חדשות חשובות מדן

מצב
הנושא נעול.
חדשות חשובות מדן

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
 
ניצלו"ש קטן ../images/Emo9.gif

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
ניצלו"ש קטן

למישהו יש תמונות של התחנה המרכזית הישנה בת"א
 
תמונות מיום ששי 10.12.2004

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
תמונות מיום ששי 10.12.2004
נפתח במפרקית 458 בקו 8 האהוב עלי יותר מכל, שעמדה בצ.ד. על תקלות חשמל ולכן לא עלתה כלל לירושלים. תודה רבה ליניב הקטן שגם מופיע בתמונות ואיתו כמובן איל רכניץ - האיש והקלנועית! איל רכניץ - היחיד שהצליח לעשות תקר בגלגל של קלנועית!
 

אוהד11

New member
בוגד, מה עם 310 ?

תמונות מיום ששי 10.12.2004
נפתח במפרקית 458 בקו 8 האהוב עלי יותר מכל, שעמדה בצ.ד. על תקלות חשמל ולכן לא עלתה כלל לירושלים. תודה רבה ליניב הקטן שגם מופיע בתמונות ואיתו כמובן איל רכניץ - האיש והקלנועית! איל רכניץ - היחיד שהצליח לעשות תקר בגלגל של קלנועית!
בוגד, מה עם 310 ?
 
310 היתה ותישאר המפרקית האהובה

בוגד, מה עם 310 ?
310 היתה ותישאר המפרקית האהובה
אבל ימיה ספורים... אחרי נסיעה ב-458 קשה להיזכר בה. ה-458 פשוט טסה! אם הנוסע עומד מקדימה, הוא לא שומע את המנוע ובעמידה האוטו בכלל לא רועד. אפשר לחשוב שהמנוע דומם... והזינוק, אחחח הזינוק...
 
מהיפה בה היא נראית כאילו עברה מלחמה

310 היתה ותישאר המפרקית האהובה
אבל ימיה ספורים... אחרי נסיעה ב-458 קשה להיזכר בה. ה-458 פשוט טסה! אם הנוסע עומד מקדימה, הוא לא שומע את המנוע ובעמידה האוטו בכלל לא רועד. אפשר לחשוב שהמנוע דומם... והזינוק, אחחח הזינוק...
מהיפה בה היא נראית כאילו עברה מלחמה
 
458 במבט קדמי+צד נהג

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 במבט קדמי+צד נהג
זו המכונה החדשה של קו 23
השילוט של 23 הוא כדלקמן: "תל אביב 23" "שכ' ביצרון 23" "מרכז עזריאלי 23" "אלנבי 23"
 
458 מסתכלת עלינו ממרומי עזריאלי

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 מסתכלת עלינו ממרומי עזריאלי
 
458 מקדימה+פרק אחורי, צד נהג

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 מקדימה+פרק אחורי, צד נהג
האם גם אתם רוצים לנסוע בקו 25 ל"אוביברסיטה"?
 
458 בקיפול - צד נהג

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 בקיפול - צד נהג
 
458 בקיפול - צד דלתות, שילוט קו 18

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 בקיפול - צד דלתות, שילוט קו 18
 
458 מקדימה+פרק אחורי, צד דלתות

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 מקדימה+פרק אחורי, צד דלתות
שימו לב איך השניים מרוכזים במערכת השילוט בחיפוש אחר קו מעניין...
 
458 מאחור בקיפול, צד נהג, שילוט דן

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 מאחור בקיפול, צד נהג, שילוט דן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה