חגי רחביה חוזר!!!!

shellyland

New member
חגי רחביה חוזר!!!!

תראו מה קיבלתי במייל - לאחר העדרות של שנה, אנחנו ( אנוכי,אילן סאלם,יוראי אורון,יואב בונצל,וז'וארז דוס סנטוס ), חוזרים לכבוש את הבמות בסערה, הפעם עם עוד חומר חדש שלי, ועיבודים מרעננים ליצירות ברזילאיות. הכל מתובל באילתורי ג'אז, וסולואים חורכים של כלי הקשה ברזילאים. ההופעה תתקיים ביום ו' , 29.2.08 במסגרת ליין חדש של הופעות אחר צהריים. של מוסיקת עולם במועדון "כליף ג'אז המחודש" והיפייפה ביפו . (תחילת נגינה ב- 16:30 ) (מצורף פוסטר). בחלק מהמופע אארח את אורי הרפז מ"צמד הפרברים" ואת יוריק בן דוד, שניים מהמשתתפים המקוריים של "ארץ טרופית יפה". יחד נשיר כמה שירים מתוך מופע חדש שנקרא "ברזיל שלנו" שיעלה ב-25 באפריל בימי הזמר חולון,המוקדש למוסיקה הברזילאית והשפעותיה על הזמר העברי. כמו כן אנגן עם אורי כמה יצירות אינסטרומנטליות ברזילאיות ל 2 גיטרות. יהיה חם ומגניב... (אגב,הנחה עם הצגת הפלייר) פרוייקטים להמשך השנה: ------------------------- - מתוכננות הופעות איחוד של שלישיית טוקאן עם מתי כספי ( ככל הנראה בתחילת חודש יוני). - הוצאה לאור של "גיטרה ישראלית 2" ( יכלול בין השאר עיבודים ל"ימים לבנים" "ברית עולם" "הנסיך הקטן" "נואיבה" "אגדת דשא" ועוד רבים וטובים). למידע על גיטרה ישראלית 1- http://www.hagairehavia.com/hworksbooks.asp , - הוצאה לאור של "אני זוכר שירים בגן", שיכלול מאה שירי ילדים (מנגינה, אקורדים, ומילים). מי שחפץ בדוגמאות,יוכל ליצור קשר ואשלח לו בשמחה. - אם תרצה השם, ייצא גם אלבומי השני לקראת סוף השנה. (למידע על האלבום הראשון- http://www.hagairehavia.com/hworks-cds.asp ) יום נפלא חגי www.hagairehavia.com
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ישששששששששששששש!!! ../images/Emo99.gif

צריך להזמין כרטיסים מראש? יש עוד כרטיסים? את יודעת אולי כמה עולה? מי מגיע? (אם אני באה אני לא רוצה להיות לבד...) נ.ב. האיחוד העתידי (אפילו בלי מתי) מעלה דמעות קטנות של אושר בעיני. אמיר חוזר!
 

shellyland

New member
את מדברת על האיחוד של טוקאן?

חכי, יש זמן. קודם הרביעייה של חגי ביום שישי הקרוב ביפו. אני לגמרי שם, עם חמולה די גדולה (אני מקווה).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האיחוד זה אח"כ; שאלתי על ההופעה הקרובה

שזה כמעט כמו טוקאן (בהתחשב בעובדה שהחומרים זהים בחלקם ודומים ברוחם, וכך גם לגבי ההרכב). אני רק לא יודעת אם אני אצליח להביא איתי מישהו או לא, אז אני תוהה מי אני מכירה שיהיה שם.
 

shellyland

New member
ההרכב דומה לטוקאן רק בחגי רחביה. ../images/Emo3.gif

אבל כמי שראתה את ההופעה אי-אילו פעמים, האיכות לא נופלת בכלום. אני, כאמור, אהיה שם על נשיי וטפיי.
 

Arthur Dent

New member
את יכולה לנסות להביא אותי

(אני לא מת עדיין, כידוע לחלק מאיתנו שהיו בסדנא)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה מוזמן להביא את עצמך... ../images/Emo152.gif

התקשרתי היום ונאמר לי שאין צורך להזמין כרטיסים, אלא פשוט להגיע כשעה לפני תחילת ההופעה. אני אהיה שם, שלי תהיה שם, עוד אנשים יהיו שם... יאללה, בואו גם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היה אחלה, יש למה לצפות ../images/Emo45.gif

(רק טמטם אותי למדי לשמוע כל הזמן את "קוקוס" ברקע. לא אוהבת שעושים את זה).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היתה הופעה מעולה!!! ../images/Emo99.gif

נהניתי בטירוף. המקום עצמו אכזב אותי במקצת – היה חשוך ואווירה אפלולית חנוקה כזאת. כששמעתי הופעה אח"כ ביפו חשבתי יותר על איזו שלווה שמורכבת משמש שוקעת, צמחייה, אוויר... האוכל היה טעים. בכל מקרה, זה לא הפריע לי ליהנות מההופעה. היה שווה להגיע במיוחד מחיפה. מה שמזכיר לי: תודה גדולה לעידן ולצחי שחיכו לי במיוחד כדי לאסוף אותי מהרכבת, ולליאור שהחזירה אותי במיוחד עד הבית.
השילוב של חגי עם אורי ועם יוריק היה מענג. בשנייה שמתחילים למכור כרטיסים להופעה "ברזיל שלנו" בימי זמר בחולון, אני קונה. אין מצב שאני לא שם! סוף סוף קניתי את האלבום של חגי. איזה כיף. עכשיו אני סופרת את הימים להופעת האיחוד של טוקאן. אילן סאלם מצוין, אבל אני אכולת געגועים לאמיר. אהבתי יותר את הביצוע של טוקאן ל"קוקוס", וכשחגי ניגן עם אורי את Beta Coxa, חיכיתי כל שנייה שאמיר יצטרף עם החליל...
אמיר, חזור הביתה!
 
למעלה