חברות פונדקאות חו"ל בארץ

bananagoy

New member
חברות פונדקאות חו"ל בארץ

כפי הידוע לי, ושמעתי כבר 3 מקרים שקיימת רמאות של ההורים המיועדים ע"י חברות פונדקטות בארץ שמתמחות בחו"ל. הבנתי שחוזה לא ממש מגן על ההורים המיועדים ומטרת הסוכנויות האלו היא להוציא כמה שיותר כסף ולמשוך זמן, הם מוציאים כמה שיותר מהורים מויעדים .
איך מרכיבים את החוזה כך כדי להגן על ההורים המיועדים?
 

ortaltal2

New member
תעשו בישראל

למה להסתכן???. בישראל אתם מוגנים יש חוק יש ועדה הכל מסודר מילא פעם היהתור ארוך להכרות עם פונדקאיות היום זה צ'יק צ'ק.
 
פרשנות מוטעית!

אני חושב שנקודת המוצע שלך מאוד מוטעית! לומר ש "מטרת הסוכנויות האלו היא להוציא כמה שיותר כסף ולמשוך זמן, הם מוציאים כמה שיותר מהורים מויעדים"
זו טעות, את לא יכולה להכליל בצורה כזו, לכל הסוכנויות יש מודל עסקי ובסופו של דבר הם מספקים שרות בעבור רווח כספי, אבל יש בהחלט סוכנויות מנוסות שמספקות גם את התמורה! אני לא יודע על אילו מיקרים את מדברת של הורים שרומו, אבל אני די בטוח שזה לא בסוכננויות הגדולות והמנוסות.
המלצתי אליכם - תצאו מהמחשב, תקבעו פגישה עם הסוכנויות המובילות, תבקשו מהם פרטים של משפחות שסיימו את התהליך אצלם, תדברו איתם. תשאלו אותם על מיקרים שמשהו מישתבש ואיך הם ערוכים להתמודד עם זה וכמה ניסיון יש להם בזה.
זה נכון שזה לא הליך זול, אבל זה הליך כל כך חשוב ורגיש שחשוב להרגיש שאתם בידיים טובות, אז אל תחפשו רק את המחיר, כי אתם עלולים לגלות שהזול הוא יקר.
בהצלחה.
 

bananagoy

New member
,,,תגובה

קודם כל תודה על התגובה , דבר שני זו לא פרשנות ואם 3 זוגות נפגעו מסוכנות מסוימת, סימן שזו בעיה רצינית. הבנתי שמדובר דווקא בסוכנות גדולה שרושמת הורים מיועדים , לוקת מהם כמה שיותר כסף עבור מקדמה, שירותים נלווים ועוד ואז מתחילה סחבת, פתאום פונדקאית מתחרטת או מוצאים בעיה רפואית לכאורה, או מתחלפים נציגים בסוכנות או.. וכך מושכים 3-4 שנים ומשחקים על זה להורים מיועדים אין הרבה אופציות והם נמצאים בפינה.
 
סוכנות או סוכנויות?

בהודעה המקורית שלך כתבת: "ומטרת הסוכנויות האלו ...", עכשיו את מציינת ששלושה זוגות נפגעו מסוכנות מסוימת, (אני ניתקלתי בפורום הזה ואחרים בזוג אחד עם טענות לגבי מרמה כלפי סוכנות אחת שמציעה פונדקאות בארה"ב). אם את יודעת על איזו סוכנות מדובר - פשוט תתרחקי מהם. מדבריך משתמע שהכללת לגבי כל הסוכנויות, מנסיון שלי ושל רבים פה בפורום ומחוצה לו - יש סוכנויות טובות שאינן מרמות והן מנהלות את התהליך בשקיפות ורגישות (חלק יותר וחלק פחות). אנחנו עשינו את ההליך בגיאורגיה ואנחנו עומדים לחתום על הליך שני בקרוב :) . כמו בכל תחום - יש מיקצוענים מאוד ויש מיקצוענים פחות ויכול להיות שיש גם רמאים, אבל להכליל לגבי כולם זו שגיאה וטעות. מניסיון אני ממליץ על המסלול בגיאורגיה, תקבעו פגישות, תיפגשו איתם, ותבקשו פרטים של ממליצים, (יהיו כאלו שיתנו לכם ספר שלם משפחות ממליצות כולל פרטי קשר ותבינו שאלו לא רמאים מולכם).
בהצלחה.
 

bananagoy

New member
אכן

מדובר בסוכנות אחת, אבל ב 3 מקרים שונים, השאלה איך בודקים שאותו סיפור לא קורה עם סוכנות אחרת? ולגבי גאורגיה אני לא יודעת. אנחנו לא עומדים בקריטריונים שלהם.
 

דנית150

New member
למען זוגות "מתחילים" רצוי שתכתבי מי אותה סוכנות בעייתית

אם ניתן לחסוך מפח נפש מאחרים על סמך נסיונך אז צריך להזהיר.
ועוד שאלה. מהם קריטוריונים שלא ניתן לעמוד בהם בגאורגיה?
דווקא שם אמור להיות יותר קל.
 

bananagoy

New member
תגובה

אני לא בטוחה שמותר לכתוב את שם החברה כאן, ולגבי גאורגיה, יש קריטריונים מאוד נוקשים שלא כולם עומדים בהם, כגון- אישורים רפואים מאוד ספציפיים, נישואין רשמיים ועוד.
 
לא חושב

אני חושב שהמידע שלכם לא מדוייק, ממה שאני יודע הדרישות בגיאורגיה הן:
1. זוג (גבר ואשה) נשוי או בהסכם זוגיות.
2. מכתב מרופא הממליץ על פונדקאות (לא זכור לי שביקשו פרוט של הבעיה הרפואית).
אם אתם עונים על הסעיפים האלו, לדעתי אתם יכולים לעשות שם.
האם מישהו אמר לכם שאתם לא יכולים או שזה מה שאתם הבנתם לבד?
שווה לבדוק את זה באופן רציני מול מי שמומחה בזה ולא להסתמך על פרשנויות.
 

bananagoy

New member
תודה לך

את התשובה השלילית קיבלנו משתי סוכנויות, הם אמרו שיש קריטריונים ולכן אי אפשר בגאורגיה.
 
למעלה