חבר עמותה נו מה:

yairmur

New member
חבר עמותה נו מה:

שאלה לעדי כספי למרות שידברתי איתך ולא קיבלתי תשובה אני פעיל בזכרון יעקב בנושא משפחות השכולות המועצה מסרבת לשתף פעולה כך גם ארגון יד לבנים יזמתי עם מעבר דירתי לזכרון סיור וטיפול מול הנצחת החייל של קברים שזקוקים לטיפול יזמתי יחד עם זוג הורים שכולים חלוקת נר וזר זיכרון לבני המשפחות השכולות נתקלנו בקיר אטום של אי רצון לסייע בנושא עדכון כתבות המשפחות אף שלחתי מכתב ותשלום אגרה בבקשה לעיין ברשומות למשרד הביטחון אך לשווא אני מבקש עם לא תהייה לנו אפשרות חוקית של הכרה של המועצה של יד לבנים כלומר כל ישיבת מועצה בזכרון מתנהלת רק מול מי שאוחזת בתפקיד למרות שלא נבחרה אנו כיתומי צה"ל אין לנו שום זכות אפילו דיבור וכן אני חבר עמותה עם לא תתתקיים פעילות משפטחית חוקית שכשם שיש נציגת ארגון אלמנות ויתמי צה"ל בבית יד לבנים כך צריך להיות נציג מטעמנו ואל תספר לי שאתם עושים כאן ממש אין שיתוף פעולה ואף שוחחתי איתך בעניין אמרת לי שאתם לא מוענינים שיהי נציגות למה? אני כיתום צה"ל בא במטרה לתרום לרווחת המשפחות והנצחת הבנים ושמים לי רקגלים לא רק המועצה המקומית אני אכתוב עם מי נפגשתי עם דני ביתן מזכיר המועצה הוא טען שהוא קיבל מכתב מארגון יש לבנים הוא רק עובד מולם כך שלא היוזמה של חלוקת נר וזר זיכרון לא היית השתתפות המועצה בתשלום ולא שי ואגרת ברכה לראש השנה למה? כי לא מכירים בנו עם העמותה לא תכנס למהלך רציני כפי שיעשו ארגון אלמנות ויתומי צה"ל עז חבל הכל הולך פרא'ג למה ארגון אלמנות ויתומי צה"ל וארגון יד לבנים כן מתייחסים אליו ואנו לא אני לא מבקש זכיות אך עם אני תורם למען המשפחות אני מבקש שיתוף פעולה גם עם זה כרוך בהקצאת תקצביים כך לדוגמא בזכרון בפעם הראשונה התקיים טכס צבאי מלא ביום הזיכרון לחללי צה"ל מי נכח בישיבות נציגת או מי שקוראת לעצמה נציגה למרות שהיא לא נבחרה מאתנו חלילה בטכס בבית העלמין הצבאי היה זר של שני הארגונים לא היה אפשר להניח זר בשם ארגון יתומי צה"ל ??? אשמח כאן באמצעות הפורום שתכתוב תשובה עם אתה יו"ר עז קדימה ? אני כיתום צה"ל בא לפעול ומונעים ממני אני מדבר כתושב זכרון יעקב שבא להנציח את הבנים ולפעול למען המשפחות פשוט לא מכרים ולא נותנים ותאמינו לי זה לא עניין של כבוד הראייה מי שטיפל בנושא קברות החללים לפני יום הזיכרון לחלי צה"ל הי אני בזכרון קיימים קברות חיילים גם בחלקות אזרחיות עם לא הייתי מעיר את עיני הפעול של גחש"א עזי היו מגיעות משפחות ומה מוצאות ליד קבר יקירם עשביה גבוהה וטינופת המועצה לא ניקתה וסידרה לא נציגת יד לבנים אני עשיתי כפעיל חברתי אני לא מבקש ברכת תודה אך בכל זאת מי שמעוניין להגיב שייעשה זאת ומאד אשמח לקבל כאן בפרהסייה את תשובת עו"ד עדי כספי
 
בקשתנו לקבלת רשימות נדחתה מחמת צנעת הפרט

בשנת 2003 נגשנו לבית המשפט לקבלת רשימות היתומים אך נדחנו מחמת צנעת הפרט. גם השנה הגשנו בקשת תמיכה כלכלית לתקצוב פעילותנו למשהב''ט אך נדחנו כי איננו ארגון יציג- ארגון האלמנות וארגון יד לבנים קבלו השנה העלאה של 50% בתיקצוב השנתי. ידוע לכל כי רוב תקציב העמותה ממומן מכיסי הפרטי. עיין בתגובתי בדף הקודם למר מוטי טבעת. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=684&firstmsg=15 אני מברך אותך על היזמה הפרטית שנקטת ומצר על כך שאיני יכול לתמוך כלכלית ביוזמת כל 9500 יתומי צה''ל בישראל.
 

yairmur

New member
השאלאה היא אחרת תשובתך לא עניננית בכלל ולא מת

תשובתך בדיוק כמו המועצה המקומית לא עניינית ותא מתייחסת למה שכתבתי אתה כותה על תקציבים האם אני ביקשתי תקצבי ממך רק שאלתי למה אני כיתום צה"ל אשר בוחר לתרום נתקל בחומת מגן בהתנגדות רק בגלל שאין גוף שעומד מאחרוי הקמתם עמותה ונו מה יצא לנו את תושבתך שלא קיבלתם את הרשימות גם אני קיבלתי למרות ששילמתי את האגרה למשרד הביטחון ההבדל הוא שהעמוהת היא גוף מוכר ואני כאדם פרטי לא אני שואל הארגון קים מספר שנים למה אי אפשר לצור לובי בכנסת שישנה את החוק במהירות לא חסר ח,כ שרים שיעשו את העבודה הראייה היא שארגון אלמנו יתומי צה"ל (א שאני צדד בו אך העובדות מדברות בעד עצמם) נלחם והוכר ומה חייבים לעשות יותר לפנות לאנשי מפתח בממשל לפנות לקהילות היהודיות בעולם לתמיכה אך בינתיים מה שיוצא משתובתך עדי שאי אפשר לעשות כלום.... חבל ז"א שהמדינה שלנו זרקה אותנו היתומים לכלבים .
 
ברור שאנחנו עושים לובי בכנסת עיין בדף

תאריך 06:36 | 04/06/08 יחד עם זאת קח בחשבון שבעשור האחרון התחלפו מקבלי ההחלטות: שרי הבטחון ומנכלי משרד הבטחון אין ספור פעמים וזו הסיבה לעיכוב בהכרה בנו. איך נאמר? כל עכבה לטובה. כפי שאמרתי לך בשיחה הטלפונית כולי תקווה כי ההכרה בנו כבארגון עצמאי ונפרד תבוא במהרה.
 
ובנוסף, הצטרף לועד וקדם כל יזמה!

ההחלטה הסופית אצלנו היא לא שלי, אלא שלנו!
 
למעלה