חוויה מרגשת ובלתי נשכחת בגוש קטיף

udiyulis

New member
חוויה מרגשת ובלתי נשכחת בגוש קטיף

כמידי שנה, מזה 6 שנים, מעלות בנות האולפנה בנוה דקלים, בבימויין של המורות לאנגלית, מחזמר בשפה האנגלית. כחודש לפני ט"ו בשבט רוחשת כל האולפנה כמרקחה - הבנות משכבות ט'-י"ב מכינות תפאורה, אוספות בגדים ואביזרים, משננות טקסטים באנגלית (וחשוב לציין שהן לא דוברות אנגלית כשפת אם), מקיימות חזרות, שרות ורוקדות - אין רגע דל. ההתרגשות הולכת ומתעצמת לקראת הופעת הבכורה. והיום המיוחל מגיע - אתמול בערב, ב"בית העם" שבגני-טל, מתמלא האולם הרחב והגדול מפה לפה בקהל רב, שבא לצפות במחזמר "Little Orphan Annie" - סיפורה של תינוקת הננטשת על ידי הוריה, בשל מצבם הכלכלי הקשה בתקופה שבין שתי מלחמות העולם, בפתחו של בית יתומים, המנוהל ע"י מנהלת קשה ושיכורה, ובכ"ז גדלה להיות ילדה אופטימית, המשרה על סובביה בטחון ושמחה. כמי שעד לפני מספר חודשים היתה מורתם לאנגלית של רוב הבנות שהשתתפו בהצגה, וכאמה של אחת המשתתפות בתפקיד הראשי (בתי רחל), אולי איני אובייקטיבית, ועדיין מלאת התפעלות ונרגשת מאד מהחוויה המלבבת של אתמול. על מנת לשתף אתכן בחוויה מיוחדת זו, העליתי לסקירות המצולמות מעט מן התמונות שצולמו בעת ההופעה. תוכלו לראותן כאן ולהתרשם לבד.
 

saraint

New member
ומסע ההופעות הארצי מתי?

תמסרי לרחלי שמתאים לה ג'ינג'י, במיוחד בתלתלים.......
 

udiyulis

New member
תודה, שרה'לה,

את רוצה להיות איש השיווק? תקבלי אחוזים!
 

eyn lee

New member
אודיל'ה, תודה על השיתוף, מרגש ויפה

נראה לי שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ... (או הבננה מהתפוח?
) ממש יופי של חגיגה. אודי, מאחלת לך, לשלמה ולתושבי גוש קטיף - הרבה נחת ושירבו שמחות כאלה! ויתפסו את מקומם של הצלילים הצורמים מהכיוונים האחרים... ישר כוח לבנות האולפנה ולמארגנים! לאה
 

udiyulis

New member
תודה לכן חברותי - שמחה לשתף

בהתרגשות, בהנאה, בגאווה, בשמחה ובחדוה המשמשים במחוזותינו בערבוביה יחד עם צלילי הירי ופצצות המרגמה וקולות התבוסתנות העולות מבמת הכנסת והממשלה. והעושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, ואמרו - אמן!
 

toy toy

New member
מקסימות...

אודי כמו תמיד... התמונות ממחישות ומעבירות את האווירה מסרי ישר כח לבנות, ולאנני המקסימה...
 

bilbi 10

New member
אודי, כמה כייף שאת מעבירה לנו

לפחות חלק מן התחושות דרך התמונות. אני ראיתי מספר פעמים את הסרט על אנני וכל פעם התרגשתי מחדש. אני בטוחה שהבנות שיחקו בצורה מדהימה. יישר כח!
 
למעלה