חברים היכנסו בקשה זה דחוף:)

RHCPampers

New member
חברים היכנסו בקשה זה דחוף:)

קודם כל שלום אני לי ואני תיכוניסטית כיתה י'. כבר כמה זמן שאני מחפשת בנרות, יותר נכון בגוגל אתרים של סיכומים ותרגולים ללא הצלחה. מי שיכול לעזור לי יש לי עוד שבוע מבחן ואני חייבת אתרים בדחיפות. אגב אנחנו לומדים כעת דיי את ההתחלה על תנועה,תאוצה,תאוטה ושאר הירקות.. בשביל שתבינו במה מדובר רוב השאלות הנשאלות זה לדוגמא: "משאית ממנוחה האיצה ב2 מטרים לשניה בריבוע ומהירותה הייתה 30 מטר לשניה כמה זמן לקח לה לעבור 400 מטר?" סתם דוגמא לשאלה קלה יחסית אבל זה מה שעלה לי בראש כרגע.. תודה מראש:)
 
נכנסתי! ../images/Emo13.gif

שלום לי, אני עמית :) את מוזמנת לכתוב פה שאלות שעולות לך במהלך הלימודים וכד'. כמו-כן, בכל בעיה ומענה, אני פה גם במסרים :] חוצמזה ממש אהבתי שכתבת "היכנסו" ולא "כנסו" או "תיכנסו". כמו שצריך! ולגבי השאלה שלך..
בידקי נא בקישורים של הפורום- יש קישור לאתר אל"פ שאולי יסייע לך בנושא. כמו-כן, בבגרויות במכניקה לרוב השאלה הראשונה היא הנושא הזה- קינמטיקה.. ובטח שאלות רבות תואמות את החומר שאליו הגעתם :] (יש קישור גם לבגרויות) אם את רוצה הסברים על החומר, עולות לך שאלות- חברי הפורום ישמחו לעזור לך!! בהצלחה!
 

StrengthHonor

New member
אתם יודעים משהו

כמה תלמידים שמרגישים רצון לשתף אחרים יכולים ממש לעשות ויקי יפה עם כל החומר לכל המקצועות הריאליים ואפילו ההומניים בכל התיכון-חטיבה ... אם היו לי שותפים לזה (אני תלמיד י"ב) הייתי שמח להשקיע הרבה זמן , אגב כבר כתבתי מלא מדריכים באינטרנט , בעיקר על אימונים גופניים עם תרגילים במשקל גוף ובאנגלית ועל כמה משחקי רשת גם באנגלית (no wory my is big inglish!)
 
למעלה