חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
וגם המחיר (ואוליה) הוא לא פרמטר למדידה!

חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל
אתם מוזמנים לדרג

תדירות ,שירות , חדשנות

דעתי

מטרופלין הכי טובה ,תדירות טובה מאד בשרון ובדרום אוטובוסים שיוצאים בשבת ב 16:00 קו 29 ו 370 מב"ש !!! ביום שישי עד 16:50 מתל אביב 369 כולל שעון חורף ,הוספת קווים חדשים ,

אוטובוסים חדשנים עם WI FI ואזניות ,מסכים בתחנות (מטרדו דן ) ,שירות טוב ,תמיד מתקשרים אליי בחזרה ,משתדלים לענות .

שאר החברות פחות או יותר אותו דבר , קונקס -ואיולה מצטיינת במחירים נמוכים מאד .
וגם המחיר (ואוליה) הוא לא פרמטר למדידה!
מכיוון שלחברה אין שום נגיעה בנושא המחיר שנקבע באופן בלעדי על ידי משרד התחבורה, אתה לא יכול להגיד שחברה אחת יותר טובה כי היא מצטיינת במחירים נמוכים.
ואוליה אמנם הציעה את המחירים בתנאי המכרז שלה, אך במכרזים הבאים לא הייתה למפעילים אפשרות לעשות זאת והפרמטרים לזכייה היו שונים לגמרי.
 

romcd

New member
ממש לא !!! המחיר נקבע בשכלול הזכייה !!! על יד

וגם המחיר (ואוליה) הוא לא פרמטר למדידה!
מכיוון שלחברה אין שום נגיעה בנושא המחיר שנקבע באופן בלעדי על ידי משרד התחבורה, אתה לא יכול להגיד שחברה אחת יותר טובה כי היא מצטיינת במחירים נמוכים.
ואוליה אמנם הציעה את המחירים בתנאי המכרז שלה, אך במכרזים הבאים לא הייתה למפעילים אפשרות לעשות זאת והפרמטרים לזכייה היו שונים לגמרי.
ממש לא !!! המחיר נקבע בשכלול הזכייה !!! על יד
על ידי משרד התחבורה והוא נגזר מהתקציב שמציעה החברה להפעלת האזור בו היא מתחרה ,אין שום מקריות שקונקס היא זולה מאחרות,

פחות מ 9 שקל מאשדוד לתל אביב

בטבריה נסיעה עירונית 3 שקל ,בעוד בעפולה 4 ומיבנה לתל אביב 7.5 ,אז זה כן תלוי בחברה .
 

mister K

New member
אתה קורא את מה שכתוב או שאתה סתם קופץ?!

ממש לא !!! המחיר נקבע בשכלול הזכייה !!! על יד
על ידי משרד התחבורה והוא נגזר מהתקציב שמציעה החברה להפעלת האזור בו היא מתחרה ,אין שום מקריות שקונקס היא זולה מאחרות,

פחות מ 9 שקל מאשדוד לתל אביב

בטבריה נסיעה עירונית 3 שקל ,בעוד בעפולה 4 ומיבנה לתל אביב 7.5 ,אז זה כן תלוי בחברה .
אתה קורא את מה שכתוב או שאתה סתם קופץ?!
כתבתי במפורש שהמחיר (שמאז כבר התעדכן מספר פעמים) הוצע על ידי ואוליה במכרז.
הייחוד של מכרז אשדוד, כמו גם מכרז באר שבע בו זכתה מטרופולין, הוא במחיר הנמוך שהיווה פרמטר לזכייה.
עם זאת, המחיר אושר על ידי משרד התחבורה בעוד שבמכרזים הבאים כלל לא ניתנה אפשרות למפעיל להציע מחיר. לכן מחיר נמוך הוא כלל לא פרמטר להשוואה!
 

connex

Active member
קונקס לא זולה מאחרות

ממש לא !!! המחיר נקבע בשכלול הזכייה !!! על יד
על ידי משרד התחבורה והוא נגזר מהתקציב שמציעה החברה להפעלת האזור בו היא מתחרה ,אין שום מקריות שקונקס היא זולה מאחרות,

פחות מ 9 שקל מאשדוד לתל אביב

בטבריה נסיעה עירונית 3 שקל ,בעוד בעפולה 4 ומיבנה לתל אביב 7.5 ,אז זה כן תלוי בחברה .
קונקס לא זולה מאחרות
קונקס אשדוד ואבריה אולי כן אך לא קונקס בכללותה
בלוד נסיעה לתל אביב שלוקחת פחות זמן (לפחות בקווי 46X כמובן לא כולל 461 של סופרבוס) עולה 12 שקלים לעומת ה8 ומשהו מאשדוד לתל אביב
כנ"ל טבריה
שם נסיעה עירונית 3 שקלים. בלוד זה 4.1
 

mister K

New member
ברור, כי המחיר קשור למכרז ולא למפעיל.

קונקס לא זולה מאחרות
קונקס אשדוד ואבריה אולי כן אך לא קונקס בכללותה
בלוד נסיעה לתל אביב שלוקחת פחות זמן (לפחות בקווי 46X כמובן לא כולל 461 של סופרבוס) עולה 12 שקלים לעומת ה8 ומשהו מאשדוד לתל אביב
כנ"ל טבריה
שם נסיעה עירונית 3 שקלים. בלוד זה 4.1
ברור, כי המחיר קשור למכרז ולא למפעיל.
אבל אל תבלבל אותו, הוא החליט ש-"קונקס הכי זולים" והוא הרי יודע הכל...
 

romcd

New member
במכרזים המקוריים הם הכי זולים להוציא לוד

קונקס לא זולה מאחרות
קונקס אשדוד ואבריה אולי כן אך לא קונקס בכללותה
בלוד נסיעה לתל אביב שלוקחת פחות זמן (לפחות בקווי 46X כמובן לא כולל 461 של סופרבוס) עולה 12 שקלים לעומת ה8 ומשהו מאשדוד לתל אביב
כנ"ל טבריה
שם נסיעה עירונית 3 שקלים. בלוד זה 4.1
במכרזים המקוריים הם הכי זולים להוציא לוד
הם הכי זולים ולכן הם חברה הכי זולה .
 

25306yosef

New member
במקום הראשון צועדת רכבת ישראל

חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל
אתם מוזמנים לדרג

תדירות ,שירות , חדשנות

דעתי

מטרופלין הכי טובה ,תדירות טובה מאד בשרון ובדרום אוטובוסים שיוצאים בשבת ב 16:00 קו 29 ו 370 מב"ש !!! ביום שישי עד 16:50 מתל אביב 369 כולל שעון חורף ,הוספת קווים חדשים ,

אוטובוסים חדשנים עם WI FI ואזניות ,מסכים בתחנות (מטרדו דן ) ,שירות טוב ,תמיד מתקשרים אליי בחזרה ,משתדלים לענות .

שאר החברות פחות או יותר אותו דבר , קונקס -ואיולה מצטיינת במחירים נמוכים מאד .
במקום הראשון צועדת רכבת ישראל
1. לרכבת ישראל יש שירות הפועל ברציפות 24 שעות ביממה ברוב ימות החול בשנה. 2. קופות מאוישות ומכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 3. נסיעה ישירה בין שתי תחנות רכבת סמוכות ללא עצירה ברמזורים ובפקקים. 4. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. את אחד או יותר מארבעת היתרונות הנ"ל שיש לרכבת ישראל, אין לשום מפעיל אוטובוסים בישראל (למעט קואופרטיב אגד, ראו להלן).

במקום השני צועדת הכרמלית בחיפה - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. נסיעה ישירה בין שתי תחנות סמוכות ללא כל צורך לעצור ברמזורים ובפקקים. 3. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות.

במקום השלישי (?) נמצאת הרק"ל בירושלים - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. (מכיוון שאין לי כל ניסיון עם הרק"ל בירושלים, הנתונים שנכתבו הם על סמך הכתוב בפורום ויתכן שהם שגויים).

מכיוון שהמטרונית בחיפה טרם החלה לפעול, אין באפשרותי לדרג אותה כעת.

במקום הרביעי והאחרון 'החביב' צועדת אגודה שיתופית בשם קואופרטיב אגד - 1. קופות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה.

*************************************

* - כל השאר הם אפס אפסים ולא עומדים בשום קריטריון על מנת להשתתף בדירוג...
 
קופות מאוישות זה הקריטריון היחיד שלך

במקום הראשון צועדת רכבת ישראל
1. לרכבת ישראל יש שירות הפועל ברציפות 24 שעות ביממה ברוב ימות החול בשנה. 2. קופות מאוישות ומכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 3. נסיעה ישירה בין שתי תחנות רכבת סמוכות ללא עצירה ברמזורים ובפקקים. 4. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. את אחד או יותר מארבעת היתרונות הנ"ל שיש לרכבת ישראל, אין לשום מפעיל אוטובוסים בישראל (למעט קואופרטיב אגד, ראו להלן).

במקום השני צועדת הכרמלית בחיפה - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. נסיעה ישירה בין שתי תחנות סמוכות ללא כל צורך לעצור ברמזורים ובפקקים. 3. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות.

במקום השלישי (?) נמצאת הרק"ל בירושלים - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. (מכיוון שאין לי כל ניסיון עם הרק"ל בירושלים, הנתונים שנכתבו הם על סמך הכתוב בפורום ויתכן שהם שגויים).

מכיוון שהמטרונית בחיפה טרם החלה לפעול, אין באפשרותי לדרג אותה כעת.

במקום הרביעי והאחרון 'החביב' צועדת אגודה שיתופית בשם קואופרטיב אגד - 1. קופות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה.

*************************************

* - כל השאר הם אפס אפסים ולא עומדים בשום קריטריון על מנת להשתתף בדירוג...
קופות מאוישות זה הקריטריון היחיד שלך
כדי להשוות בין חברות אוטובוסים?
אני נוסע בתחבורה ציבורית כל יום ואני לא זוכר מתי בפעם האחרונה השתמשתי בקופה מאוישת.
 

25306yosef

New member
גם קופות אוטומטיות אין לחברות האוטובוסים

קופות מאוישות זה הקריטריון היחיד שלך
כדי להשוות בין חברות אוטובוסים?
אני נוסע בתחבורה ציבורית כל יום ואני לא זוכר מתי בפעם האחרונה השתמשתי בקופה מאוישת.
גם קופות אוטומטיות אין לחברות האוטובוסים
ולמעשה לחברות האוטובוסים אין קופות כלל, לא מאוישות ולא אוטומטיות (חוץ מקואופרטיב אגד), והאפשרות היחידה לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לנסיעה חד פעמית היא באמצעות נהגי האוטובוסים.
 

cwen

New member
אבל לך אין פוביה מכסף מזומן

קופות מאוישות זה הקריטריון היחיד שלך
כדי להשוות בין חברות אוטובוסים?
אני נוסע בתחבורה ציבורית כל יום ואני לא זוכר מתי בפעם האחרונה השתמשתי בקופה מאוישת.
אבל לך אין פוביה מכסף מזומן
 

25306yosef

New member
אני לא רוצה לשלם לנהג,

גם לנהג אפשר לשלם במזומן.
אני לא רוצה לשלם לנהג,
אני רוצה לרכוש את כרטיסי הנסיעה בקופה ו/או במכונה אוטומטית למכירת כרטיסים ולשלם בכרטיס אשראי כפי שאני משלם עבור הכריכים והאייס קפה שאני קונה כל יום.
 
ברור ששגוי מה לא ראיתם נהג רק"ל מוכר כרטיסים

במקום הראשון צועדת רכבת ישראל
1. לרכבת ישראל יש שירות הפועל ברציפות 24 שעות ביממה ברוב ימות החול בשנה. 2. קופות מאוישות ומכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 3. נסיעה ישירה בין שתי תחנות רכבת סמוכות ללא עצירה ברמזורים ובפקקים. 4. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. את אחד או יותר מארבעת היתרונות הנ"ל שיש לרכבת ישראל, אין לשום מפעיל אוטובוסים בישראל (למעט קואופרטיב אגד, ראו להלן).

במקום השני צועדת הכרמלית בחיפה - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. נסיעה ישירה בין שתי תחנות סמוכות ללא כל צורך לעצור ברמזורים ובפקקים. 3. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות.

במקום השלישי (?) נמצאת הרק"ל בירושלים - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. (מכיוון שאין לי כל ניסיון עם הרק"ל בירושלים, הנתונים שנכתבו הם על סמך הכתוב בפורום ויתכן שהם שגויים).

מכיוון שהמטרונית בחיפה טרם החלה לפעול, אין באפשרותי לדרג אותה כעת.

במקום הרביעי והאחרון 'החביב' צועדת אגודה שיתופית בשם קואופרטיב אגד - 1. קופות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה.

*************************************

* - כל השאר הם אפס אפסים ולא עומדים בשום קריטריון על מנת להשתתף בדירוג...
ברור ששגוי מה לא ראיתם נהג רק"ל מוכר כרטיסים
[ציניות]
 

romcd

New member
רכבות עושקות את הציבור מבת ים לתל אביב 12 שקל

במקום הראשון צועדת רכבת ישראל
1. לרכבת ישראל יש שירות הפועל ברציפות 24 שעות ביממה ברוב ימות החול בשנה. 2. קופות מאוישות ומכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 3. נסיעה ישירה בין שתי תחנות רכבת סמוכות ללא עצירה ברמזורים ובפקקים. 4. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. את אחד או יותר מארבעת היתרונות הנ"ל שיש לרכבת ישראל, אין לשום מפעיל אוטובוסים בישראל (למעט קואופרטיב אגד, ראו להלן).

במקום השני צועדת הכרמלית בחיפה - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. נסיעה ישירה בין שתי תחנות סמוכות ללא כל צורך לעצור ברמזורים ובפקקים. 3. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות.

במקום השלישי (?) נמצאת הרק"ל בירושלים - 1. קופות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה. 2. הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד, ולא בעיסקי כספים ובנקאות. (מכיוון שאין לי כל ניסיון עם הרק"ל בירושלים, הנתונים שנכתבו הם על סמך הכתוב בפורום ויתכן שהם שגויים).

מכיוון שהמטרונית בחיפה טרם החלה לפעול, אין באפשרותי לדרג אותה כעת.

במקום הרביעי והאחרון 'החביב' צועדת אגודה שיתופית בשם קואופרטיב אגד - 1. קופות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה.

*************************************

* - כל השאר הם אפס אפסים ולא עומדים בשום קריטריון על מנת להשתתף בדירוג...
רכבות עושקות את הציבור מבת ים לתל אביב 12 שקל
על מה בדיוק מאשדוד לתל אביב 19 שקל באטובוס פחות מ50% .
 

25306yosef

New member
על איכות משלמים וזה דבר ידוע לכל,

רכבות עושקות את הציבור מבת ים לתל אביב 12 שקל
על מה בדיוק מאשדוד לתל אביב 19 שקל באטובוס פחות מ50% .
על איכות משלמים וזה דבר ידוע לכל,
ומי שלא רוצה לשלם שימצא פתרונות חלופיים...
 

אורי404

New member
איכות התשלום

על איכות משלמים וזה דבר ידוע לכל,
ומי שלא רוצה לשלם שימצא פתרונות חלופיים...
איכות התשלום
איכות התשלום, שבה ניתן לשלם בכרטיס אשראי
 

mister K

New member
מבחינתי יש כמה פרמטרים

חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל
אתם מוזמנים לדרג

תדירות ,שירות , חדשנות

דעתי

מטרופלין הכי טובה ,תדירות טובה מאד בשרון ובדרום אוטובוסים שיוצאים בשבת ב 16:00 קו 29 ו 370 מב"ש !!! ביום שישי עד 16:50 מתל אביב 369 כולל שעון חורף ,הוספת קווים חדשים ,

אוטובוסים חדשנים עם WI FI ואזניות ,מסכים בתחנות (מטרדו דן ) ,שירות טוב ,תמיד מתקשרים אליי בחזרה ,משתדלים לענות .

שאר החברות פחות או יותר אותו דבר , קונקס -ואיולה מצטיינת במחירים נמוכים מאד .
מבחינתי יש כמה פרמטרים
מבחינת מקצועיות וניהול תנועה (עמידה בזמנים, תגבורים בלו"ז, מענה לתקלות בזמן אמת):
1. דן
2. אגד ומטרופולין
3. כל השאר...

מבחינת טיפול בפניות הציבור:
1. מטרופולין
2. אגד
3. כל השאר

מבחינת נקיון ותחזוקה:
1. אגד
2. דן, מטרופולין, ואוליה, עפיפי.
3. כל השאר

מבחינת נהגים:
1. אגד (כולל אגד תעבורה) ודן.
2. כל השאר

מבחינת איכות דגמי האוטובוסים:
1. אגד ודן
2. ואוליה
3. כל השאר (מטרופולין לא מצטיינים בפרמטר הזה)

מבחינת קידמה (מכשיר כירטוס, רב-קו וכו'):
1. דן
2. מטרופולין
3. כל השאר (פה אגד לא מצטיינים)

מחירי נסיעה וזמנים הם לא פרמטר!

לסיכום: המקום הראשון מתחלק בין אגד ודן כשלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות על פני האחרות. מהמפעילים החדשים מטרופולין וואוליה הם הטובים ביותר. אך בפרמטרים מסוימים כמו הנהגים למשל, הן לדעתי עדיין לא מגיעות לרמה של אגד ודן.

החברות הגרועות ביותר מבחינתי מבל הבחינות:
1. סופרבוס
2. קווים
3. קבוצת עפיפי (בין היתר בגלל דגמי האוטובוסים) וג'י בי טורס.
 

romcd

New member
Y Y Y איזה .....

מבחינתי יש כמה פרמטרים
מבחינת מקצועיות וניהול תנועה (עמידה בזמנים, תגבורים בלו"ז, מענה לתקלות בזמן אמת):
1. דן
2. אגד ומטרופולין
3. כל השאר...

מבחינת טיפול בפניות הציבור:
1. מטרופולין
2. אגד
3. כל השאר

מבחינת נקיון ותחזוקה:
1. אגד
2. דן, מטרופולין, ואוליה, עפיפי.
3. כל השאר

מבחינת נהגים:
1. אגד (כולל אגד תעבורה) ודן.
2. כל השאר

מבחינת איכות דגמי האוטובוסים:
1. אגד ודן
2. ואוליה
3. כל השאר (מטרופולין לא מצטיינים בפרמטר הזה)

מבחינת קידמה (מכשיר כירטוס, רב-קו וכו'):
1. דן
2. מטרופולין
3. כל השאר (פה אגד לא מצטיינים)

מחירי נסיעה וזמנים הם לא פרמטר!

לסיכום: המקום הראשון מתחלק בין אגד ודן כשלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות על פני האחרות. מהמפעילים החדשים מטרופולין וואוליה הם הטובים ביותר. אך בפרמטרים מסוימים כמו הנהגים למשל, הן לדעתי עדיין לא מגיעות לרמה של אגד ודן.

החברות הגרועות ביותר מבחינתי מבל הבחינות:
1. סופרבוס
2. קווים
3. קבוצת עפיפי (בין היתר בגלל דגמי האוטובוסים) וג'י בי טורס.
Y Y Y איזה .....

מטרופלין ראשונה להכניס כרטיסים חכמים עוד ב 2003 , מכשרים אוטומטיים לכרטיסים ,החברה הראשונה שהתקינה WI FI ,אוטובוס חללית .

תדירות לאורך כל היום בכל קו רציני ,שיפור יומי יומי . אז היא צריכה להיות למעלה ברשימה .
 

mister K

New member
טעות!

Y Y Y איזה .....

מטרופלין ראשונה להכניס כרטיסים חכמים עוד ב 2003 , מכשרים אוטומטיים לכרטיסים ,החברה הראשונה שהתקינה WI FI ,אוטובוס חללית .

תדירות לאורך כל היום בכל קו רציני ,שיפור יומי יומי . אז היא צריכה להיות למעלה ברשימה .
טעות!
הראשונים שהפעילו מכשירי כירטוס ושניסו כרטיס חכם היו דן עוד בשנות ה-90.
הראשונים שהכניסו כרטיס חכם בפועל היו אגד באשקלון עוד לפני מטרופולין. גם מכשירי כירטוס היו באגד עוד לפני שמטרופולין היו קיימים.

רק Wi-Fi מטרופולין הכניסו ראשונים ואגד זמן קצר אחריהם.

"אוטובוס חללית"? אני משער שאתה מתכוון למאן איריזר... גם באגד יש לא מעט כאלה. אוטובוס די מעאפן לתח"צ על שלדה מעאפנה.

תדירות לאורך כל היום בכל קו רציני יש ברוב החברות.
 

אורי404

New member
לא ראיתי זמן רב את ה"איריזרים" ואת ה"סידראלים

טעות!
הראשונים שהפעילו מכשירי כירטוס ושניסו כרטיס חכם היו דן עוד בשנות ה-90.
הראשונים שהכניסו כרטיס חכם בפועל היו אגד באשקלון עוד לפני מטרופולין. גם מכשירי כירטוס היו באגד עוד לפני שמטרופולין היו קיימים.

רק Wi-Fi מטרופולין הכניסו ראשונים ואגד זמן קצר אחריהם.

"אוטובוס חללית"? אני משער שאתה מתכוון למאן איריזר... גם באגד יש לא מעט כאלה. אוטובוס די מעאפן לתח"צ על שלדה מעאפנה.

תדירות לאורך כל היום בכל קו רציני יש ברוב החברות.
לא ראיתי זמן רב את ה"איריזרים" ואת ה"סידראלים
חלק מה"איריזרים", אם לא כולם יצאו מ"מטרופולין".
אולי גם ה"סידראלים". שכנראה שחלקם, אם לא כולם יצאו מהחברה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה