חברים וחברות - קיבלתי היום מגיל לינקים לשחזור

חברים וחברות - קיבלתי היום מגיל לינקים לשחזור

מעתיק לכם את ההודעה ששלחתי לרן הבעלים של תפוז: "רן ערב טוב ראיתי את ההודעה שלכם בפורום, ראיתי גם את התגובות אליה. בנוסף קיבלתי מגיל לינק ל"שחזור". אני שולח לך את התשובה ששלחתי אליו במייל: "אהלן גיל שמח שאתם מרוצים מהעבודה המאומצת שלכם לשחזור הבלוג אבל אני לא מוצא את הידיים ואת הרגלים עם מה ששלחת לי. גיבוב של מלא סימנים והוראות לא ברורות. מצטער לא שוחה בחומרים הללו. אני צריך לראות את החומר שלי שפוך על דף כמו שהיה. יש לך אפשרות לעשות את זה? מרדכי" עד כאן הודעתי אליו. זה לא רציני ידידי. זה אולי שחזור שטוב עבור איזה איש תוכנה שמבין במה מדובר עבורי זה סתם שרבוטים מטופשים שאני לא יכול לעשות אתם מאומה. אני צריך שחזור באופן כזה שאקבל את הרשומות שלי שטוחות על דף עם הטקסט התמונות והלינקים כמו שהיו ערוכות בבלוג. זה נקרא שחזור. אגיד לך שאני מאוכזב? כן יש מצב. מבחינתי כשאתה אומר לי "אעשה ככל יכולתי" זה אומר שאם הצלחת לשחזר את החומר כטויטות הללו אתה אמור גם להביא אותן אל המצב בו הן הוצגו בבלוג. אני סבור שזה המינימום האפשרי שיכול לפצות אותי ואת הבלוגרים על עגמת הנפש האיומה שאנו עוברים. אם תקרא את התגובות להודעה שלכם בפורום אתה תבין שכל המגיבים אומרים את מה שכתבתי לך כאן. זה לא חכמה גדולה לזרוק לי לינקים בגוגל דרייב לחומר מבולגן ולא ערוך ולהגיד לי "קח שחזרנו" ... אני בטוח שאתה מבין את כוונתי בפשיטות. תראה רן אין לי כוח ליותר מדי התעסקות בקטע הזה. אני בטוח שגם לך זה מטרד לא קטן. בא תעשה את כל מה שצריך על מנת לשחזר את הבלוג. אם צריך בשביל זה לפתוח אתר בלוגים בוורדפרס ולהושיב אדם שישחזר את הבלוגים, מבחינתי זה מה שצריך לעשות. אתה מבקש סבלנות אבל אתה צריך להבין שלא כל העולם בנוי מטיפשים שלא יודעים מה לעשות... אודה לתגובתך מרדכי אלוף
 
הואיל ויש שחזור של כל הבלוגיה אבל כנראה יש בעיה עם הפלטפורמה

של תפוז. המינימום הנדרש מבעלי תפוז זה לפתוח אתר בוורדפרס, להעמיד אדם שישחזר את כל הבלוגיה לשם. אני חוזר - והפעם אני מוסיף שזו עצת העו"ד שאתו אני בקשר לגישור בין הבלוגרים לבין הנהלת תפוז, מבלי לפנות להליכים משפטיים: במידה ויש בעיה עם הפלטפורמה של תפוז ואי אפשר לשחזר את הבלוגיה כאן באתר. ויחד עם זאת כפי שמסתבר החומר כולו קיים בפורמט כלשהו שניתן לשחזר ממנו את כל הבלוגיה, המינימום שיכולים בעלי תפוז לעשות על מנת לפצות את הבלוגרים שלחלק מהם יש פרוייקט חיים בבלוג שהושחת זה כאמור לפתוח אתר בלוגים חדש, ולשחזר את כל הבלוגיה לשם. מבקשים מאיתנו סבלנות, אבל התוצאות המסופקות אינן מחזיקות מים. יש גבול להכלת הזלזול. נעשתה כאן פגיעה חמורה ביותר שמצריכה טיפול אינטנסיבי משביע רצון. בנתיים ההתנהלות רשלנית למדי עם ניסיונות טיוח והשתקה.
 

motior

Member
ברור שמה שנדרש מתפוז זה לשחזר את הבלוגים

לפתוח בלוגים חדשים לכולם בפלטפורמה אחרת עם אותם תכנים נשמע לי לא הגיוני ולא ריאלי. אולי עבור בלוגרים שיבקשו את זה ובשיתוף איתם.
 
אתם מצפים למשהו שלא יקרה

אין לתפוז את כל החומרים, פשוטו כמשמעו, לפחות ע"פ כל ההודעות שהם כתבו עד עכשיו. יש להם גיבוי מ2018 שאותו אולי הם יוכלו להחזיר ישירות לבלוג. ויש את התכנים המפוזרים שבמקרה נשמרו במקומות כמו "ארכיון האינטרנט" שאני בספק שהם יוכלו למשוך אוטומטית ולהזין לבלוג תחת אותה כתובת שהיתה בעבר. הם כרגע מנסים להראות שהם משקיעים ומנסים לעזור, ואולי באמת יש מאחורי הדברים כוונה טובה, אבל לרוב האנשים רוב התכנים לא יוחזרו, גם לא בפורמט אחר. פשוט כי הם כבר לא קיימים בשום מקום. את מה שהם כן הצליחו לשחזר ממקומות שונים ברשת, תהיה להם בעיה להזין בחזרה לבלוגים בלי להשקיע זמן פיתוח. הם יצטרכו להושיב מתכנת שגם יזהה לאיזה פוסט זה שייך (אפשרי, ברוב השחזורים יש גם URL), גם יצטרך לייצא מהשחזור רק את התוכן שזה אומר לשבת ולמפות את הקוד של השחזור מכל אתר שממנו שוחזרו רשומות ולאתר איפה התוכן, וגם להזין חזרה לבלוג תחת הרשומה הרלוונטית שזה אומר להכיר את ה DB ולדעת לאן להזין ולדאוג לא לדפוק רשומות אחרות על הדרך. זה לא כל כך מסובך כמו שזו השקעה בזמן פיתוח (בטח של קו מנחה, כי אם אני מבין נכון הם אלו שהקוד על השרתים שלהם) ואני לא חושב שהם רוצים להשקיע יותר משכבר השקיעו. אבל גם אם ישקיעו ויעשו את כל זה, יש שם של חומר שפשוט הלך ולא יימצא באף שחזור. אני הייתי מקבל את זה ובודק מה תפוז יכולים לעשות בשביל לפצות את הגולשים על התוכן שאבד.
 

motior

Member
אולי אתה צודק, אבל לפחות שישחזרו מה שיש להם מגיבוי

להערכתי מדובר בעשרות אלפי רשומות ואולי מאות אלפי &nbsp ועדיין אף מילה לגבי האם מצאו את הגורם וימנעו חזרה של אותו סיפור
 
אני מחכה שהם יגידו את מה שאתה אומר.

בנתיים הם לא אומרים את זה. כשהם יגידו את זה אני יודע מה לעשות. על פניו בנתיים לטענתם יש להם את כל החומר. אם יש להם את זה כדיבריהם, מצדי שיעמידו בית תוכנה שלם שיקים אתר וישחזרו את הבלוגיה. לא ירצו לעשות זאת? יש דרך פעולה אחרת. לא רוצה להגיע לשם. בנתיים ביקשו ממני סבלנות יש להם עד סוף שבוע הבא.
 

juli1974

New member
קבלתי היום הודעה שאין להם את החומר לשחזור היות וגיבוי נהרס

 
למעלה