00 קו 29 ו 370 מב"ש !!! ביום שישי עד 16:50 מתל אביב 369 כולל שעון חורף ,הוספת קווים חדשים ,

אוטובוסים חדשנים עם WI FI ואזניות ,מסכים בתחנות (מטרדו דן ) ,שירות טוב ,תמיד מתקשרים אליי בחזרה ,משתדלים לענות .

שאר החברות פחות או יותר אותו דבר , קונקס -ואיולה מצטיינת במחירים נמוכים מאד .
אני אתן בצפון
אגד - הכי גדולים, הכי אמינים, יש כריזה במרבית האוטובוסים העירוניים, ולמיטב הבנתי לקראת הפעלת כריזה גם בבינעירוניים, יש עם מי לדבר, סדרנים נמצאים במרכזית עד הנסיעה האחרונה ונותנים מענה, WIFI בהרבה אוטובוסים בינעירוניים וגם בחלק מהעירוניים, נתוני זמן אמת.
אומני - התחילו טוב. הפסיקו משום מה את הכריזה הקולית בכל האוטובוסים שלהם, ונותרו עם תצוגה בלבד. עד היום, כמעט שנתיים מיום כניסתם לשירות, לא הצליחו להתגבר על בעיית השפה בשילוט הפנימי (חיתוך המלים נעשה לפי כתיבה משמאל לימין). נתוני זמן אמת לא מועברים עדיין בצורה מסודרת למשרד התחבורה, אך יחד עם זאת, מפעילים יחד עם כל חברת עפיפי שירות NEXT-BUS באינטרנט, בטלפון וב-SMS, באוטובוסים שלהם יש WIFI אבל אין אף פעם רדיו, ומכשירי הכרטוס שלהם מסורבלים להחריד.
נצרת נסיעות ו-נתיב אקספרס - חיברתי ביחד, כי הם כמו "אומני" אבל פחות משודרגים. יאמר לזכות נצרת שהם החליפו לאחרונה לא מעט אוטובוסים, אך יחד עם זאת סובלים מהתוצרת המזעזעת של BMC. אין כריזה באוטובוסים, והגרוע מכל - אין כרטוס משותף עם אגד, על אף שהקווים חופפים בחלק מהמסלולים (למרות שכאן, למשרד התחבורה הפתרונים).
ג'י בי טורס - אוי ואבוי. האחרונים להכניס מחשבי כרטוס. התחילו עם כאלה כמו באגד, ועברו אחר כך לדרעק שמשתמשים בו בקבוצת עפיפי. אוטובוסים מתפרקים ורועשים, שחלקם לא מתאימים לתחבורה ציבורית (דלתות אחרי הסרן האחורי). על כריזה ומידע זמן אמת אין מה לדבר.
קונקס ו-קווים - לא נסעתי איתם באזור הצפון ולכן לא אוכל להביע דעה אמיתית. מה שכן ראיתי, הם אוטובוסים של קווים במצב לא הכי מזהיר בעולם, לפחות חיצונית.
 
האגד שאתה מדבר עליה לא דומה לאגד שאני מכירה

אני אתן בצפון
אגד - הכי גדולים, הכי אמינים, יש כריזה במרבית האוטובוסים העירוניים, ולמיטב הבנתי לקראת הפעלת כריזה גם בבינעירוניים, יש עם מי לדבר, סדרנים נמצאים במרכזית עד הנסיעה האחרונה ונותנים מענה, WIFI בהרבה אוטובוסים בינעירוניים וגם בחלק מהעירוניים, נתוני זמן אמת.
אומני - התחילו טוב. הפסיקו משום מה את הכריזה הקולית בכל האוטובוסים שלהם, ונותרו עם תצוגה בלבד. עד היום, כמעט שנתיים מיום כניסתם לשירות, לא הצליחו להתגבר על בעיית השפה בשילוט הפנימי (חיתוך המלים נעשה לפי כתיבה משמאל לימין). נתוני זמן אמת לא מועברים עדיין בצורה מסודרת למשרד התחבורה, אך יחד עם זאת, מפעילים יחד עם כל חברת עפיפי שירות NEXT-BUS באינטרנט, בטלפון וב-SMS, באוטובוסים שלהם יש WIFI אבל אין אף פעם רדיו, ומכשירי הכרטוס שלהם מסורבלים להחריד.
נצרת נסיעות ו-נתיב אקספרס - חיברתי ביחד, כי הם כמו "אומני" אבל פחות משודרגים. יאמר לזכות נצרת שהם החליפו לאחרונה לא מעט אוטובוסים, אך יחד עם זאת סובלים מהתוצרת המזעזעת של BMC. אין כריזה באוטובוסים, והגרוע מכל - אין כרטוס משותף עם אגד, על אף שהקווים חופפים בחלק מהמסלולים (למרות שכאן, למשרד התחבורה הפתרונים).
ג'י בי טורס - אוי ואבוי. האחרונים להכניס מחשבי כרטוס. התחילו עם כאלה כמו באגד, ועברו אחר כך לדרעק שמשתמשים בו בקבוצת עפיפי. אוטובוסים מתפרקים ורועשים, שחלקם לא מתאימים לתחבורה ציבורית (דלתות אחרי הסרן האחורי). על כריזה ומידע זמן אמת אין מה לדבר.
קונקס ו-קווים - לא נסעתי איתם באזור הצפון ולכן לא אוכל להביע דעה אמיתית. מה שכן ראיתי, הם אוטובוסים של קווים במצב לא הכי מזהיר בעולם, לפחות חיצונית.
האגד שאתה מדבר עליה לא דומה לאגד שאני מכירה
 

אורי404

New member
יש הבדלים בין הסניפים

זה המקום שלך לשתף באגד שאת מכירה
יש הבדלים בין הסניפים
למשל לפני מספר ימים בשרשור אחר כתבו על רמה טובה של סניף רחובות: מכונות חדשות ומתוחזקות כיאות. נהגים ברמה טובה.
אבל יש סניפים אחרים, שהם ממש לא אותו דבר. למשל סניף נתניה (גם בתקופה שפעלו קווי 6XX והקווים הפנימיים); אוטובוסים במצב ירוד. אני מכיר שם עובדים ועם חלקם אני אף מיודד. לצד זה הרמה של חלק לא קטן מהם נמוכה. כאלה, שלא סגורים על תעריפי הנסיעה וכרטיסי המשך, כולל קווים, שכביכול שייכים לסניף (641, למשל) ועוד באים בטענות לנוסעים, שלא מבינים לדבריהם.
פעם היו תושבי חדרה, שהעדיפו לעבוד בסניף כפר סבא (שהוא גם כן מהיותר טובים ב"אגד"). אפילו בתוך "אגד" יש הסולדים מסניף נתניה ומעדיפים להתרחק. במידה מסויימת זהו ה"סופרבוס" של סניפי "אגד".
 
תקצר היריעה ראו פורום 15 דקות

האגד שאתה מדבר עליה לא דומה לאגד שאני מכירה
תקצר היריעה ראו פורום 15 דקות
אבל בקיצור על הפנים
התדירות, הזמנים (אם בכלל מפורסמים), יחס הנהגים, הצפיפות באוטובוסים, הקשר בין מהלכי הקווים והמקומות שאליהם צריך להגיע (הרכבת הקלה אף החמירה את המצב), ועוד לאו דוקא לפי סדר זה. זה לגבי העירוניים.
בבינעירוניים - אין תדירות מספיקה למקומות שאינם תל אביב (ושיש בהם תחרות) למשל חיפה. נושא הסדרנים לא כמו שתארת - ברציפי חיפה למשל אין סדרנים. אם יש בעייה הנהג שולח אותך לחפש אותם במשרדים וכמובן יוצא לדרך ומשאיר אותך לחכות לאוטובוס הבא. גם ברציפים בירושלים קשה למצוא סדרן.
בעייה משותפת נוספת אין תור ואין נסיון של אגד לדאוג לתור במיוחד כשאנשים חוששים שלא יעלו עקב התדירות הלא מספיקה.
בירושלים תחנה סגורה עם זיהום אוויר נורא בחוץ. אבל מאחר ואין הקפדה על התורים אז אנשים נאלצים לחכות בחוץ.
בירושלים יש גם קווים משופרים עם תדירות גבוהה יותר שגם ממשיכים לשעות המאוחרות של הלילה. אלו שייכים לשכונות החרדיות. לשאר העיר אין.
 

romcd

New member
אתם בירושלים תקועים עם אגד לעד ...

תקצר היריעה ראו פורום 15 דקות
אבל בקיצור על הפנים
התדירות, הזמנים (אם בכלל מפורסמים), יחס הנהגים, הצפיפות באוטובוסים, הקשר בין מהלכי הקווים והמקומות שאליהם צריך להגיע (הרכבת הקלה אף החמירה את המצב), ועוד לאו דוקא לפי סדר זה. זה לגבי העירוניים.
בבינעירוניים - אין תדירות מספיקה למקומות שאינם תל אביב (ושיש בהם תחרות) למשל חיפה. נושא הסדרנים לא כמו שתארת - ברציפי חיפה למשל אין סדרנים. אם יש בעייה הנהג שולח אותך לחפש אותם במשרדים וכמובן יוצא לדרך ומשאיר אותך לחכות לאוטובוס הבא. גם ברציפים בירושלים קשה למצוא סדרן.
בעייה משותפת נוספת אין תור ואין נסיון של אגד לדאוג לתור במיוחד כשאנשים חוששים שלא יעלו עקב התדירות הלא מספיקה.
בירושלים תחנה סגורה עם זיהום אוויר נורא בחוץ. אבל מאחר ואין הקפדה על התורים אז אנשים נאלצים לחכות בחוץ.
בירושלים יש גם קווים משופרים עם תדירות גבוהה יותר שגם ממשיכים לשעות המאוחרות של הלילה. אלו שייכים לשכונות החרדיות. לשאר העיר אין.
אתם בירושלים תקועים עם אגד לעד ...
אין ולא יהיה מכרז ..
 

mister K

New member
לא תקועים ולא נעליים.

אתם בירושלים תקועים עם אגד לעד ...
אין ולא יהיה מכרז ..
לא תקועים ולא נעליים.
אף מפעיל אחר לא יכול להתמודד עם העבודה הקשה בירושלים.
גם מטרופולין שאתה מעריץ יקרסו שם.
 

romcd

New member
זה לא אני זה אפרת אפי אסף אומרת !!!

לא תקועים ולא נעליים.
אף מפעיל אחר לא יכול להתמודד עם העבודה הקשה בירושלים.
גם מטרופולין שאתה מעריץ יקרסו שם.
זה לא אני זה אפרת אפי אסף אומרת !!!
אני לא מעריץ ,אני מדבר על עובדות ,למה אין מכרז על התחבורה בירושלים, מסיבות פוליטיות ולא יהיה שום שינוי בירושלים ,תמיד יישאר אגד .
 

mister K

New member
לא מעניין אותי מי אומר את זה.

זה לא אני זה אפרת אפי אסף אומרת !!!
אני לא מעריץ ,אני מדבר על עובדות ,למה אין מכרז על התחבורה בירושלים, מסיבות פוליטיות ולא יהיה שום שינוי בירושלים ,תמיד יישאר אגד .
לא מעניין אותי מי אומר את זה.
אני אומר שאף חברה מלבד אגד לא מסוגלת להתמודד עם אינטנסיביות העבודה בירושלים. אולי רק דן מסוגלים...
פה נמדדים המקצועיות והניסיון של אגד. עם זאת, הקווים הפרבריים באזור ירושלים צפויים לעבור בקרוב לאגד תעבורה.
 

romcd

New member
מעניין אותך לשמוע רק את עצמך ובינתיים אנשים

לא מעניין אותי מי אומר את זה.
אני אומר שאף חברה מלבד אגד לא מסוגלת להתמודד עם אינטנסיביות העבודה בירושלים. אולי רק דן מסוגלים...
פה נמדדים המקצועיות והניסיון של אגד. עם זאת, הקווים הפרבריים באזור ירושלים צפויים לעבור בקרוב לאגד תעבורה.
מעניין אותך לשמוע רק את עצמך ובינתיים אנשים
סובלים מאגד ,בכל מקום .
 

scooby5

New member
זה בדיוק הפוך

בגדול כן ,נכון יש מקומות יוצאים מהכלל .
זה בדיוק הפוך
יש מקומות שבהם סובלים מאגד, כמו שזה קורה עם כל חברה.
אף פעם לא תשיג 100% אנשים מרוצים (וגם לא קרוב לזה), כמו שאף פעם לא תמצא 100% שסובלים.
 
גם אגד לא מסוגלת...

לא מעניין אותי מי אומר את זה.
אני אומר שאף חברה מלבד אגד לא מסוגלת להתמודד עם אינטנסיביות העבודה בירושלים. אולי רק דן מסוגלים...
פה נמדדים המקצועיות והניסיון של אגד. עם זאת, הקווים הפרבריים באזור ירושלים צפויים לעבור בקרוב לאגד תעבורה.
גם אגד לא מסוגלת...
(או לא רוצה)
 
אגד זוועתיים בירושלים!

תקצר היריעה ראו פורום 15 דקות
אבל בקיצור על הפנים
התדירות, הזמנים (אם בכלל מפורסמים), יחס הנהגים, הצפיפות באוטובוסים, הקשר בין מהלכי הקווים והמקומות שאליהם צריך להגיע (הרכבת הקלה אף החמירה את המצב), ועוד לאו דוקא לפי סדר זה. זה לגבי העירוניים.
בבינעירוניים - אין תדירות מספיקה למקומות שאינם תל אביב (ושיש בהם תחרות) למשל חיפה. נושא הסדרנים לא כמו שתארת - ברציפי חיפה למשל אין סדרנים. אם יש בעייה הנהג שולח אותך לחפש אותם במשרדים וכמובן יוצא לדרך ומשאיר אותך לחכות לאוטובוס הבא. גם ברציפים בירושלים קשה למצוא סדרן.
בעייה משותפת נוספת אין תור ואין נסיון של אגד לדאוג לתור במיוחד כשאנשים חוששים שלא יעלו עקב התדירות הלא מספיקה.
בירושלים תחנה סגורה עם זיהום אוויר נורא בחוץ. אבל מאחר ואין הקפדה על התורים אז אנשים נאלצים לחכות בחוץ.
בירושלים יש גם קווים משופרים עם תדירות גבוהה יותר שגם ממשיכים לשעות המאוחרות של הלילה. אלו שייכים לשכונות החרדיות. לשאר העיר אין.
אגד זוועתיים בירושלים!
מסכימה עם כל מה שכתבת.
בחיפה הם פחות או יותר בסדר, לדעתי.
זאת אומרת, חוץ מהאוטובוסים הבוערים....
 
התדירות של אגד בחיפה מתאימה יותר לכפר באלפים

אגד זוועתיים בירושלים!
מסכימה עם כל מה שכתבת.
בחיפה הם פחות או יותר בסדר, לדעתי.
זאת אומרת, חוץ מהאוטובוסים הבוערים....
התדירות של אגד בחיפה מתאימה יותר לכפר באלפים
השוויצריים, מאשר למטרופולין השלישי בגודלו בארץ.
 

אורי404

New member
נראה האם זה ישתנה בשנים הקרובות

התדירות של אגד בחיפה מתאימה יותר לכפר באלפים
השוויצריים, מאשר למטרופולין השלישי בגודלו בארץ.
נראה האם זה ישתנה בשנים הקרובות
יהיה מעבר של קווים שונים של "אגד" לחברת הבת של "דן" עם פרויקט ה"מטרונית" וגם קווים רבים אחרים יעברו במסגרת מכרז נהריה-צפת המורחב.
אולי יתפנו משאבים (אוטובוסים ונהגים) לטובת הוספת נסיעות בחיפה והסביבה.
 
על סמך מה אתה מניח שהבעייה היא משאבים?

נראה האם זה ישתנה בשנים הקרובות
יהיה מעבר של קווים שונים של "אגד" לחברת הבת של "דן" עם פרויקט ה"מטרונית" וגם קווים רבים אחרים יעברו במסגרת מכרז נהריה-צפת המורחב.
אולי יתפנו משאבים (אוטובוסים ונהגים) לטובת הוספת נסיעות בחיפה והסביבה.
על סמך מה אתה מניח שהבעייה היא משאבים?
 

אורי404

New member
במידה והבעיה היא משאבים

על סמך מה אתה מניח שהבעייה היא משאבים?
במידה והבעיה היא משאבים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה