חדשות ישנות שכבר כולם שמעו

מצב
הנושא נעול.
חדשות ישנות שכבר כולם שמעו
המדינה תגיש בקרוב הצעת מחליטים לביצוע שלושה קווי רכבת בת"א משרדי האוצר והתחבורה יגישו בקרוב הצעת מחליטים לסלילת שלושה קווי רכבת קלה בתל אביב שכולם במימון המדינה. הצעת המחליטים תוגש "בימים הקרובים", כך לטענת מקורבים לפרויקט, זאת לאור כשלון השיחות עם זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב חברת MTS. השקת שלושת מסלולי הרכבת, שנחשפה לראשונה ב"כלכליסט", תעלה למדינה מעל ל-20 מיליארד שקל בהודעת שר האוצר האוצר, יובל שטייניץ, מהערב (ה') נמסר ש"הגורמים הרלוונטיים במשרד האוצר ביצעו הליך מקצועי, מסודר ומדויק שבסיומו התקבלה החלטה ברורה שיש לבצע את פרויקט הרכבת הקלה בת"א ללא החברה שזכתה בעבר במכרז. אני משוכנע שההחלטה הזו תביא סוף הסחבת המתמשכת בביצוע הפרויקט החשוב והמדינה תוכל להביאו לכלל ביצוע במהירות האפשרית בדרך חלופית ובטוחה". בימים הקרובים תחלט המדינה את ערבויות הזכיין בהיקף של כ-140 מיליון שקל ותיערך לתביעת ענק בהיקף של מאוד מיליוני שקלים, לאור הנזקים שנגרמו לכאורה למדינה מאי קיום החוזה.
 

easylivin

New member
חדשות ישנות שכבר כולם שמעו
המדינה תגיש בקרוב הצעת מחליטים לביצוע שלושה קווי רכבת בת"א משרדי האוצר והתחבורה יגישו בקרוב הצעת מחליטים לסלילת שלושה קווי רכבת קלה בתל אביב שכולם במימון המדינה. הצעת המחליטים תוגש "בימים הקרובים", כך לטענת מקורבים לפרויקט, זאת לאור כשלון השיחות עם זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב חברת MTS. השקת שלושת מסלולי הרכבת, שנחשפה לראשונה ב"כלכליסט", תעלה למדינה מעל ל-20 מיליארד שקל בהודעת שר האוצר האוצר, יובל שטייניץ, מהערב (ה') נמסר ש"הגורמים הרלוונטיים במשרד האוצר ביצעו הליך מקצועי, מסודר ומדויק שבסיומו התקבלה החלטה ברורה שיש לבצע את פרויקט הרכבת הקלה בת"א ללא החברה שזכתה בעבר במכרז. אני משוכנע שההחלטה הזו תביא סוף הסחבת המתמשכת בביצוע הפרויקט החשוב והמדינה תוכל להביאו לכלל ביצוע במהירות האפשרית בדרך חלופית ובטוחה". בימים הקרובים תחלט המדינה את ערבויות הזכיין בהיקף של כ-140 מיליון שקל ותיערך לתביעת ענק בהיקף של מאוד מיליוני שקלים, לאור הנזקים שנגרמו לכאורה למדינה מאי קיום החוזה.
בפורום נהוג להביא קישור לכתבה שמצטטים.
 
חדשות ישנות שכבר כולם שמעו
המדינה תגיש בקרוב הצעת מחליטים לביצוע שלושה קווי רכבת בת"א משרדי האוצר והתחבורה יגישו בקרוב הצעת מחליטים לסלילת שלושה קווי רכבת קלה בתל אביב שכולם במימון המדינה. הצעת המחליטים תוגש "בימים הקרובים", כך לטענת מקורבים לפרויקט, זאת לאור כשלון השיחות עם זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב חברת MTS. השקת שלושת מסלולי הרכבת, שנחשפה לראשונה ב"כלכליסט", תעלה למדינה מעל ל-20 מיליארד שקל בהודעת שר האוצר האוצר, יובל שטייניץ, מהערב (ה') נמסר ש"הגורמים הרלוונטיים במשרד האוצר ביצעו הליך מקצועי, מסודר ומדויק שבסיומו התקבלה החלטה ברורה שיש לבצע את פרויקט הרכבת הקלה בת"א ללא החברה שזכתה בעבר במכרז. אני משוכנע שההחלטה הזו תביא סוף הסחבת המתמשכת בביצוע הפרויקט החשוב והמדינה תוכל להביאו לכלל ביצוע במהירות האפשרית בדרך חלופית ובטוחה". בימים הקרובים תחלט המדינה את ערבויות הזכיין בהיקף של כ-140 מיליון שקל ותיערך לתביעת ענק בהיקף של מאוד מיליוני שקלים, לאור הנזקים שנגרמו לכאורה למדינה מאי קיום החוזה.
אתה צודק
 
חדשות ישנות שכבר כולם שמעו
המדינה תגיש בקרוב הצעת מחליטים לביצוע שלושה קווי רכבת בת"א משרדי האוצר והתחבורה יגישו בקרוב הצעת מחליטים לסלילת שלושה קווי רכבת קלה בתל אביב שכולם במימון המדינה. הצעת המחליטים תוגש "בימים הקרובים", כך לטענת מקורבים לפרויקט, זאת לאור כשלון השיחות עם זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב חברת MTS. השקת שלושת מסלולי הרכבת, שנחשפה לראשונה ב"כלכליסט", תעלה למדינה מעל ל-20 מיליארד שקל בהודעת שר האוצר האוצר, יובל שטייניץ, מהערב (ה') נמסר ש"הגורמים הרלוונטיים במשרד האוצר ביצעו הליך מקצועי, מסודר ומדויק שבסיומו התקבלה החלטה ברורה שיש לבצע את פרויקט הרכבת הקלה בת"א ללא החברה שזכתה בעבר במכרז. אני משוכנע שההחלטה הזו תביא סוף הסחבת המתמשכת בביצוע הפרויקט החשוב והמדינה תוכל להביאו לכלל ביצוע במהירות האפשרית בדרך חלופית ובטוחה". בימים הקרובים תחלט המדינה את ערבויות הזכיין בהיקף של כ-140 מיליון שקל ותיערך לתביעת ענק בהיקף של מאוד מיליוני שקלים, לאור הנזקים שנגרמו לכאורה למדינה מאי קיום החוזה.
שאלה: מה הסיכוי שהפרוייקט יעבור מרכבת קלה
לרכבת תחתית?
 

raminec

New member
קלוש וטוב שכך
 

cwen

New member
חדשות ישנות שכבר כולם שמעו
המדינה תגיש בקרוב הצעת מחליטים לביצוע שלושה קווי רכבת בת"א משרדי האוצר והתחבורה יגישו בקרוב הצעת מחליטים לסלילת שלושה קווי רכבת קלה בתל אביב שכולם במימון המדינה. הצעת המחליטים תוגש "בימים הקרובים", כך לטענת מקורבים לפרויקט, זאת לאור כשלון השיחות עם זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב חברת MTS. השקת שלושת מסלולי הרכבת, שנחשפה לראשונה ב"כלכליסט", תעלה למדינה מעל ל-20 מיליארד שקל בהודעת שר האוצר האוצר, יובל שטייניץ, מהערב (ה') נמסר ש"הגורמים הרלוונטיים במשרד האוצר ביצעו הליך מקצועי, מסודר ומדויק שבסיומו התקבלה החלטה ברורה שיש לבצע את פרויקט הרכבת הקלה בת"א ללא החברה שזכתה בעבר במכרז. אני משוכנע שההחלטה הזו תביא סוף הסחבת המתמשכת בביצוע הפרויקט החשוב והמדינה תוכל להביאו לכלל ביצוע במהירות האפשרית בדרך חלופית ובטוחה". בימים הקרובים תחלט המדינה את ערבויות הזכיין בהיקף של כ-140 מיליון שקל ותיערך לתביעת ענק בהיקף של מאוד מיליוני שקלים, לאור הנזקים שנגרמו לכאורה למדינה מאי קיום החוזה.
למה לא פונים לחברה שזכתה מקום שני?
נדמה לי שהם אפילו ביקשו שיעבירו אליהם את הפרוייקט לאור הבעיות עם MTS.
 

easylivin

New member
למה לא פונים לחברה שזכתה מקום שני?
נדמה לי שהם אפילו ביקשו שיעבירו אליהם את הפרוייקט לאור הבעיות עם MTS.
כנראה חוששים שזה יצדיק תביעה מצד MTS.
כפי שנכתב, הפער בין הצעת MTS להצעת המדינה, שווה בערך לפער שבין MTS לקבוצה שהגיעה למקום השני...
 

cwen

New member
כנראה חוששים שזה יצדיק תביעה מצד MTS.
כפי שנכתב, הפער בין הצעת MTS להצעת המדינה, שווה בערך לפער שבין MTS לקבוצה שהגיעה למקום השני...
אז מה?
המדינה יכולה לומר בצדק שאם היא צריכה ללכת בכל מקרה עם ההצעה שזכתה מקום שני, עדיף עם הקבוצה שידעה לעשות מראש את החשבון. הם כנראה רציניים יותר.
 

eyalmel

New member
אז מה?
המדינה יכולה לומר בצדק שאם היא צריכה ללכת בכל מקרה עם ההצעה שזכתה מקום שני, עדיף עם הקבוצה שידעה לעשות מראש את החשבון. הם כנראה רציניים יותר.
לוא דווקא
אולי גם הקבוצה השניה לא ידעה לעשות את החשבון ואז שוב נבזבז כמה שנים. אם המדינה מחליטה לממן מכיסה לא צריך לבזבז עוד זמן בלחפש מימון בנקאי חיצוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה