חבריה, מי נוהג לנסוע ברכבת?

מצב
הנושא נעול.

nitsansh

New member
כנראה שאנשים לא מצפים לשרותים נקיים

עמית ענה לך בדיוק
רוב האנשים, אבל ממש רוב האנשים, אם אין להם בעית שלפוחית או דלקת בדרכי השתן או סתם הפרעה נפשית (כן, אני לא צוחק, יש כאלו שיהיו 15 דקות מהבית בנסיעה והם יכנסו לשירותים ציבוריים ועוד לדברים שמצריכים ישיבה, כשאין להם בעייה פיסית, ולא יתאפקו את אותן 15 דקות. כאלו בעייני הם עם הפרעה נפשית כלשהי. פעם בטיול הכרתי משהו כזה, האוטובוס עצר באיזה פונדק דרכים די מצחין והיינו פחות מחצי שעה לפני הבית שלו ולא היה לו שלשול ובכל זאת הוא הלך לשירותים. איך אני יודע שלא בשביל שתן? הוא בקש במפורש גליל נייר טואלט מבעל המזנון) או באמת שלשול, מתאפקים בנסיעה של פחות משעתיים. מה עוד שהם יודעים שבתחנת היעד סביר מאוד להניח שהשרותים יותר נקיים או, יותר נכון, פחות מטונפים מאשר ברכבת. לכן, נראה לי שבנסיעות של עד שעתיים, הולכים רק עשירית, במקרה המקסימלי, לשירותים. אתה יודע מה? אני צודק. לא בגלל שאני חושב ככה, אלא שאני שם לב עכשיו לנסיעות שעשיתי בציר ת"א חיפה, או ת"א י-ם או ת"א ב"ש. הרבה פעמים הייתי יושב לא רחוק מתא השירותים, או ב-ic3 וגם בקומתיים יש נורית הנדלקת כשהשרותים תפוסים. שמתי לב שבשעה וחצי של נסיעה (לב"ש או י-ם) לא הלכו לכל תא כזה יותר מ-5 בני אדם. גג. ובקרון היו עשרות נוסעים.
כנראה שאנשים לא מצפים לשרותים נקיים
ברכבת, אז הם לא לוקחים סיכון... אולי הם התרגלו שהשרות גרוע... וכששרות גרוע אנשים לא משתמשים בו, ואז לכאורה אין לו ביקוש אז אין צורך לשפר אותו...
 

mucool2

New member
אולי זה גם פחות נוח להשתין בנסיעה..

כנראה שאנשים לא מצפים לשרותים נקיים
ברכבת, אז הם לא לוקחים סיכון... אולי הם התרגלו שהשרות גרוע... וכששרות גרוע אנשים לא משתמשים בו, ואז לכאורה אין לו ביקוש אז אין צורך לשפר אותו...
אולי זה גם פחות נוח להשתין בנסיעה..
חשבת על זה?
 

קובי לו

New member
עכשיו שאני נזכר לאחור

אולי זה גם פחות נוח להשתין בנסיעה..
חשבת על זה?
עכשיו שאני נזכר לאחור
עשיתי מאות אם לא אלפי נסיעות ברכבת. רובן של יותר מ-30 דקות נסיעה. כמות הפעמים שהלכתי לשירותים באמת על מנת להתרוקן (בתאי השירותים בתוך הקרונות) היו, אולי, גג, 1:50. כלומר פעם אחת על כל 50 נסיעות. ושוב עמית צדק, פחות נוח פיסית-טכנית, להשתין בנסיעה.
 

nitsansh

New member
אל תשכח שכמחצית מהנוסעים הן ממין

עכשיו שאני נזכר לאחור
עשיתי מאות אם לא אלפי נסיעות ברכבת. רובן של יותר מ-30 דקות נסיעה. כמות הפעמים שהלכתי לשירותים באמת על מנת להתרוקן (בתאי השירותים בתוך הקרונות) היו, אולי, גג, 1:50. כלומר פעם אחת על כל 50 נסיעות. ושוב עמית צדק, פחות נוח פיסית-טכנית, להשתין בנסיעה.
אל תשכח שכמחצית מהנוסעים הן ממין
נקבה... ולמיטב ידיעתי הן לא עומדות... יש משהו במה שאתה אומר בענין הנוחות... אבל להתאפק זה (מנסיוני לפחות) הרבה פחות נוח...
 

בועז ל

New member
נכון . גם לי זה קרה ויותר מפעם אחת.

רכבת בלי שירותים???
זה כבר לא סתם התעללות בנוסעים, זה ממש עינוי!!
נכון . גם לי זה קרה ויותר מפעם אחת.
כמה הערות למאמר. בהשוואה לקודמיו מבית YNET , המאמר הנוכחי אינו גרוע כל כך, ובכל זאת אי אפשר בלי מספר הערות והארות. הצחיקה אותי העובדה שהכותב מציין את בני נאור עדיין בתפקד דובר הרכבת . חה, חה,חה. באמת מצחיק ואולי אף עצוב מבחינת הדוברת הבלתי מורגשת , מלי כהן. קדימה מלי , התעוררי ! הטענות לגבי האיחורים באות דווקא בתקופה בה רושמת הרכבת שיפור ברמת הדיוק .בוא'נה , משהו דפוק בתזמון של הכתב. כדאי לו לכותב לפנות לפיינשטיין לסנכרון...
. עם זאת עדיין נרשמים איחורים בימים ובשעות העומס. מבחינתי זהו הנושא האקוטי ביותר בסל השירותים של ר"י. למרות השיפור תמיד ישנה חובת מעקב של הציבור על ר"י בתחום זה. אין הצדקה לאיחורים , כדוגמת אלה שהוזכרו ואפילו בשעות העומס. לגבי יריב אגמון - אישיות בעייתית ביותר לגביה קיים קונסנזוס (עמית , אתה רשאי לחייך בסיפוק
)חובק יקום ואפילו בפורום תח"צ. האיש אינו ראוי למשרתו ועושה שירות דב לרכבת. לגבי הערתו של קובי בעניין הרכבת מהרצליה - טעות לא מהותית של הכותב ולא צריך לעשות מזה עניין. ובעניין תאי השירותים : בלתי נסבל , ראה בכותרת תגובתי.
 

mucool2

New member
חיוך מסופק לבועז: ../images/Emo9.gif

נכון . גם לי זה קרה ויותר מפעם אחת.
כמה הערות למאמר. בהשוואה לקודמיו מבית YNET , המאמר הנוכחי אינו גרוע כל כך, ובכל זאת אי אפשר בלי מספר הערות והארות. הצחיקה אותי העובדה שהכותב מציין את בני נאור עדיין בתפקד דובר הרכבת . חה, חה,חה. באמת מצחיק ואולי אף עצוב מבחינת הדוברת הבלתי מורגשת , מלי כהן. קדימה מלי , התעוררי ! הטענות לגבי האיחורים באות דווקא בתקופה בה רושמת הרכבת שיפור ברמת הדיוק .בוא'נה , משהו דפוק בתזמון של הכתב. כדאי לו לכותב לפנות לפיינשטיין לסנכרון...
. עם זאת עדיין נרשמים איחורים בימים ובשעות העומס. מבחינתי זהו הנושא האקוטי ביותר בסל השירותים של ר"י. למרות השיפור תמיד ישנה חובת מעקב של הציבור על ר"י בתחום זה. אין הצדקה לאיחורים , כדוגמת אלה שהוזכרו ואפילו בשעות העומס. לגבי יריב אגמון - אישיות בעייתית ביותר לגביה קיים קונסנזוס (עמית , אתה רשאי לחייך בסיפוק
)חובק יקום ואפילו בפורום תח"צ. האיש אינו ראוי למשרתו ועושה שירות דב לרכבת. לגבי הערתו של קובי בעניין הרכבת מהרצליה - טעות לא מהותית של הכותב ולא צריך לעשות מזה עניין. ובעניין תאי השירותים : בלתי נסבל , ראה בכותרת תגובתי.
חיוך מסופק לבועז:

לגבי "אין הצדקה לאיחורים", אין גם הצדקה לפקקי תנועה, אבל בכל זאת הם קיימים. מנסיוני הדל מתקבל אצלי הרושם שהרכבת מנסה לצמצם איחורים שנגרמים בעקבות תקלות ושום דבר לא נעשה בזדון או אפילו בחוסר אכפתיות.
 

בועז ל

New member
עמית, שנינו יודעים שאין דין אחד

חיוך מסופק לבועז:

לגבי "אין הצדקה לאיחורים", אין גם הצדקה לפקקי תנועה, אבל בכל זאת הם קיימים. מנסיוני הדל מתקבל אצלי הרושם שהרכבת מנסה לצמצם איחורים שנגרמים בעקבות תקלות ושום דבר לא נעשה בזדון או אפילו בחוסר אכפתיות.
עמית, שנינו יודעים שאין דין אחד
לפקקי תנועה ולאיחורי רכבות. ובקשר לכוונת הזדון אני מסכים בהחלט תוך הסתייגות קלילה בה ניזכר כולנו מה עוללו עובדי ר"י למנכ"ל הקודם.
 

mucool2

New member
זה מים מתחת לגשר...

עמית, שנינו יודעים שאין דין אחד
לפקקי תנועה ולאיחורי רכבות. ובקשר לכוונת הזדון אני מסכים בהחלט תוך הסתייגות קלילה בה ניזכר כולנו מה עוללו עובדי ר"י למנכ"ל הקודם.
זה מים מתחת לגשר...
ובעניין "דין אחד", הייתי צריך להיות יותר ספציפי. לא התכוונתי לפקקי "קבועים" אלא לכאלה שנוצרים בגלל רכב תקוע. אותו דבר עם רכבות. יש תקלות, ובגלל השבריריות של רשת-צווארי-הבקבוק שלנו והמחסור המתמיד בציוד הן משפיעות על כל המערכת.
 

קובי לו

New member
הטעות יכולה היתה להיות לא מהותית

נכון . גם לי זה קרה ויותר מפעם אחת.
כמה הערות למאמר. בהשוואה לקודמיו מבית YNET , המאמר הנוכחי אינו גרוע כל כך, ובכל זאת אי אפשר בלי מספר הערות והארות. הצחיקה אותי העובדה שהכותב מציין את בני נאור עדיין בתפקד דובר הרכבת . חה, חה,חה. באמת מצחיק ואולי אף עצוב מבחינת הדוברת הבלתי מורגשת , מלי כהן. קדימה מלי , התעוררי ! הטענות לגבי האיחורים באות דווקא בתקופה בה רושמת הרכבת שיפור ברמת הדיוק .בוא'נה , משהו דפוק בתזמון של הכתב. כדאי לו לכותב לפנות לפיינשטיין לסנכרון...
. עם זאת עדיין נרשמים איחורים בימים ובשעות העומס. מבחינתי זהו הנושא האקוטי ביותר בסל השירותים של ר"י. למרות השיפור תמיד ישנה חובת מעקב של הציבור על ר"י בתחום זה. אין הצדקה לאיחורים , כדוגמת אלה שהוזכרו ואפילו בשעות העומס. לגבי יריב אגמון - אישיות בעייתית ביותר לגביה קיים קונסנזוס (עמית , אתה רשאי לחייך בסיפוק
)חובק יקום ואפילו בפורום תח"צ. האיש אינו ראוי למשרתו ועושה שירות דב לרכבת. לגבי הערתו של קובי בעניין הרכבת מהרצליה - טעות לא מהותית של הכותב ולא צריך לעשות מזה עניין. ובעניין תאי השירותים : בלתי נסבל , ראה בכותרת תגובתי.
הטעות יכולה היתה להיות לא מהותית
אילולא הוא התעקש שהאיחור נבע עוד מהתחנה הראשונה, שהיא תחנת הרצליה, וזה מה זה לא נכון. אם זו רכבת הפרברים, הרי שהרצליה היא התחנה ה-6 (במידה ומחשיבים את תחנת המוצא, בנימינה, בספרור). חוץ מזה שרכבת הפרברים מבנימינה צריכה לחכות שהרכבת המהירה או המהירה-ישירה מחיפה/נהריה תחלוף על פניה, בטרם היא (פרברית) תוכל לצאת לדרכה. לכן זו טעות די מהותית של הכתב. האמן לי, אני לא אביתר או מאיר שפירא, ואם הכתב היה כותב שהרצליה היא התחנה ה-5 בדרכה של הרכבת ובפועל ראינו שזו השישית, לא היתי מציין זאת, או למצער, הייתי כותב שיש לו אי דיוק קל בעובדות, לא הייתי כותב שיש לו טעות מהותית. עוד משהו חשוב, כל הסיפור של הכתבה התרחש לפני שלושה חודשים, בתקופה שהיו הרבה יותר איחורים. בחודש האחרון רמת הדיוק עלתה וכמות האיחורים קטנה מאוד. עדין זה לא בסדר ועדין יש מקום לשיפור, רק אין מה להשוות זאת למצב של חודשים יולי אוגוסט. שבנוסף היתה בהם גם מלחמה ו-8 הרוגים לאנשי הרכבת.
 

בועז ל

New member
אני מסכים בהחלט עם הפסקה השנייה

הטעות יכולה היתה להיות לא מהותית
אילולא הוא התעקש שהאיחור נבע עוד מהתחנה הראשונה, שהיא תחנת הרצליה, וזה מה זה לא נכון. אם זו רכבת הפרברים, הרי שהרצליה היא התחנה ה-6 (במידה ומחשיבים את תחנת המוצא, בנימינה, בספרור). חוץ מזה שרכבת הפרברים מבנימינה צריכה לחכות שהרכבת המהירה או המהירה-ישירה מחיפה/נהריה תחלוף על פניה, בטרם היא (פרברית) תוכל לצאת לדרכה. לכן זו טעות די מהותית של הכתב. האמן לי, אני לא אביתר או מאיר שפירא, ואם הכתב היה כותב שהרצליה היא התחנה ה-5 בדרכה של הרכבת ובפועל ראינו שזו השישית, לא היתי מציין זאת, או למצער, הייתי כותב שיש לו אי דיוק קל בעובדות, לא הייתי כותב שיש לו טעות מהותית. עוד משהו חשוב, כל הסיפור של הכתבה התרחש לפני שלושה חודשים, בתקופה שהיו הרבה יותר איחורים. בחודש האחרון רמת הדיוק עלתה וכמות האיחורים קטנה מאוד. עדין זה לא בסדר ועדין יש מקום לשיפור, רק אין מה להשוות זאת למצב של חודשים יולי אוגוסט. שבנוסף היתה בהם גם מלחמה ו-8 הרוגים לאנשי הרכבת.
אני מסכים בהחלט עם הפסקה השנייה
שלך ,ודומה שציינתי מעט מכך בתגובתי הקודמת. באשר להרצליה : נו שיהיה, אם כי איני פוסל את האפשרות ששמה של זו השתרבב בטעות לכתבה, במקום תחנה אחרת.
 

raminec

New member
חלק מהרכבות מתחילות בנתניה

הטעות יכולה היתה להיות לא מהותית
אילולא הוא התעקש שהאיחור נבע עוד מהתחנה הראשונה, שהיא תחנת הרצליה, וזה מה זה לא נכון. אם זו רכבת הפרברים, הרי שהרצליה היא התחנה ה-6 (במידה ומחשיבים את תחנת המוצא, בנימינה, בספרור). חוץ מזה שרכבת הפרברים מבנימינה צריכה לחכות שהרכבת המהירה או המהירה-ישירה מחיפה/נהריה תחלוף על פניה, בטרם היא (פרברית) תוכל לצאת לדרכה. לכן זו טעות די מהותית של הכתב. האמן לי, אני לא אביתר או מאיר שפירא, ואם הכתב היה כותב שהרצליה היא התחנה ה-5 בדרכה של הרכבת ובפועל ראינו שזו השישית, לא היתי מציין זאת, או למצער, הייתי כותב שיש לו אי דיוק קל בעובדות, לא הייתי כותב שיש לו טעות מהותית. עוד משהו חשוב, כל הסיפור של הכתבה התרחש לפני שלושה חודשים, בתקופה שהיו הרבה יותר איחורים. בחודש האחרון רמת הדיוק עלתה וכמות האיחורים קטנה מאוד. עדין זה לא בסדר ועדין יש מקום לשיפור, רק אין מה להשוות זאת למצב של חודשים יולי אוגוסט. שבנוסף היתה בהם גם מלחמה ו-8 הרוגים לאנשי הרכבת.
חלק מהרכבות מתחילות בנתניה
 

גדדו

New member
שירותים

ואוו, מילים כדורבנות...
איני מתכוון ליטול אחריות על המהימנות של דברי העיתונאי. רוח דבריו אמיתי ונכונה. יש באמתחתי כמה חוויות שחוויתי בנסיעותי הלא מעטות ברכבת, ואותן ברצוני לחלוק עמכם: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 27 לאוגוסט 2006 לכבוד: רכבת ישראל – פניות הציבור ת.ד 18085 , תל אביב , 61180. טל. 03-6937409, פקס 03-6937443. [email protected] שלום רב, הנדון: תלונות ואי סדרים ברכבת עכו – באר שבע, יצאה מעכו בשעה 08:48, היום, יום ראשון, 27/8/06. קומותיים. 1. כל השירותים ברכבת היו נעולים. בקרון הראשון היו שרותים יחידים לכל הרכבת, למשך שלוש וחצי שעות ! 2. לא היה מיזוג אויר. 3. העובד פנקר אורן, לא מילא את תפקידו כראוי, תוך מתן יחס עויין לנוסעים. היה יום חם, הרכבת היתה מלאה ועמוסה גם במעברים. חלק מהנוסעים היו אנשים לא צעירים וכן אנשים עם מוגבלויות פיזיות. מחיר הנסיעה ברכבת כפול מזה באוטובוס, אני נוסע בין פעם לפעמיים בשבוע בקו ב"ש – נהריה – ב"ש. חצי הקרון האחרון יועד לשמורים, אך לקראת קרית גת התברר אפילו ל אורן פנקר , שהוא ריק מנוסעים. אורן הפנה אליו כמה תיירים ונוסעים נוספים שיהנו מהמזגן שם. כשאני התישבתי בקרון השמורים לצורך התאוששות... סילק אותי אורן פנקר בגסות יתירה לעיני הנוסעים האחרים שגם להם לא היו כרטיסים שמורים. כל תלונות הנוסעים ואלה שלי לאורן או לעמיתיו נענו באי איכפתיות וחוסר מודעות של חובה ושירות לנוסע. לא ניתן כמעט היה לעבור את הרכבת כולה לאורכה כדי לבסוף להשתמש בשירותים היחידים שפעלו והיו עמוסים לעייפה במשתמשים. אני דורש, על כן, מרכבת ישראל: 1, את כספי בחזרה.כרטיס מספר 150 01 1978058. ע"ס 58 ₪. 2. התנצלות בכתב על התקלות, ההזנחה והשירות הגרוע. 3. התחייבות בכתב, שהשירותים, המזגנים והשירות יטופלו, ויתוקנו, והעובד יעבור השתלמות כנדרש כדי להביאו לרמה הדרושה במתן שירות לאלה שמפרנסים אותו. נ.ב יידעתי את מר ימין נחמני מתחנת ב"ש צפון, מיד כשירדתי מהרכבת. הוא אימת מיידית עם אורן פנקר את העובדות, והפנה אותי אליכם. ב כ ב ו ד ר ב ליל מו מלבד אישור אוטומטי במייל , לא התקבלה כל תשובה...
שירותים
הם היו פתוחים אילו הנוסעים היו שומרים על ניקיונם ותקינותם, גם אם הם כועסים על הרכבת, כי בסוף מי שנפגעים מכך הם הנוסעים עצמם.
 

FDA

New member
מישהו נסע באוטובוס וחיפש שירותים?

שירותים
הם היו פתוחים אילו הנוסעים היו שומרים על ניקיונם ותקינותם, גם אם הם כועסים על הרכבת, כי בסוף מי שנפגעים מכך הם הנוסעים עצמם.
מישהו נסע באוטובוס וחיפש שירותים?
יש בלי סוף תלונות על הרכבת בעיקר בYNET . 1-אחרי תאונה ברכבת -אמר פעם שר תחבורה אחד,צריך להפסיק את תנועת הרכבות,גם אחרי תאונות בכביש נסגור כביש? 2-איחורים ,אין שירותים,באוטובוס יש שירותים? אין איחורים? אני נוסע הרבה ברכבת לא זכור לי הרבה פעמים שלא היה שירותים. 3-רכבות מלאות ,אוטובוסים ריקים? הרבה יותר נוח באוטובוסים? למרות שכמובן יש הרבה מה לשפר ברכבת צריך פרופורציות קצת.
 

אורי404

New member
בנוגע לאיחורים.

מישהו נסע באוטובוס וחיפש שירותים?
יש בלי סוף תלונות על הרכבת בעיקר בYNET . 1-אחרי תאונה ברכבת -אמר פעם שר תחבורה אחד,צריך להפסיק את תנועת הרכבות,גם אחרי תאונות בכביש נסגור כביש? 2-איחורים ,אין שירותים,באוטובוס יש שירותים? אין איחורים? אני נוסע הרבה ברכבת לא זכור לי הרבה פעמים שלא היה שירותים. 3-רכבות מלאות ,אוטובוסים ריקים? הרבה יותר נוח באוטובוסים? למרות שכמובן יש הרבה מה לשפר ברכבת צריך פרופורציות קצת.
בנוגע לאיחורים.
מרכבת, מה לעשות, לא מצפים לאיחורים ובטח שלא איחורים שחוזרים על עצמם ובודאי שלא לאיחורים של מעל לעשרים דקות ולעתים איחורים כבדים יותר. מאוטובוס לא מצפים שיהיה דיוק של מאה אחוזים וזה מהסיבה הפשוטה שהוא נוסע בכביש ותלוי בדברים רבים.אולם, בקווים רבים של "אגד" ושל "דן" אין איחורים ובטח שלא במידה של האיחורים שהיו עד לא מזמן ברכבת. עולים, למשל, לקו 47 של "דן" בצומת רעננה ויודעים שתוך שעה ועשרים-שעה וחצי נגיע למסוף הכרמלית, אלא אם יש משהו חריג. עולים, למשל, לקו 567 של "אגד" בתחנה המרכזית ויודעים שזמן הנסיעה בין תחנות הקצה (תחנה מרכזית של כפ"ס לתחנה המרכזית של תל אביב) יהיה חמשים דקות-ששים דקות. עולים לרכבת ומצפים לפי לוח הזמנים שנגיע ליעד בשעה X ולא משהו אחר וזה, לצערינו לא תמיד קורה.
 

mucool2

New member
אז הבעיה היא בציפיות...

בנוגע לאיחורים.
מרכבת, מה לעשות, לא מצפים לאיחורים ובטח שלא איחורים שחוזרים על עצמם ובודאי שלא לאיחורים של מעל לעשרים דקות ולעתים איחורים כבדים יותר. מאוטובוס לא מצפים שיהיה דיוק של מאה אחוזים וזה מהסיבה הפשוטה שהוא נוסע בכביש ותלוי בדברים רבים.אולם, בקווים רבים של "אגד" ושל "דן" אין איחורים ובטח שלא במידה של האיחורים שהיו עד לא מזמן ברכבת. עולים, למשל, לקו 47 של "דן" בצומת רעננה ויודעים שתוך שעה ועשרים-שעה וחצי נגיע למסוף הכרמלית, אלא אם יש משהו חריג. עולים, למשל, לקו 567 של "אגד" בתחנה המרכזית ויודעים שזמן הנסיעה בין תחנות הקצה (תחנה מרכזית של כפ"ס לתחנה המרכזית של תל אביב) יהיה חמשים דקות-ששים דקות. עולים לרכבת ומצפים לפי לוח הזמנים שנגיע ליעד בשעה X ולא משהו אחר וזה, לצערינו לא תמיד קורה.
אז הבעיה היא בציפיות...
 

אורי404

New member
אני לא רואה בעיה.

אז הבעיה היא בציפיות...
אני לא רואה בעיה.
טבעי שנצפה שהרכבת לא תאחר. הרי עולים אליה, כדי לדלג על הפקקים. ישנם מקרים שעם האיחורים היה עדיף כבר לנסוע במכונית או אולי אפילו באוטובוס.
 

mucool2

New member
טבעי גם לצפות שאוטובוסים לא יאחרו

אני לא רואה בעיה.
טבעי שנצפה שהרכבת לא תאחר. הרי עולים אליה, כדי לדלג על הפקקים. ישנם מקרים שעם האיחורים היה עדיף כבר לנסוע במכונית או אולי אפילו באוטובוס.
טבעי גם לצפות שאוטובוסים לא יאחרו
או כל כלי תחבורה אחר. אתה דווקא אמור לדעת ש"רשת" הרכבות הישראלית היא רגישה ביותר לתקלות, וכאלה, מה לעשות, קורות. אני אישית לא נתקלתי באיחורים היסטריים בנסיעותיי הלא-מרובות (ראיתי את הבלגן ברכבת לראשון לפני 3 ימים), ואני מניח שגם נוסעים אחרים לא נתקלים בבעיות משמעותיות כל יום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה