חד הורית טריה מחפשת מידע

  • פותח הנושא draz
  • פורסם בתאריך

draz

New member
חד הורית טריה מחפשת מידע

אני אם חד הורית טריה. האב לא ממש לוקח אחריות, ואני במצוקה כלכלית ונפשית. אני מחפשת כתובת למידע - מהן זכויותי, מה כדאי או לא כדאי לעשות וכו. פניתי לאגף הרווחה של עיריית תל אבבי אבל אני חוששת (בצדק?) ממעקב וביקורת של עובדת סוציאלית. האם יש כתובת? תודה, דינה
 

תם-תם

New member
שלום חמודונת...

הי דינה, הגעת למקום הנכון... מקווה שתמצאי פה מידע ותמיכה. תם-תם
 

מיכל לב

New member
היי וברוכה הבאה :)

ראשית כמובן מזל טוב. גם אני אם חד הורית בתחילת הדרך והמפגש עם הקשיים,הצורך בתמיכה והרצון להכיר אנשים במצבי הם שהביאו אותי להקמת פורום זה ,אז אני מקווה שביננו תרגישי הכי נוח שרק אפשר. אינפורמציה לגבי זכויות וסיוע משפטי ראשוני ניתן לקבל ב``אלחה``- אגודה ישראלית למשפחות חד הוריות המספקת מלבד שרותים אלו גם שירותים נוספים ומגוונים כולל תמיכה רגשית. הסניף הראשי נמצא בירושלים ובימים אלו מוקם סניף גם בת``א על מנת לתת מענה לפניות מאזור המרכז. נכון להיום מתקיים ברמת גן אחת לשבוע יום קבלת קהל .את מוזמנת להתקשר ולתאם פגישה. מספר הטלפון6541722-02 וכמובן כל מה שתרצי, אנחנו כאן :)
 

מיכל לב

New member
אני מצרפת לך ..

לינק לאתר של ביטוח לאומי בו תוכלי להזמין אליך את החוברת החדשה שהם הוציאו בעניין זכויות המשפחות החד הוריות.
 

מיכל לב

New member
אופס.. אני לא מוצאת שם את..

החוברת שהתכוונתי אליה, בכל מקרה היא קיימת ואת יכולה לפנות אליהם בבקשה ולקבלה. אשמח אם תספרי כמה טרייה אמהותך ונוכל אולי לעזור בדברים הקטנים, בשגרת היומיום, לדעתי שם מסתתרים הקשיים האמיתיים. את מוזמנת לקטר וכל מה שבא לך. לילה טוב ושקט :cool:
 

sh12

New member
אהבתי את ה ``לקטר``

כל כך אמיתית. כל כך קרובה לעצמך. לפעמים אנחנו צריכים לגיטמציה להכיר בזה שזה בסדר לקטר וכשקשה אנחנו כל כך זקוקים לעידוד. מילה טובה אוזן קשבת ולך מנהלת פורום מקסימה יש את זה ישר כח באהבה ממני :cool:
 

ח.ג.

New member
תמיכה במשפחה חד הורית

לחד הורית שלום התחלת בכיוון נכון,כדאי להעזר במחלקת הרווחה העירונית.לא עוסקים שם בנושאי בילוש אלא עזרה ותמיכה.בנוסף כדאי לפנות לביטוח לאומי אשר בו יפרטו לך את זכויותיך כמשפחה חד הורית.בהצלחה.
 
דרז יקרה !

דרז /דינה יקרה !! בנוסף למוסדות שציינו חברותי היקרות בחדר , יש עוד מקום אליו תוכלי לפנות במתן הכוונה יעוץ ותמיכה והוא ``המרכז למשפחות חד הוריות`` ברוב הערים יש ``מרכז למשפחות חד הוריות``- זה מעין מועדון חברתי אשר מתאספים שם חברים חד הורים הן בנים/ות , יש במועדונים האלו הכוונה יעוץ תמיכה וחברה ונוסף לכך יש הרצאות, טיולים, סדנאות, ועוד פעילויות במקום. תוכלי להכיר חברים חדשים להתחבר אליהם.כדאי לברר במקום מגורייך דרך הרוחה,במקומות רבים הרוחה היא חלק יחסי ממימון המרכז. בהצלחה באהבה חלומית:))
 

sh12

New member
היי לך דרז .

מה שלומך? אל תדאגי , סבלנות והכל מסתדר. ספרי על עצמך קצת יותר. יותר רקע האם את מקבלת מזונות? אם ישנה תביעה לגירושים? יותר פרטים על המצב כרגע בכדי שאוכל לכוון אותך לעזרה אותה אתה צריכה ובכל אופן, תשארי איתנו ותרגישי בבית כולנו עברנו ימים קקשים חיבוק גדול יום טוב 8-(
 

מיכל לב

New member
אמממ..הסמיילי הזה באמת זקוק

ליום טוב... :) תנסי את אלה בלי המשקפיים הם יוצאים כמו שהם נראים. :) :) :)
 
למעלה