חברים, מהאימייל שלי אליכם

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
חברים, מהאימייל שלי אליכם

חברים, מהאימייל שלי אליכם
בקשה קטנה מכם, וככל שתעבירו ליותר אנשים הסיכוי שחברות הפלאפון יעשו הון על גבינו יקטן. זה לא חדש שמחירי הודעות הטקסט בארץ הן מהגבוהות בעולם. תעשית הטלביזיה יחד עם ראשי חברות הסלולאר חוברות יחד כדי לעשות קופה על גב של ילדים וילדות בעיקר שרוצים לקדם את הזמר/ת הנבחר שלהם. בחישוב מהיר, בסביבות ה- 250,000 הצבעות לתוכנית, מתוכן נניח ש- 30% מגיע מהצבעות SMS והשאר טלכלל ואינטרנט אנחנו מדברים על 75,000 הצבעות לתוכנית. כפול 12 תוכניות לעונה (לא כולל הגמר) נקבל = 900,000 הצבעות SMS בממוצע. התעריף הממוצע להודעה עומד על כ- 40 אגורות, כלומר: 360,000 ₪ מהצבעות. ובואו לא נשכח: הכנסה מפרסומות: 150,000 דולר -> סה"כ 3.3 מליון לעונה חסויות: 7,000 דולר -> 154,000 דולר לקשת הפקת דיסק (על סמך העונה שעברה) -> 80,000 עותקים במחיר של כ-50 ₪ כ"א (שלא לדבר על מזוייפים הנמכרים בפחות ולגביהם אין סטטיסטיקה). בגמר, לפני מייל זה הצפי הוא הגבוה ביותר לשליחת SMS ועומד על כ- 200,000 הצבעות, רק מהודעות טקסט! אז בואו לא נכניס לענקים אשר מתעשרים על גבינו ואינם מוזילים את התעריפים! בואו נראה להם שאנחנו לא פראיירים! בגמר הקרוב, לא שולחים !SMS – אנא העבירו לכל מי שאתם מכירים. אלטרנטיבה חינמית להצבעה: הצבעה באתר: www.mymusic.co.il
 
צודק במיליון אחוז ../images/Emo127.gif

חברים, מהאימייל שלי אליכם
בקשה קטנה מכם, וככל שתעבירו ליותר אנשים הסיכוי שחברות הפלאפון יעשו הון על גבינו יקטן. זה לא חדש שמחירי הודעות הטקסט בארץ הן מהגבוהות בעולם. תעשית הטלביזיה יחד עם ראשי חברות הסלולאר חוברות יחד כדי לעשות קופה על גב של ילדים וילדות בעיקר שרוצים לקדם את הזמר/ת הנבחר שלהם. בחישוב מהיר, בסביבות ה- 250,000 הצבעות לתוכנית, מתוכן נניח ש- 30% מגיע מהצבעות SMS והשאר טלכלל ואינטרנט אנחנו מדברים על 75,000 הצבעות לתוכנית. כפול 12 תוכניות לעונה (לא כולל הגמר) נקבל = 900,000 הצבעות SMS בממוצע. התעריף הממוצע להודעה עומד על כ- 40 אגורות, כלומר: 360,000 ₪ מהצבעות. ובואו לא נשכח: הכנסה מפרסומות: 150,000 דולר -> סה"כ 3.3 מליון לעונה חסויות: 7,000 דולר -> 154,000 דולר לקשת הפקת דיסק (על סמך העונה שעברה) -> 80,000 עותקים במחיר של כ-50 ₪ כ"א (שלא לדבר על מזוייפים הנמכרים בפחות ולגביהם אין סטטיסטיקה). בגמר, לפני מייל זה הצפי הוא הגבוה ביותר לשליחת SMS ועומד על כ- 200,000 הצבעות, רק מהודעות טקסט! אז בואו לא נכניס לענקים אשר מתעשרים על גבינו ואינם מוזילים את התעריפים! בואו נראה להם שאנחנו לא פראיירים! בגמר הקרוב, לא שולחים !SMS – אנא העבירו לכל מי שאתם מכירים. אלטרנטיבה חינמית להצבעה: הצבעה באתר: www.mymusic.co.il
צודק במיליון אחוז

ככה בטלויזיה עושים כסף מאנשים .
 
אני גיליתי זאת מזמן ולא שולח sms

ולא על חשובני לפחות
שיצביעו דרך האתר, אל תהיו פרייארים אנשים
אני גיליתי זאת מזמן ולא שולח sms
חוץ מזה כל ההצבעה היא הונאה אחת גדולה כאשר נאמר שמאותו מכשיר לא יוכלו לשלוח יותר מהודעה אחת, והסתבר שהיו כאלו ששלחו 250 הודעות מאותו טלפון.
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif אני אף פעם לא שולח SMS וממעט

אני גיליתי זאת מזמן ולא שולח sms
חוץ מזה כל ההצבעה היא הונאה אחת גדולה כאשר נאמר שמאותו מכשיר לא יוכלו לשלוח יותר מהודעה אחת, והסתבר שהיו כאלו ששלחו 250 הודעות מאותו טלפון.
אני אף פעם לא שולח SMS וממעט
להשתמש בסלולרי. חבל שרבים אינם מבינים את הענין ומעשירים את החברות הסלולריות.
 

Image of me

New member
אף אחד לא אמר שאסור לשלוח יותר

אני גיליתי זאת מזמן ולא שולח sms
חוץ מזה כל ההצבעה היא הונאה אחת גדולה כאשר נאמר שמאותו מכשיר לא יוכלו לשלוח יותר מהודעה אחת, והסתבר שהיו כאלו ששלחו 250 הודעות מאותו טלפון.
אף אחד לא אמר שאסור לשלוח יותר
מהודעה אחת. איפה ראית את זה? ידוע שבכוכב נולד אפשר להצביע עד 250 פעם, גם באינטרנט.
 

Image of me

New member
אני לא רואה איך זה קשור לתחבורה

חברים, מהאימייל שלי אליכם
בקשה קטנה מכם, וככל שתעבירו ליותר אנשים הסיכוי שחברות הפלאפון יעשו הון על גבינו יקטן. זה לא חדש שמחירי הודעות הטקסט בארץ הן מהגבוהות בעולם. תעשית הטלביזיה יחד עם ראשי חברות הסלולאר חוברות יחד כדי לעשות קופה על גב של ילדים וילדות בעיקר שרוצים לקדם את הזמר/ת הנבחר שלהם. בחישוב מהיר, בסביבות ה- 250,000 הצבעות לתוכנית, מתוכן נניח ש- 30% מגיע מהצבעות SMS והשאר טלכלל ואינטרנט אנחנו מדברים על 75,000 הצבעות לתוכנית. כפול 12 תוכניות לעונה (לא כולל הגמר) נקבל = 900,000 הצבעות SMS בממוצע. התעריף הממוצע להודעה עומד על כ- 40 אגורות, כלומר: 360,000 ₪ מהצבעות. ובואו לא נשכח: הכנסה מפרסומות: 150,000 דולר -> סה"כ 3.3 מליון לעונה חסויות: 7,000 דולר -> 154,000 דולר לקשת הפקת דיסק (על סמך העונה שעברה) -> 80,000 עותקים במחיר של כ-50 ₪ כ"א (שלא לדבר על מזוייפים הנמכרים בפחות ולגביהם אין סטטיסטיקה). בגמר, לפני מייל זה הצפי הוא הגבוה ביותר לשליחת SMS ועומד על כ- 200,000 הצבעות, רק מהודעות טקסט! אז בואו לא נכניס לענקים אשר מתעשרים על גבינו ואינם מוזילים את התעריפים! בואו נראה להם שאנחנו לא פראיירים! בגמר הקרוב, לא שולחים !SMS – אנא העבירו לכל מי שאתם מכירים. אלטרנטיבה חינמית להצבעה: הצבעה באתר: www.mymusic.co.il
אני לא רואה איך זה קשור לתחבורה
ולעצם העניין - לא לשלוח SMS זה רעיון טוב כדי לחסוך כסף, אבל כשהסיבה שלך היא מתוך קנאה לעשירים, זה מגעיל. אגב, המשפחה שלי חיה מתחת לקו העוני.
 
לא קשור לתח"צ אבל נכון

אני לא רואה איך זה קשור לתחבורה
ולעצם העניין - לא לשלוח SMS זה רעיון טוב כדי לחסוך כסף, אבל כשהסיבה שלך היא מתוך קנאה לעשירים, זה מגעיל. אגב, המשפחה שלי חיה מתחת לקו העוני.
לא קשור לתח"צ אבל נכון
חוץ מזה שלדעתי היו צריכים להגביל כל מכשיר סלולרי, או הצבעה באינטרנט בהצבעה אחת. וברגע שמנסים להכפיל הצבעות יעלה כיתוב שהצבעה כבר נעשתה ממכשיר זה. זה יהיה הרבה יותר צודק, סולידי ואמיתי. אה, כן קשור לתח"צ הסבא והאבא של הראל סקעת חברי אגד. הלו,הראל, אתה מוזמן להצטרף אלינו
 

אורי404

New member
נצל"ש מוסיקה. קומונה של מוסיקה.

לא קשור לתח"צ אבל נכון
חוץ מזה שלדעתי היו צריכים להגביל כל מכשיר סלולרי, או הצבעה באינטרנט בהצבעה אחת. וברגע שמנסים להכפיל הצבעות יעלה כיתוב שהצבעה כבר נעשתה ממכשיר זה. זה יהיה הרבה יותר צודק, סולידי ואמיתי. אה, כן קשור לתח"צ הסבא והאבא של הראל סקעת חברי אגד. הלו,הראל, אתה מוזמן להצטרף אלינו
נצל"ש מוסיקה. קומונה של מוסיקה.
לחברנו בפורום LIFES MUSIC, יש קומונה של מוסיקה. כדאי לחובבי המוסיקה שבינכם להיכנס לקומונה.
 

elians

New member
מה הקשר תגיד לי

אני לא רואה איך זה קשור לתחבורה
ולעצם העניין - לא לשלוח SMS זה רעיון טוב כדי לחסוך כסף, אבל כשהסיבה שלך היא מתוך קנאה לעשירים, זה מגעיל. אגב, המשפחה שלי חיה מתחת לקו העוני.
מה הקשר תגיד לי
מאיפה הבאת את זה עצבנת אותי .. שים לב לכותרת "מהאימייל שלי אליכם" משמעו זה הגיע אלי במייל ואני שמתי פה.. לגבי המצב הכלכלי? לא רק אתה מתחת לקו העוני אלא 3/4 מדינה, בזכות איזה ח'מר בשם ביבי נתנייהו , אבל זה גם לא קשור לתחב"צ אז נוותר על הדיון
 

Image of me

New member
לא יודע מה איתך

מה הקשר תגיד לי
מאיפה הבאת את זה עצבנת אותי .. שים לב לכותרת "מהאימייל שלי אליכם" משמעו זה הגיע אלי במייל ואני שמתי פה.. לגבי המצב הכלכלי? לא רק אתה מתחת לקו העוני אלא 3/4 מדינה, בזכות איזה ח'מר בשם ביבי נתנייהו , אבל זה גם לא קשור לתחב"צ אז נוותר על הדיון
לא יודע מה איתך
אני לא מעביר מכתבי שרשרת שאני לא מאמין בהם, שלא לדבר על לפרסם אותם בפורום ציבורי שנושאו לא קשור לנושא המכתב. חשבתי שאם זה כל כך חשוב לך לפרסם את המכתב בפורום (וזה לגיטימי), אז לפחות אתה מזדהה עם התוכן שלו, אחרת לא היית מפרסם אותו, או שהיית עורך אותו. אני צודק?
 

elians

New member
אני אכן מסכים

לא יודע מה איתך
אני לא מעביר מכתבי שרשרת שאני לא מאמין בהם, שלא לדבר על לפרסם אותם בפורום ציבורי שנושאו לא קשור לנושא המכתב. חשבתי שאם זה כל כך חשוב לך לפרסם את המכתב בפורום (וזה לגיטימי), אז לפחות אתה מזדהה עם התוכן שלו, אחרת לא היית מפרסם אותו, או שהיית עורך אותו. אני צודק?
אני אכן מסכים
שיש ניצול של שירותי הבידור במדינה כלפי הצעירים בצורה שכזאת או אחרת, אך אין זה קשור לרמת החיים של המשפחות, גם אם הם מליונרים וגם אם הם חיים מתחת לקו העוני, זה המון כסף. לגבי עריכה.. לא היה לי מספיק זמן זה פורסם זמן קצר לפני התחרות עצמה.
 

NO BULL

New member
בפירוט כפי שנכתב בוואלה

חברים, מהאימייל שלי אליכם
בקשה קטנה מכם, וככל שתעבירו ליותר אנשים הסיכוי שחברות הפלאפון יעשו הון על גבינו יקטן. זה לא חדש שמחירי הודעות הטקסט בארץ הן מהגבוהות בעולם. תעשית הטלביזיה יחד עם ראשי חברות הסלולאר חוברות יחד כדי לעשות קופה על גב של ילדים וילדות בעיקר שרוצים לקדם את הזמר/ת הנבחר שלהם. בחישוב מהיר, בסביבות ה- 250,000 הצבעות לתוכנית, מתוכן נניח ש- 30% מגיע מהצבעות SMS והשאר טלכלל ואינטרנט אנחנו מדברים על 75,000 הצבעות לתוכנית. כפול 12 תוכניות לעונה (לא כולל הגמר) נקבל = 900,000 הצבעות SMS בממוצע. התעריף הממוצע להודעה עומד על כ- 40 אגורות, כלומר: 360,000 ₪ מהצבעות. ובואו לא נשכח: הכנסה מפרסומות: 150,000 דולר -> סה"כ 3.3 מליון לעונה חסויות: 7,000 דולר -> 154,000 דולר לקשת הפקת דיסק (על סמך העונה שעברה) -> 80,000 עותקים במחיר של כ-50 ₪ כ"א (שלא לדבר על מזוייפים הנמכרים בפחות ולגביהם אין סטטיסטיקה). בגמר, לפני מייל זה הצפי הוא הגבוה ביותר לשליחת SMS ועומד על כ- 200,000 הצבעות, רק מהודעות טקסט! אז בואו לא נכניס לענקים אשר מתעשרים על גבינו ואינם מוזילים את התעריפים! בואו נראה להם שאנחנו לא פראיירים! בגמר הקרוב, לא שולחים !SMS – אנא העבירו לכל מי שאתם מכירים. אלטרנטיבה חינמית להצבעה: הצבעה באתר: www.mymusic.co.il
בפירוט כפי שנכתב בוואלה
ודרך אגב אל תאמינו לשום מילה, תקחו בערבון מוגבל 50% מהכתבה, מעכבר עשו פיל, כמו תמיד. ההכנסות של קשת משידור התוכנית מגיעות משלושה מקורות: הודעות SMS, חסויות לכל תוכנית ופרסום במשך התוכנית. סך ההכנסות של קשת מהודעות ה-SMS הוא 40 אלף דולר לכל העונה השנייה; קשת גוזרת נתח של 10 אגורות מכל הודעת SMS הנשלחת בעלות של 40 אגורות. שלוש הנהנות האחרות מהכנסות ה-SMS הן חברות הסלולר, חברת טדי הפקות המפיקה את התוכנית וחברת יוניסל המספקת את התשתית הטכנולוגית למשלוח ההודעות בין הצופים למערכת התוכנית. בקשת מצפים כי מספר ההצבעות בכל העונה יסתכם ב-6.5 מיליון (5.5 עד כה, ללא הגמר), מהן 2 מיליון הודעות SMS - כ-30% מסך ההצבעות. 60% מההצבעות נעשות חינם באמצעות האינטרנט ו-10% באמצעות הטלפון. ואולם, הכנסות קשת מה-SMS הן הנתח הזניח בעוגה. נתח גדול הרבה יותר הן החסויות, בעלות של 7,000 דולר לתוכנית, שמספקות שלוש נותנות חסות מרכזיות: קוקה קולה, סלקום ובזק בינלאומי. בעונה של כוכב נולד, כולל הגמר, יש 22 תוכניות - ולכן ההכנסות של קשת מחסויות במשך העונה מסתכמות ב-154 אלף דולר. מרב ההכנסות מתקבלות מפרסום - 150 אלף דולר לכל תוכנית המתפרסים על פני עשר דקות פרסום נטו ללא קדימונים. בסך הכל מדובר ב-3.3 מיליון דולר. זאת, בלי להביא בחשבון את הפרסומת הבודדת שתוקרן רגע לפני הכרזת הזוכה, בעלות חסרת תקדים של 200 אלף שקל. בנוסף צפויות הכנסות מכרטיסי הכניסה לתוכנית הגמר - שמהן תיהנה החברה המרכזית למשקאות המפיקה את כפר המוסיקה, ומהדיסק שיפיקו קשת וחברת התקליטים הליקון. בשנה שעברה הופץ דיסק עם להיטי התוכנית ב-80 אלף עותקים בעלות של 50 שקל לדיסק. עם זאת קשה לחשב כמה בדיוק הכנסות הניב הדיסק, שכן עותקים רבים חולקו חינם במבצעים שונים. עשרות אלפי עותקים נוספים זויפו ונמכרו בשווקים. העונה השנייה של התוכנית הניבה לקשת רייטינג ממוצע של 22% בקרב משקי בית יהודיים וכ-20% בקרב משקי בית בכלל האוכלוסייה. תוכנית הגמר צפויה להניב רייטינג של יותר מ-30%. ב-21 התוכניות ששודרו נחשפו אל כוכב נולד יותר מ-3.5 מיליון צופים. מספר הצופים הממוצע בתוכנית היה 550 אלף איש. 88% מהמצביעים הצביעו פעם אחת עד חמש פעמים; מבין מצביעי האינטרנט הצביעו 70% פעם אחת עד עשר פעמים; 16% הצביעו 30-11 פעם; ורק כ-5% הצביעו יותר מ-30 פעם. קשת סירבה להתייחס לנתונים הכספיים, אך מסרה בתגובה: "כוכב נולד היא תופעה ייחודית שהצליחה לגעת במיליוני אנשים ולגרום למעורבות גבוהה של הקהל. כמו כן הצליחה התוכנית להניע את גלגלי תעשיית המוסיקה ובזכותה נמכר אחד הדיסקים הפופולריים של השנה החולפת. ללא ספק מדובר גם באחת התוכניות המבוקשות ביותר על ידי המפרסמים שהניבה להם חשיפה מרבית".
 

Image of me

New member
אני שמח שכוכב נולד מצליח כל כך

בפירוט כפי שנכתב בוואלה
ודרך אגב אל תאמינו לשום מילה, תקחו בערבון מוגבל 50% מהכתבה, מעכבר עשו פיל, כמו תמיד. ההכנסות של קשת משידור התוכנית מגיעות משלושה מקורות: הודעות SMS, חסויות לכל תוכנית ופרסום במשך התוכנית. סך ההכנסות של קשת מהודעות ה-SMS הוא 40 אלף דולר לכל העונה השנייה; קשת גוזרת נתח של 10 אגורות מכל הודעת SMS הנשלחת בעלות של 40 אגורות. שלוש הנהנות האחרות מהכנסות ה-SMS הן חברות הסלולר, חברת טדי הפקות המפיקה את התוכנית וחברת יוניסל המספקת את התשתית הטכנולוגית למשלוח ההודעות בין הצופים למערכת התוכנית. בקשת מצפים כי מספר ההצבעות בכל העונה יסתכם ב-6.5 מיליון (5.5 עד כה, ללא הגמר), מהן 2 מיליון הודעות SMS - כ-30% מסך ההצבעות. 60% מההצבעות נעשות חינם באמצעות האינטרנט ו-10% באמצעות הטלפון. ואולם, הכנסות קשת מה-SMS הן הנתח הזניח בעוגה. נתח גדול הרבה יותר הן החסויות, בעלות של 7,000 דולר לתוכנית, שמספקות שלוש נותנות חסות מרכזיות: קוקה קולה, סלקום ובזק בינלאומי. בעונה של כוכב נולד, כולל הגמר, יש 22 תוכניות - ולכן ההכנסות של קשת מחסויות במשך העונה מסתכמות ב-154 אלף דולר. מרב ההכנסות מתקבלות מפרסום - 150 אלף דולר לכל תוכנית המתפרסים על פני עשר דקות פרסום נטו ללא קדימונים. בסך הכל מדובר ב-3.3 מיליון דולר. זאת, בלי להביא בחשבון את הפרסומת הבודדת שתוקרן רגע לפני הכרזת הזוכה, בעלות חסרת תקדים של 200 אלף שקל. בנוסף צפויות הכנסות מכרטיסי הכניסה לתוכנית הגמר - שמהן תיהנה החברה המרכזית למשקאות המפיקה את כפר המוסיקה, ומהדיסק שיפיקו קשת וחברת התקליטים הליקון. בשנה שעברה הופץ דיסק עם להיטי התוכנית ב-80 אלף עותקים בעלות של 50 שקל לדיסק. עם זאת קשה לחשב כמה בדיוק הכנסות הניב הדיסק, שכן עותקים רבים חולקו חינם במבצעים שונים. עשרות אלפי עותקים נוספים זויפו ונמכרו בשווקים. העונה השנייה של התוכנית הניבה לקשת רייטינג ממוצע של 22% בקרב משקי בית יהודיים וכ-20% בקרב משקי בית בכלל האוכלוסייה. תוכנית הגמר צפויה להניב רייטינג של יותר מ-30%. ב-21 התוכניות ששודרו נחשפו אל כוכב נולד יותר מ-3.5 מיליון צופים. מספר הצופים הממוצע בתוכנית היה 550 אלף איש. 88% מהמצביעים הצביעו פעם אחת עד חמש פעמים; מבין מצביעי האינטרנט הצביעו 70% פעם אחת עד עשר פעמים; 16% הצביעו 30-11 פעם; ורק כ-5% הצביעו יותר מ-30 פעם. קשת סירבה להתייחס לנתונים הכספיים, אך מסרה בתגובה: "כוכב נולד היא תופעה ייחודית שהצליחה לגעת במיליוני אנשים ולגרום למעורבות גבוהה של הקהל. כמו כן הצליחה התוכנית להניע את גלגלי תעשיית המוסיקה ובזכותה נמכר אחד הדיסקים הפופולריים של השנה החולפת. ללא ספק מדובר גם באחת התוכניות המבוקשות ביותר על ידי המפרסמים שהניבה להם חשיפה מרבית".
אני שמח שכוכב נולד מצליח כל כך
כי אם קשת מרוויחה מזה, זה אומר שתהיה לנו עוד עונה. ואם קשת תרוויח ככה גם בעונה הבאה, אז אולי תהיה גם עונה רביעית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה