חדשה כאן בפורום

lironi5

New member
חדשה כאן בפורום

שמי לירון אני בת 29 עוד חודשיים ובשבוע 15 ויומיים ללא טיפולים ובלי רקע משפחתי. אתמול היתה לנו סקירה וגילינו שיש לנו שני בנים מתוקים (אני כבר ניחשתי זאת מיד בהתחלה) כרגע עסוקה בשני דברים עיקריים: האם לעשות מי שפיר או לא? מה המשמעות של הריון וגידול תאומים זהים? והאחרון הנה התלבטות שקשורה להתפתחות מקצועית. התחלתי השבוע עבודה חדשה די מאתגרת ובמשרה ניהולית . עדין לא עזבתי את העבודה הישנה ואני מתכננת לסיים שם רק עוד כחודשיים וחצי כי זה שני חאי משרות. הדילמה שלי האם נכון היה מצידי להתחיל דווקא עכשיו עבודה ניהולית חדשה... הצפתי בהרבה התלבטויות אשמח לשמוע מה דעתכן והאם ההתלבטויות מוכרות לכן המשך שבוע קסום לירון
 

ממה מיה

New member
ברוכה הבאה !

אני בת 34 ולא עשיתי מי שפיר, אבל זה לא משהו שאני אמליץ לך. זו החלטה אישית ואני כל הזמן מתחבטת ביני לבין עצמי אם זה היה נכון. אצלימדובר בתאומים לא זהים ואחרי טיפולים. לפי הקריאה בספרים (ממליצה לך לקרוא את "הריון בגדול" ) יש יותר סיכונים עם תאומים זהים ונדרש יותר מעקב. לגבי העבודה אנ בדילמה דומה לשלך אם כי הגעתי לאיזושהי תובנה. אני עובדת שנה שנייה במשרה ניהולית "תפקיד חיי". מאד נהנית, אבל זו משרה מאד דורשנית. אני חוזרת לא פעם בשות מאוחרות של הערב כשאיתן (הבן הבכור שלי) ישן. אמנם יש שתוף פעולה נהדר מהבעל והוא זה אוסף מהגן אבל זה די יושב לי על המצפון. אני לא רואה שום דרך לגדל תאומים ולחזור לעבודה הנוכחית (אני מאד רוצה להניק, כמו שהנקתי את הבכור. אין לי אפשרות לעבוד בחצי משרה כי זו עבודה ש"הכל או כלום", ברג שאני שם אני אחראית על מכלל הדברים שקורים, ואני ממשיכה את האחריות גם בבית בטפונים בלתי פוסקים. התובנה שהגעתי אליה היא שלאחר הלידה אני מתכוונת לקחת שבתון. מה שיאפשר לי מצד אחד להיות עם התאומים ומצד שני להתאוורר קצת בלימודים ועם כל זאת לקבל גם סכום (זעום אמנם) חודשי.
 

lironi5

New member
דילמות... דילמות..

הלוואי ויכולתי לקחת שנת שבתון. זאת נשמעת לי החלטה נהדרת. אני משערת שתהייה לנו עזרה כלכלית מההורים אך לא הייתי רוצה להתסמך רק על זה לכן הפיתוי לקחת את העובד החדשה שהיא גם תפקיד מאתגר ומעניין וגם משכורת טובה היה גדול. מצד שני אני קוראת כאן הרבה על נשים שבשמירת הריון וזה גורם לי להתלבטויות אתיות האם נכון היה להתחייב כעת לתפקיד ניהולי.
 
למעלה