אולי בחרו בשם עברי אז לקחו כ' מהC ופיר משפיר?מה זה חברת כפיר? חשבתי שהחברה שזכתה במכרז ההפעלה היא שותפות של CAF ושפיר בשם Trans Jerusalem
כפיר זה אריה צעיר, ואריה זה הסמל של ירושלים. אין מתאים מזה לרכבת הקלה בירושלים.מה זה חברת כפיר? חשבתי שהחברה שזכתה במכרז ההפעלה היא שותפות של CAF ושפיר בשם Trans Jerusalem
אני יודע מה זה המילה, אני לא טיפש.כפיר זה אריה צעיר, ואריה זה הסמל של ירושלים. אין מתאים מזה לרכבת הקלה בירושלים.
חס וחלילה, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך, ומתנצל אם נפגעת. הנה הסבר לשם החברהאני יודע מה זה המילה, אני לא טיפש.
אני שואל מאיפה צצה החברה הזו. שם החברה הזוכה במכרז הוא Trans Jerusalem JNET LTD, לא "כפיר"
חס וחלילה, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך, ומתנצל אם נפגעת. הנה הסבר לשם החברה
רק שלא יתברר בהמשך אם הם יהיו גרועים יותר מסיטיפס ואז עוד נתגעגע לסיטיפסבשעה טובה ומוצלחת, יום חג למדינה ולבירה.
בהצלחה גדולה לכפיר
עשורזה כל כך טבעי.
את סיטיפס אנחנו מכירים, לטוב ולרע.
כמה שנים בעצם הם הפעילו את המערכת בירושלים ?
עשור
@GLSRA שאל כמה זמן הם הפעילו את הקו מפתיחתו לנוסעים.לפי הויקיפדיה החברה זכתה במכרז להקמת הרק"ל ב 2002 והתחילה בעבודות ההקמה ב 2005 לקו שנפתח ב 2011. זה נותן לה סך כולל של 19 שנה בעיר שכמעט חצי ממנו לא היה קו.
כן, אבל "הדם הרע" בין החברה לירושלמים התחיל הרבה לפני הפתיחה ומדיניות הקנסות הדרקונית. ההחלטה להחליף אותם כדי לאפשר את פיתוח הרשת התבססה על הנסיון העגום מהקמת הקו האדום. סיטיפס התחייבה במכרז לפתוח את הקו תוך 3 שנים (2005) אבל לקחה 9 שנים לבנות אותו. סיטיפס היתה חברת הקמה והפעלה, לא "זכיינית" בלבד.@GLSRA שאל כמה זמן הם הפעילו את הקו מפתיחתו לנוסעים.
וגם החברה החדשה היא חברה להקמה והפעלה, כי היא מקימה עוד כמה קווים ושלוחות.כן, אבל "הדם הרע" בין החברה לירושלמים התחיל הרבה לפני הפתיחה ומדיניות הקנסות הדרקונית. ההחלטה להחליף אותם כדי לאפשר את פיתוח הרשת התבססה על הנסיון העגום מהקמת הקו האדום. סיטיפס התחייבה במכרז לפתוח את הקו תוך 3 שנים (2005) אבל לקחה 9 שנים לבנות אותו. סיטיפס היתה חברת הקמה והפעלה, לא "זכיינית" בלבד.
מה יעזור תאריך יעד כשכולם כבר יודעים שאף פעם הפרוייקט לא יסתיים בתאריך הזה? אפשר לקרוא לזה תאריך משוערתודה לעונים.
מה שנשאר לנו עכשיו זה לקוות.
ובעיקר לראות קצב אחר של עבודות הקמה.
מה שמדהים זה שאין תאריכי יעד לכלום.
כאילו שכל החברות הללו עובדות בחלל ריק.
למה לא רשומים תאריכי יעד לכל אחד מהפרויקטים הללו, גם בתל אביב וגם בירושלים.
הקו האדום בתל אביב, אין תאריך פורמלי של נת"ע. הכל ספקולציות שלנו.
משהו ששמתי לב אליו היום שנראה כמו הרעת שירות:
מרכז השירות של 'כפיר' נמצא במתחם הסינמה סיטי שאינו נגיש ע"י רכבת קלה וגם לא יהיה נגיש בשנים הקרובות.
זהו אבסורד שחברה שנותנת שירות לנוסעי הרכבת הקלה ממקמת מרכז שירות באזור שאינו נגיש לחלק גדול ממשתמשי המערכת וגם המעט תח"צ (6,31,66,14 קווי בית"ר וקו 100) שיש לאזור הינו מסורבל ולא הכי תדיר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.