חברת סלולר

BIROOKTIH

New member
חברת סלולר

בסניף חברת סלולר
סוכם עם נציגה רכישת טאבלט
99 שקלים התחייבות 3 שנים כולל גלישה
(מתנה לילד בר מצווה)
הסברתי שילדי רוצה אייפד
הנציגה הבטיחה לי כי אוכל להחזיר תוך 14 יום
פתחה את המכשיר הקליטה צילמה וכו"ל
הילד סירב רוצה אייפד
החזרתי את המכשיר לחברה(סירבו לתת מסמך)
שלחתי מכתבים פניות הציבור שירות לקוחות התכתבתי מצאט (הכל מתועד)
לאחר זמן מה קבלתי מכתב אישור החזרת מוצר התאריך חודש לאחר העסקה (שקרי)
המכשיר בחברה כבר מספר חודשים וגובים ממני תשלום גם על המכשיר וגם על גלישה
נעשו שינויים בחוזה לאחר החתימה (החוזה למרות בקשתי לא סופק במעמד החתימה)רק לאחר מכן קיבלתי במרכז שירות(אין שום סעיף שלקוח עסקי מנוע מלהחזיר
הנימוקים לסירוב
המכשיר נפתח (הנציגה של החברה פתחה והשתמשה)
לקוח עסקי יכול להחזיר תוך 3 שעות (העסקה בוצעה ממש סמוך לשעת הסגירה)
השימוש במכשירים לצרכים פרטי לי ולילדי למעט בעלי לצורכי עבודה.
נעשו עברות של מידע שגוי ,הפרת הסכם,שינוי תנאים לאחר חתימה.אי קבלת חוזה במעמד החתימה (למרות בקשתי)
זיוף מועד תאריך החזרת המכשיר בפועל ,גבית כספים בניגוד למוסכם
שאלתי האם להגיש תלונה בהגנת הצרכן \במשטרה או גם וגם
ובפניה לערכאות יש לי רק תיעוד של מכתבים ללא מענה מצד החברה
כיצד עלי לפעול?
בתודה מראש וסליחה על טרחה
 
הנציגה פתחה את המכשיר בקנייה? והיא צילמה?

על פניו נשמע שיש כאן כל כך הרבה דברים לקויים... רצוי לסדר את הכל בראש, ואז להעלות על הכתב. אחרי שמעלים על הכתב, לסדר את זה באופן ברור, ולהגיש תביעה.

לא תמיד כשמגישים תביעה, צריך להצביע על העילה. אפשר פשוט "לספר סיפור", וכשהסיפור טוב, הסיכויים טובים. עם זאת, רצוי לנסות ולהוכיח כל טענה - בין באמצעות עדים, הסכמים וכן הלאה.

על המשטרה אתה יכול לוותר.

המועצה להגנת הצרכן - אפשר להגיש תלונה, אבל לרוב הם נטולי שיניים.
 
למעלה