חברים יקרים

מאוהבת16

New member
חברים יקרים../images/Emo70.gif

אולי אני לא כותבת כאן כ"כ אבל אני עוקבת אחר הודעותיכם! רובכם לא מכירים אותי! שתהייה לכולכם שנה טובה...(למרות שזו השנה הלועזית רובנו סופרים לפי התאריך הלועזי..)
מלאת אושר, עושר, בריאות, הצלחה ורק טוב! אוהבת, לירז
 
לירז יקרה

זה לא משנה אם את כותבת כאן הרבה או לא, העיקר שאת איתנו, וזה מה שהכי חשוב. גם החברים שאין להם זמן לכתוב, או הסקרנים מוזמנים לפורום זה. מה עם רון והילי? מקווה שהכל בסדר איתם, נשמח לקרוא חוויות מהילי, גם ממך וכמובן מרון, אוהבת את כולם, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתו´ש...

עם רון הכל מצויין! היום אנחנו יוצאים עם עוד זוג לאסי וגורי ואדיר מילר במופע משותף כאן, בראשן, בהיכל התרבות! מהילי אין חוויות לא ראיתי אותה הרבה זמן! אבל אני אראה אותה ביום שבת!!! ולפני כמה ימים אז ידידה של רון שהיא בעצם בת דודה של הילי אז היא ביקרה אותה והיא כזה שאלה אותה ככה: טלי: את מכירה את לירז? הילי: כן חברה של רון טלי: ומה את אומרת עלייה? הילי: היא חמודה! אני אוהבת אותה! טלי את רוצה שהיא תבוא? הילי: כן! איזו מתוקה! אני כ"כ אוהבת אותה! ביום שישי אני ורון היינו בהופעה של אביב גפן והיה ממש ממש כייף!!! אוהבת, לירז!
 
לירז

אני כל-כך שמחה לשמוע שעם רון הכל בסדר. החוויה שסיפרת עם הידידה של רון, מרגשת ביותר. וזה אומר רק דבר אחד:שהיא באמת אוהבת אותך, ולא שוכחת אותך. היא מחפשת חום ואהבה, ואת בביקורייך מעניקה לה את זה מכל הלב. אנחנו נשמח לקרוא חוויות מהביקור אצל הילי, שיתקיים ביום שבת. מצפים לשמוע ממך, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
...

אני אספר לכם חוויות מהילי, כשיהיו! אני מתה כבר לראות אותה! שתהייה לך ולכולם שנה נפלאה!
 
לירז יקרה

תודה רבה. אני יכולה להגיד שאני קוראת את הסיפורים שלך מהילי, ומתרגשת כל פעם מחדש, ויש הרבה סיבות להתרגש, מילדה נפלאה כמוה. אני מכירה את תחושת ההמתנה, היא מעצבנת לפעמים, אבל זה משהו שחייבים לעבור, אז שתהיה לך המתנה קלה, ושנה טובה, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאת, יואו אני חייבת לספר לך משהו!

היום אני ורון יוצאים, והוא בא אליי בסביבות 7, השכנמה שלו, שהיא בעצם אמא של הילי הסיעה אותו אליי. ואני ישנתי, כי אני לא מרגישה הכי טוב. קיצר כשהוא היה מתחת לבית שלי הוא יתקשר אליי ושאל אותי אם אני ישנה ואמרתי לו שככה ככה ושאני לא מרגישה הכי טובה, אז הוא אמר אני למטה הילי איתי את רוצהלרדת ? אמרתי לו כן! ותוך שנייה החלפתי בגדים וירדתי למטה1 יואו איזה חיוך היה לי ולה עוד יותר כשראינו אחת ת´שנייה! איזה אושר היא עשתה לי! כ"כ התגעגעתי אלייה! אני כ"כ מאושרת עכשיו
זהו, לבנתיים! כמה טוב היה לי לראות אותה! לירז
 
לירז

איזה כיף לקרוא את החוויה מהילי. אני כל-כך שמחה שאת משתפת אותנו בחוויה מרגשת מסוג זה. אני מאחלת לך שתרגישי טוב. אין ספק שהמפגשים איתה עושים לך משהו בלב, ובצדק, כי לפי מה שהצלחתי לקרוא עד עכשיו, ותקני אותי אם אני טועה, הילי היא פשוט ילדה מקסימה שיודעת לתת חום ואהבה, כשנותנים לה. את נתת חום ואהבה, והרווחת חום ואהבה בחזרה. מנסיון, אני יכולה להגיד לך שהנתינה הזו כל-כך טובה, עד שהיא לפעמים גורמת לשיפור ניכר במצבו/מצבה של הילד/ה. בכלל, חום ואהבה זה הדבר הכי חשוב, במיוחד כשמדובר בילדים מוגבלים, שאינם יכולים לדבר, ואצל הילי זה המצב, אז באמצעות החיבוקים או הנשיקות, היא מראה לך שהיא אוהבת אותך. טוב לתמוך ברגעים הקשים, ולדעת להפגין שמחה ברגעים השמחים והאופטימיים. אני מאחלת לך ולרון בשם כל החברים, שעם הילי יהיו לכם רק רגעים שמחים והכי אופטימיים שיש. געגועים זו תחושה קשה, [גם את זה, אני אומרת לך מנסיון], אבל למזלנו, יש היום טלפון, כך שבכל פעם שרק תרצי, את יכולה להתקשר לאימא של הילי, ולשאול מה נשמע, מתרגשת יחד איתך, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתו´ש!! ../images/Emo24.gif

אני מיום ליום נהיית יותר ויותר חולה!
אין לך מושג איך כעל פעם שאני רואה אותה אני נהיית מאושרת! ויש לי חיוך ענק על הפנים! הילי היא בהחלט ילדה מקסימה שמעניקה המווווון חום ואהבה! יש פעמים שאני נורא רוצה לדבר עם הילי כי אני יודעת שהיא תעלה לי ת´מצב רוח, אבל לא נעים לי להתקשר לאמא שלה ולבקש לשמוע את הילי! היא כזו מתוקה!!!! יואווווו
ביום שבת אני גם אראה אותה-לשמחתי !
תודה על העידוד, אוהבת, לירז
 
לירז יקרה!

צר לי לקרוא על מחלתך, אני מקווה שתבריאי בקרוב. ידעתי שצדקתי בקשר להילי, אבל לא הייתי בטוחה במה שקראתי בין השורות. יש לי הצעה בנושא הטלפון:תבקשי מקרובת המשפחה של הילי, שתדבר עם אימא שלה, ותקבע איתה מתי נוח לה שאת תתקשרי כדי לשמוע את הילי, שעושה לך מצב רוח טוב, ואני מודה ומתוודה שגם לי. הסיפורים שלך מרגשים אותי בכל פעם מחדש. אין לך על מה להודות לי בקשר לעידוד, אני כאן ברגעים השמחים והעצובים שלכם, הגולשים, וזה כיף אדיר, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאת...

אוף, היום חטפתי שוב "התקף" (אם אפשר לקרוא לו ככה) אסטמה וכואב לי כל הגוף, וקשה לי לנשום:(.. אולי זה באמת מה שאני אעשה, אני אדבר עם טלי (בת דודה שלה), שמאז שאני ורון ביחד נהיינו וחברות ממש טובות
תודה, לירז
 
לירז

צר לי לקרוא על התקף האסטמה שחטפת, אני מקווה שתרגישי טוב יותר כמה שיותר מהר. מי יודע? אולי השיחות עם הילי ו/או אימא שלה ישפרו את מצבך? מה את אומרת? בכל מקרה, אני כאן כדי לעזור גם בדברים כאלה, נשמח לקרוא על תוצאות השיחה עם טלי, וכמובן, על הקשר עם הילי החמודה, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתי...

בנתיים לא דיברתי לא עם טלי ולא עם אמא של הילי, אני מקווה שזה יהיה בקרוב, בנתתיים אני חולה וקר לי! :( אבל אני מקווה שזה יעבור בקרוב! אני תכף שולחת לך מסר אז תעני לי ...
 
לירז

קחי את הזמן שלך בעניין זה, כמו שאומרים, אף אחד לא רודף אחרייך לשום מקום, מחכה למסר שלך בקוצר רוח, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתי...

בנתיים לא דיברתי לא עם טלי ולא עם אמא של הילי, אני מקווה שזה יהיה בקרוב, בנתתיים אני חולה וקר לי! :( אבל אני מקווה שזה יעבור בקרוב! אני תכף שולחת לך מסר אז תעני לי ...
 
למעלה