חברת הביטוח רוצה דמי ביקור.....

חברת הביטוח רוצה דמי ביקור.....

יש לנו ביטוח דירה (משכנתא).
לפני כחצי שנה היתה לנו סתימה בצינור השרותים. פנינו אליהם ושלחו שרברב. הוא העיף מבט ואמר שהוא לא יודע לתקן ושהוא לא יודע איפה הבריכה שלנו. הוא הציע להחליף את הצינור הסתום בצינור אחר שאותו הוא יחבר לבריכה של השכנים. כל זאת באופן פרטי ולא קשור לביטוח. עלות של 3000 שח. ויתרנו על הרעיון. חברת הביטוח שלחו זוג אחר. גם הם לא איתרו את הברכה, עשו טיול קצר בבתים השכנים כדי לבדוק איך המערכת עובדת, אמרו שיחזרו ביום אחר ונעלמו מהעין. לא יצרו שוב קשר. התקשרנו שוב לביטוח. אמרו שיחזרו אלינו לא חזרו. ובינתיים הכל מסריח והשכנים סובלים. בסוף לקחנו שרברב פרטי שמצא די מהר את הבריכה וניקה את הצינור. שילמנו לו 700 שח. לאחר כשלושה חודשים קבלנו הודעה מהביטוח שלפי בקשתינו יגיע לביתנו שרברב. לא ביקשנו ואף שרברב לא בא. לאחר חודשיים התקשר מישהו שהציג עצמו כשרברב של הביטוח ושבוע צריך להגיע. הסברתי לו שהבעיה כבר נפתרה. חזרו אלי מהביטוח וסיכמנו שהקריאה נסגרה.
היום התקשרו אלי מהביטוח ואמרו שיש לי חוב של 190 שח על ביקור שרברב. אמרתי להם שאין סיבה לשלם למישהו שלא יודע לתקן ואם כבר, הם צריכים לשלם לי על ששילמתי לבעל מקצוע שתיקן מה שהן צריכים לתקן.
עכשיו ראיתי שהם שלחו לי מייל שעלי לשלם עד סוף השבוע 190 שח ומאיימים הריביות ותביעות משפטיות.
מה אתם אומרים?!.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לשלוח להם מיידית צילום החשבונית של השרברב

להודיע להם שהשרברב שלהם לא תיקן וזה בלתי אפשרי לחיות כה הרבה זמן בתוך ביוב (ציינו את משך הזמן מההודעה הראשונה עד שהשרברב השלישי התקשר אליכם, ובמידה ולא מחזירים לכם תוך שבועיים את הכסף תפנו לתביעות קטנות.
במקביל התלוננו עליהם אצל המפקח על הביטוח במשרד האוצר
 
תעדכנו פה אם תקבלו החזר על 700 כי למה ביטוח אם אתם משלמם לבד

זה הזוי אם לא יחזירו לכם את ה 700 שח אז על מה בעצם ביטוח ? שילמתם לבד
 
למעלה