חגי האוכל והמתנות עוד מעט נגמרים

חגי האוכל והמתנות עוד מעט נגמרים

מלבד המון אוכל, יש בחגים גם המון מתנות. זה כנראה הולך יחד - תביאו מתנה - תקבלו אוכל. אני יודעת שזה נשמע גרוע. מה קבלתן? מה נתתן? אך, אנא - בלי פרסומות, כדי שלא אצטרך למחוק. חוץ מזה - איך אתן מרגישות עם כל עניין המתנות? כך, אולי נעזור אחת לשניה עם רעיונות לקראת ההזדמנויות הבאות המצריכות מתנות. אני נתתי מתנה סט של מכסים מסילקון - פטנט מעולה לכל הקערות ולכל הפיירקסים שנשארו ללא מכסים. לילדים, על פי בקשתם - משקל מטבח דיגיטלי. קבלתי עציץ גדול עם צמח יפיפה מלא פרחים קטנים כחולים, צמח לגינה. מאבא שלי אני תמיד מקבלת כסף, כך שקניתי גם לעצמי את המכסים הנ"ל וגם ספרי קריאה. לעיתים, קניית המתנות היא עול - כאשר צריך אך קשה למצוא משהו מתאים, אך לעיתים - זה כייף.
 

פלגיה

New member
אני משתדלת להימנע ממתנות בחגים

יוצא יותר מדי כסף, ועול גדול מדי. בכל זאת בערב החג קיבלתי מהבת שלי מכתב התנצלות על משהו שהיה שבועיים קודם לכן, יחד עם בקבוק בושם. ובאמת שהמכתב יקר לליבי יותר מהבושם.
 

אלינקה

New member
לאמי אני תמיד מביאה מתנה מתכלה

יש לה בית קטן והיא לא צריכה דבר ולא רוצה אז שוקולד טוב או פרחים לחמי הבאנו ספרים גם לכבוד יום ההולדת שלו ואת עצמנו
 

mykal

New member
אני לא קונה ולא מקבלת מתנות בהחלטה,

אינני מתארחת כי ילדי באים אלי, ני מתחננת לא לקנות לי כלום, אין מקום בבית. גם לילדים הנשואים, אני נותנת כסף, הם קונים ואני מגישה לנכדים ולהם. בשביל מה מוצרים מיותרים. או לא מתאימים. עם אחי ואחותי סכמנו שכל אחד קונה לעצמו. ונחנו נפגשים המון. ואז אין עול ואין התחשבנויות. מצא חן העיני מכסי הסיליקון--מה זה ואיפה קונים?
 

ע נ נ ת

New member
מתנות מתנות

אנחנו נתנו לאחים/אחיות/גיסים/גיסות כפות בישול עם פטנט - החלק שנכנס לסיר לא נוגע בשיש כשמניחים את הכף - השיש נשאר נקי, הכף נשארת יציבה - פטנט שמאד מצא חן בעיני, אז החלטתי להשקיע ולקנות לכולם, למיטב ידיעתי הם היו מרוצים מהרעיון. להורים הכנו לוחות שנה אישיים (יש המון אתרים שמאפשרים לעשות את זה היום) עם תמונות של המשפחה. זו כמובן היתה מתנה שגרמה אושר רב. קיבלנו... שוקולדים, תלושים לספרים, כוסות לשתיה קלה, ועציץ עם סחלב פורח. ועוד משהו: אצלינו בד"כ כולם משתתפים בהכנת הארוחה. בצד של בעלי, זה יוצא מצוין: מתכננים מראש מי יכין איזו מנה, ויוצא תפריט מגוון ומעניין. בצד שלי, זה יוצא קצת כיאוטי: אמא שלי ודודה שלי מכינות כל אחת ארוחה ל30 איש (אנחנו 17, כולל תינוקות) - לפי המוזה שנוחתת עליהן באותו רגע. אני, אחותי ואחד מבני הדודים שלי דואגים בד"כ להביא תבשיל/קינוח אחד. השנה תכננתי מראש ולא הבאתי כלום. כנקמה, אשתו של בן דוד שלי הביאה 2 סלטים ותבשיל ירקות. בד"כ יש בארוחה כ-5 מנות ראשונות, 2 עיקריות, 7-8 תוספות ולפחות 4 מיני קינוחים. כיאוטי, כבר אמרתי? נגמרו התירוצים, עכשיו דיאטה...
 
למעלה