חג שמח לאלירז ולבאי הפורום

דינה128

New member
חג שמח מאוד לאלירז וכל באי הפורום


 

דינה128

New member
סיפור לחג

כתבה אביבה רז :
כולם ידעו שניר השכן שגר בבית עם גג הרעפים שעמד בקצה הרחוב הינו אדם חכם מאוד שידע רב מצוי בתוך ראשו לאחר שרכש השכלה רחבה ואף ניסיון חיים די גדול.. אי לכך כל אימת שאנשים שהתגוררו בשכנות אליו רצו להתייעץ בנושאים שהם לא שלטו בהם על בוריים ..הם נהגו לסור אל ביתו של ניר ולבקש את עצתו .. באחד הימים דלית שהייתה סטודנטית צעירה ששכרה דירת חדר בבניין החדש שסמוך אל ביתו של ניר .. נתקלה בבעיה ולא ידעה כיצד לפתור אותה.. "לכי אל ניר " אמרה לה שכנתה לקומה .. "הוא איש חכם מאוד וידען גדול אולי הוא יוכל לסייע לך " ..
דלית החליטה שאין לה מה להפסיד ובאותו ערב זמן לא רב לאחר שהשמש שקעה וצבעה את שמי בין הערביים בצבעי ורוד.. אדום וכחול כהה עז .. היא הקישה בדלתו של ניר שתי נקישות רפות .. הוא פתח לה את הדלת והזמינה להיכנס אל ביתו.. כשהתיישבה מולו על כורסא פרחונית נוחה במיוחד .. היא שטחה בפניו את בעייתה שהציקה לה .. ניר חכך בדעתו ולאחר כמה דקות הוא אמר לה : " מצטער ..אני לא יודע כיצד לסייע לך.. שכן בעייתך סבוכה היא ומעל ליכולותיי .. "
דלית חשה תחושת אכזבה עצומה ואמרה לו : " אבל כולם אמרו שאתה חכם וידען גדול שבטוח תוכל לתת לי פתרון שישמש אותי בכדי לצאת מהסבך אליו נקלעתי "..
הביט בה ניר במבט מהורהר ואמר : " הביטי .. אדם חכם מכיר בכך שאינו יודע הכל
רק אדם טיפש חושב שהוא יודע הכל ומתיימר לפתור את כל הבעיות ולבקר את כל מי אמר משהו שונה .. לחוכמה ולידע שמחזיק בו אדם אחד יש גבולות אבל לטיפשות אין גבולות "..
דלית הביטה בו והבינה את דבריו .. הודתה לו על הזמן שהקדיש עבורה ושבה אל ביתה .
 
למעלה