חדש במאמרים : פורסם מאמר מקיף וכולל בנושא:

ACE OF SPADES

New member
חדש במאמרים : פורסם מאמר מקיף וכולל בנושא:

ETRADE + טפסי דוגמא , וטפסי הצטרפות באלבומי הפורום . תהנו .
 
קראתי ומאוד התרשמתי.

נשמע נחמד. לחשוב שאפשר לפתוח חשבון בנק בקלות שכזאת. אני חושבת שאולי כדאי כבר לנסות להתגבר על הפחד של למכור שם ואז לפתוח חשבון לא?
 

ACE OF SPADES

New member
למה שלא תנסי? את לא חייבת לפתוח

חשבון ETRADE על ההתחלה , תתחילי בקטן , תפתחי חשבון באיביי ופיי פל , תעלי מכירה , ותראי מה קורה. לאט לאט... אם את תראי שהולך לכיוון טוב אז תחשבי הלאה . איביי יכל להיות גם עסק לכל דבר , אבל אין לך עלויות על שכירות , עובדים , וכו... ובניגוד לעסק רגיל , כאן את כן יכולה לתת טבילה קטנה במים ולראות מה קורה... תקחי בחשבון שיש 220 מליון משתמשים רשומים באיביי , אז קהל היעד שלך הוא גדול מאוד. שווה לנסות ... ואם יש לך איזשהי שאלה אז בשביל זה יש את הפורום. אני אומר לכי על זה , ובהצלחה.
 
השעה שלוש בבוקר

אני לא יודעת אם זה מעייפות. אבל ניסיתי. בכל זאת יש לי שאלה. בתהליך הרישום שלי יש שאלה איך יתבצע התשלום של הקונה. ואני בחרתי פיי פל. והמשכתי את התהליך. הם לוקחים פרטים של כרטיס אשראי שלי לגביה של העמלות שלהם. אבל במשך התהליך הם לא שאלו אם יש לי חשבון בפייפל. המשכתי את התהליך וזהו. עכשיו אני לא מבינה מה עשיתי לא בסדר. אם אין להם פרטים של החשבון של פיי פל שלי, איך הקונה יוכל לשלם? במשך כל התהליך לא קפצה שום הערת אזהרה. יש לך איזה שהוא רעיון? מה השתבש לי?
 
עוד דבר קטנטנצ'יק

אני לא רואה את המכירה שלי באי ביי. ולא בחשבון שלי. הם טוענים שזה יכול לקחת כמה שעות עד שרואים את המכירה. אולי זאת הסיבה? או..............
 
זו לא הסיבה

לא נראה לי שזו הסיבה. את המכירה את מייד רואה בMY EBAY . לפעמים לוקח קצת זמן לראות באתר עצמו. בטוח שבסיום רשום המכירה לחצת LIST NOW ולא SAVE?
 
למעלה