חודשיים אחרי סיפור ההריון והלידה

נוריה

New member
רצון מברזל ואמונה חזקה כמו יהלום

זה מה שיש לך ולמישל! לא הפסקתי לצחוק (טוב, כשנזכרתי במישל והחזיה לא יכולתי שלא לצחוק, וגם המתמחה שצירף את עצמו לאבקת הקסמים שלנו) ודמעות של בוקר עלו בעיני כשהתפללת וכשראית אותה, את נועה, לראשונה. תודה שנתת לנו את הסיפור המדהים לתחילת השבוע. תחילה אופטימית ומעודדת. (ומתי, מתי את כבר מגיעה ארצה?)
 
היי, תודה ואני מקווה שנוכל להיפגש

כשאגיע, למרות שזה יהיה קצת צמוד לפסח. אש"פ פירסמה לי תמונה של נועה שרוצה להיות חברה של שחר
 

קנגה רו

New member
אוי אמאשלנועה תודה תודה תודה!!!

את נהדרת. מישל? נהדר (גם בלי חזיה...). ונועה... טפו טפו טפו. ותודה שנתת לי בוקר עם דמעות של מיץ פטל ותיקווה בלב. תרשי לאמץ את התפילה שלך? ושוב, הלא אף זה לא יותר מידי - ברכות של אושר ועושר בריאות ואריכות ימים!!!
 

ענתש

New member
נורית את מדהימה.

כל הזמן חשבתי שאת מדהימה - כמה כוחות יש לך ! יקירתי - זה לא לב בחזה שלך, זה מנוע קיטור משובח 100 כוחות סוס. כמה כוח, כמה אמונה, כמה אופטימיות ברגעים הכי קשים. חשבתי קודם ואני חושבת עכשיו שכל כך מגיע לך האושר הזה. אני עם דמעות בעיניים מהסיפור ומאחלת לך את כל הכוח והטוב והשמחה והאהבה שבעולם.
 

סינטה1

New member
אין לי מילים../images/Emo24.gif

את אשה גיבורה ונערצת, ונועה ליסה רחל זכתה באימא נפלאה
 

loligos

New member
איזה סיפור מרגש

תודה ששיתפת אותנו. הדמעות הגיעו בקטע שהתחלת להתפלל עבור בנות הפורום. מי יתן ותפילותיך תעננה.
 
אסור לספר לי סיפורים כאלה במקום

העבודה. את יודעת איך מסתכלים עלי עכשיו? שיהיה להם מזל טוב מכל הלב!!!
 

happy

New member
נורית איזה סיפור

איזה זוג חזק אתם. ואיזה אישה מדהימה את. אני בטוחה שנועה זכתה בזוג הורים מדהים (ובמיוחד באמא נפלאה) שוב המון המון מזל טוב להולדת נועה ורק נחת ואושר מהקטנטונת.
 

דלית2104

New member
תודה ענקית

בלי להכיר- כבר אני אוהבת אתכם עד בלי די רק אושר שכל משאלותיכם יתגשמו וכמובן- נשיקות רטובות לנועה דלית
 

שירי ב

New member
../images/Emo24.gif ריגשת אותי כל כך

אני בעבודה עם דמעות בעיניים, ומנסה שלא יראו אותי אני כל כך שמחה בשבילכם מאחלת המון אושר
 
../images/Emo140.gif

תודה לך על הסיפור המרגש אשר קראתי אותו מאחורי מסך דמעות אין סוף. את גרמת לי להבין כמה טוב שיש אמונה שעדיין לא זנחת את התפילה ולא הפנית עורף לאלוהים כמוני. אני ממש גאה בך, לי לא היה האומץ להמשיך להתפלל אליו, הפסקתי להתפלל הפסקתי להדליק נרות בשבת .. ופתאום את כותבת את הסיפור המדהים באמת מדהים שלך ובתוכו כל כך הרבה אמונה ותפילה שאני חשה שאולי אני טועה שהפסקתי לעשות את זה ופתאום יש לי חשק להתפלל אליו שוב והדליק נרות. זה נשמע דבילי לא? אבל הסיפור שלך עשה לי את זה ובגדול. נורית כתבת כל כך מרגש חי ונוגע, מאחלת לך מכל הלב את כל הטוב שבעולם לדבש למישל ולך. "תן לנו לחיות היום מהתחלה, תן לנו מהתחלה ועד הסוף"
 

אטלאנטה

New member
קטונתי

כמה כוח יש לכם, וואו... כל פעם שאני קוראת סיפור לידה שתחילתו לפני שנים, וכל הדרך רצופה מהמורות, אני מודה לכל מי שאפשר על מזלי הטוב, ועל הזכות להכיר נשים כמוך שעברו את כל שבעת המדורים, ונשארו חזקות כל כך ובעלות הכוח ויכולת לתת כל כך הרבה גם לאחרים. קטונתי.
 

תמי ס

New member
אהובה שלי

מי אם לא את יכולה להוציא אותי מהמערה שלי? אני כל כך שמחה שהעלית על הכתב את כל הסיפור, למרות שכבר שמעתי אותו ואני מכירה אותו כמעט בע"פ שמחתי לקרוא אותו (את רואה שבסוף מצאת את המילים הנכונות? ואת חששת שכושר הביטוי אבד לך). חויתי איתך את ההריון הזה ממש מתחילתו, החל מהבדיקה הראשונה שאמרה שאין הריון והבדיקה שאחריה שהבהירה לנו שהיה ביוץ מאוחר). נשמתי, אחותי לסבל, את יודעת כמה אני אוהבת אותך, כמה דמעתי איתך התרגשתי בכל בדיקה, ייחלתי וקיויתי ואכן האמנתי בכל ליבי שהפעם זה יהיה אחרת. אני עוד זוכרת כאילו היה זה אך אתמול איך נכנסתי איתך לבדיקת האולטראסאונד כשהייתי אצלך בצרפת, איך הרגשתי שכל הדם עוזב את גופי כשהרופא מלמל כל מיני דברים בצרפתית (ואני כמו אהבלה לא מבינה מילה בצרפתית ורק מרגישה את אצבעותיי נשברות מלחץ ההחזקה- שרק הכל יהיה תקין), ואז, ראיתי אותה -את המתוקה לראשונה על המסך, מנופפת לי לשלום, כאילו אומרת: "מה אתם בלחץ? אני כאן כדי להישאר, יהיה בסדר). ואכן הכל בסדר, והיא מקסימה ומדהימה וזכתה בהורים נפלאים (והגיע הזמן לשלוח תמונות מעודכנות!!!). אני תיכף מתקשרת אלייך יקרה שלי, אוהבת אותך כל כך, ומאושרת שאת סוף סוף אמא.
 
מרגש!עצום!מדהים!

כמה התרגשתי לקרוא את הסיפור שלכם.ממש ראויים להערצה על הדרך שעברתם.שמעתה והלאה תדעו רק אושר וימים נפלאים בחברת בתכם הנסיכה הקסומה.
 
כ"כ מרגש../images/Emo7.gif../images/Emo13.gif ונפלא...

כמה תחושות הציפו אותי בבת אחת...תודה, על הסיפור הנפלא הזה...תודה!
 
למעלה