חוח האחד והיחיד גר במיאמי?

הוא משיג בדיוק את ההפך, זלזול ולעג וישר מבינים שהוא חולה ואין מה להתייחס אליו.
אני מסכים אבל המטרה האמיתית שלו היא לא שיחשבו שהוא חכם אלא שהוא יחשוב שהוא חכם.

זה הדבר היחיד שמונע ממנו התמוטטות נפשית.
 
אני מסכים אבל המטרה האמיתית שלו היא לא שיחשבו שהוא חכם אלא שהוא יחשוב שהוא חכם.

זה הדבר היחיד שמונע ממנו התמוטטות נפשית.
המטרה האמיתית שלו היא לעשות לך שטיפת מוח ולהתיש אותך במלל רב עד שתפסיק להגיב לו והוא יראה זאת כניצחונו.
 
המטרה האמיתית שלו היא לעשות לך שטיפת מוח ולהתיש אותך במלל רב עד שתפסיק להגיב לו והוא יראה זאת כניצחונו.
בדיוק ההפך,הודעתי לו בפרטי,שאת שכנעת אותי שלא צריך להגיב לו כי הוא טרול והוא לקח

את זה קשה.

אל תשכחי שאת תמיד נגדו אבל אני לפעמים בעדו.

אז הוא לא רוצה לאבד מישהו שיוצר איתו לפעמים אינטראקציות חיוביות.

ולכן פתח את הפוסט על היטלר - שאגב היה מעניין, תודי.

העלה את רמת ההטרלה.


במילים אחרות אני מאמין שיש סיכוי קטן שאפשר "לרפא אותו"/שיצא ממנו משהו טוב.

את לא מאמינה/לא מעניין אותך.
 
בדיוק ההפך,הודעתי לו בפרטי,שאת שכנעת אותי שלא צריך להגיב לו כי הוא טרול והוא לקח

את זה קשה.

אל תשכחי שאת תמיד נגדו אבל אני לפעמים בעדו.

אז הוא לא רוצה לאבד מישהו שיוצר איתו לפעמים אינטראקציות חיוביות.

ולכן פתח את הפוסט על היטלר - שאגב היה מעניין, תודי.

העלה את רמת ההטרלה.
זאת המילה הנכונה - הטרלה!
אין לי מה להודות על פוסט דבילי שלא טרחתי לקרוא למעט כותרתו ו-2 תגובות קצרצרות (שורה) אליו שכתבו בדיוק את מה שאני חושבת עליו ועל הפוסט שלו.
במילים אחרות אני מאמין שיש סיכוי קטן שאפשר "לרפא אותו"/שיצא ממנו משהו טוב.

את לא מאמינה/לא מעניין אותך.
בשביל לרפא, צריך שורשים טובים ואצלו אין שורשים בכלל.
 
זאת המילה הנכונה - הטרלה!
אין לי מה להודות על פוסט דבילי שלא טרחתי לקרוא למעט כותרתו ו-2 תגובות קצרצרות (שורה) אליו שכתבו בדיוק את מה שאני חושבת עליו ועל הפוסט שלו.
יש הטרלה יותר טובה כמו שלו ופחות טובה כמו של מוטי וכמו מארס.

שזה לא בדיוק נחשב הטרלה(מארס)

כי הוא לא ממש רוצה שיענו לו רוב הזמן אבל עדיין...
בשביל לרפא, צריך שורשים טובים ואצלו אין שורשים בכלל.

דווקא יש לו שורשים טובים - בריא פיזית,צעיר יחסית,טוען שנאה יותר מהממוצע,משפחה עם כסף,יזיזות ועוד...

הבעיה הגדולה שאין לו רצון להירפא כי הוא לא מכיר בזה שהוא חולה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מתפלאת עליך, בתור אחד שכינויו מומחה לקנונית הסדר העולמי, אתה לא מבין שזה מה שהוא רוצה שתבין כאשר במציאות זה מפיל אותו למיטה לדיכי.
אם השרשורים של עצמי היו מפילים אותי למיטה ל"דיכי", את לא חושבת שפשוט לא הייתי מפרסם אותם? 😂
הוא עושה משהו שהוא יכול רק בנט כאשר במציאות הוא גולם במעגל, בטוח שהיה ילד כאפות.
לא הבנתי מה הקשר בנט ואני לא יודע מה זה "גולם במעגל", אבל תסלחי לי מאוד, לא רק שלא הייתי ילד כאפות, ולא רק שהייתי הילד הכי פופולארי בבית-ספר, ולא רק שהייתי מלך הכיתה שלי, אלא בניגוד למלכי כיתות אחרים, אני הייתי מלך הבית-ספר כולו, כמוכח בתמונות המצורפות, תודה רבה לך 😂😂😂

החמשיר שכתבו עליי הילדים האחרים עבור ספר המחזור של סוף י"ב:

‏‏20170919_021449 - עותק.jpg

מתוך משימה בשיעור חינוך בכיתה י"א, כשהמחנכת העבירה בין כל תלמידי הכיתה את אותם 20 דפים, כשבראש כל דף רשום שמו של אחד מתלמידי הכיתה, ותלמידי הכיתה היו צריכים כל אחד לכתוב דבר אחד שהם חושבים על אותו תלמיד, וזה הדף שלי, משני צידיו:

20231031_095919.jpg
20231031_100000.jpg

שש ילדים שבחרו לדבר על כמה חכם אני, ומה עוד יש לנו פה..."איש קסום", "מצחיק", "אחלה", ו...תלמידה שכתבה לי "סקסי שכמותך", וזאת בעקבות עצם כך שהייתי הילד החתיך ביותר בבית-הספר, מה שגרם לכך שבגיל 13 אחת מבנות כיתתי הצמידה לי את כינוי החיבה "מיסטר סקסי", שתפס, וכך קראו לי הבנות לאורך כל חטיבת הביניים והתיכון. "מיסטר סקסי". לא מאוד מתוחכם אבל קצר, קולע למטרה, ועוד להגנתה של אותה אחת שהמציאה לי את הכינוי וגררה אחריה בכך את כל שאר התלמידות, היא, וכולנו, בכיתה ובשכבה, היינו באותו הזמן בני 13, אז ממילא לא אפשר היה לצפות למשהו יותר מידי מתוחכם 🙂

עדיין חושבת שהייתי ילד כאפות? 😂

וכעת ולאחר שהוכח שלא רק שהייתי ילד כאפות, אלא שהמציאות לא הייתה יכולה להיות יותר רחוקה, ואני למעשה הייתי מלך הכיתה שלי ומלך כל בית-הספר כולו (מה לעשות? עובדות. מציאות. חיים. עולם.), את בוודאי תוהה לעצמך איך וכיצד הגעתי למעמד הזה. טוב, אני לא הטיפוס השוויצרי, אבל בגלל שאת זאת שהבאת אותנו אל המקום הזה כאשר מתוך קנאה וכאב קראת לי ילד כאפות אז...הסיבה שהייתי מלך הבית-ספר היא בגלל שהייתי הילד הכי חכם בבית-ספר, הכי מוכשר בבית-ספר, הכי עשיר בבית-ספר וכי הייתי לוהט יותר מהגיהינום וידעתי את העתיד אז...את יודעת...מה יותר מזה צריך? 😂

זה יותר ממספיק בשביל להפוך מישהו למלך הכיתה שלו, זה מספיק בשביל להפוך מישהי למלך הבית-ספר שלו, ולכן מה הפלא שזה מה שהייתי ונעשיתי, מאוד-מאוד מהר החל מרגע המעבר לבית-הספר החדש ועלייתי לכיתה ז'? 😂

העיקר שאחר-כך אנשים קוראים אותי אומר את כל הדברים האלו וחושבים שאני שוויצר, שחצן ונרקיסיסט, אבל את זה שבכל פעם, אבל בכל פעם, שאני מתחיל לדבר על כל תכונותיי אלו ו"להשוויץ", שנייה קודם אנשים קטנים, מסכנים וקנאים קיללו אותי בחריפות וטענו שאני לא כזה מדהים, כל זה מתוך הכאב והשריפה של קנאתם, העיקר שאת זה אף-אחד לעולם לא זוכר או שם לב אליו. אהבתי. אהבתי מאוד :giggle:
עפ"י מה שראיתי הוא כן מנסה להקטין אחרים כאשר הוא מבין שאף אחד לא מאמין לו
אם אף-אחד לא מאמין לי אז למה יש לי צבא מעריצים של למעלה מעשרים איש?

אני לא מנסה להקטין אף-אחד, אנשים אחרים לא מעניינים אותי, אפילו לא מספיק בשביל להקטין אותם.

אני ואנשים אחרים מדברים פה באתר, ואני במקרה אדם כנה וישר בצורה קיצונית, כפי מה שהוכח פעמים רבות, כמו לדוגמה כשאמרתי דברים שנשמעו משוגעים ואפילו אז הסתבר שהאמת והמציאות פשוט משוגעות, לפני מה שהסתבר ששיקרתי, כך שאם המציאות של אדם מסוים היא מציאות קטנה ומסכנה, ויצא לי לציין זאת בפניו, אני לא חושב שמדובר בהקטנה, בסה"כ אמרתי את האמת. גם אם זאת הקטנה, לא התכוונתי לזה כך. ואם מישהו אחר התחיל קודם, אז בכלל אין בעיה אם הסברתי לו למה הוא בעצמו קטן, ועוד אם השתמשתי, כדרכי, אך ורק באמת בשביל להוכיח לו כך.
והוא על תקן שקרן
אם אני שקרן למה אף-אחד פה מעולם לא תפס אותי בשקר? ואם אני שקרן, למה אלו הטוענים שאני שקרן, מעולם לא הצליחו להביא דוגמה לשקר שלי, אפילו כאשר אתגרתי אותם לעשות כן? ואם אני שקרן, למה דבריי תמיד מתבררים בסופו של דבר בתור האמת לאמיתה, אפילו כשאמרתי דברים שנשמעו משוגעים לחלוטין שזה נשמע כאילו שאין סיכוי שהם אמיתיים כמו "אני חיסלתי את משה" או "אני יכול לעשות אלף אחוז בשנה"?

את יודעת, רק כמה נקודות למחשבה בשבילך :)

אם יש לך דוגמה לשקר שלי, אשמח לראות אותך מראה לנו אותו. גם אותך אני מאתגר לעשות כן כשם שאתגרתי קודם לעשות כן, את דיברגנט חדש ו-ai27, ושניהם כשלו כישלון חרוץ, רועם ומהדהד.

תפנימי, מאור הוא הרבה דברים. שקרן זה לא אחד מהם.

האמת, שאם נוסיף ונחשוב על זה, כבר רק כאן, ובתגובתי זאת אלייך כבר הספקתי להוכיח שאני גאון, באמצעות תלמידים רבים מימי בית-הספר שמעידים בדיוק על כך, הספקתי להוכיח שאני אדם נאה ביותר, הודות לתלמידים רבים מימי בית-הספר שמעידים בדיוק על כך, והספקתי להוכיח שבדיוק כפי מה שטענתי, הייתי הילד הכי פופולארי בבית-ספר, ואף מלך הבית-ספר 😂

😂 ?Sweetheart, are we done here

:ROFLMAO: LMAO


giphy.gif
ונתמך ע"י הוריו.
כן, רק ששכחת לכתוב שאין עם כך שום בעיה בהתחשב בזה שאני רק בן 26, עסוק בלהיות סטודנט, מלך ולכן אני ראוי לכך שידאגו לי, ישרתו אותי, ידאגו לכל מחסורי וכן הלאה וכן הלאה...:giggle:
הוא משיג בדיוק את ההפך, זלזול ולעג
לא, אני דווקא אדם נאהב ונערץ באתר הזה בצורה עמוקה ויסודית. למה נראה לך שנהפכתי למלך האתר? רגע, את מודעת לעובדה שאני מלך אתר תפוז, נכון? 😂
וישר מבינים שהוא חולה
וואי וואי וואי, הגענו עד ל"הוא חולה", הא? לא ידעתי שאת עד כדי כך מקנאת בי וכואב לך. קצת שוק בהתחשב ברמות הקנאה, ובמיוחד בהתחשב בכך שעד עתה דווקא הפנמת את כל הקנאה הזאת כלפי פנים כפי מה שצריך לעשות, ולא הראית אותה והפגנת אותה כלפי חוץ בצורה עלובה, פתאטית ומעוררת רחמים כמו לדוגמה SupermanZW והדיברגנט החדש, ככה שבאמת לא היה לי מושג, אבל למרות ההלם הראשוני מההבנה של עד כמה את באמת מקנאת בי, נתגבר.

1714736117278.png
ואין מה להתייחס אליו.
אז למה אני האדם הכי נאהב, נערץ, נסגד פופולארי בכל האתר? רק היום פתחתי שרשור שקיבל יותר מעשר תגובות. רק בשבועות האחרונים פתחתי שלוש שרשורים שכל אחד מהם קיבל מינימום של 45 תגובות. רק השרשור הזה הוא שרשור של 60 תגובות ומעלה. אבל העיקר ש"אין מה להתייחס אליי". אוי, הקנאה. זה בטח שורף.
משמע אתה פייק, מוזן ממה שמאכיל אותך, לכן אין מה להמשיך את הדיון בינינו כי אתה פתי מאמין לכל דבר :(
לא, הוא פשוט מודע לעובדה שאני לעולם לא משקר. עובדה המוכחת דרך עצם כך שמעולם לא נתפסתי בשקר אפילו כאשר אתגרתי את אלו הקוראים לי שקרן להביא שקרים שלי, אפילו דברים שאמרתי שנשמעו מופרכים הסתברו בסופו של דבר כאמת, רבות מטענותיי הוכחו שוב פעם ושוב פעם עם שלל הוכחות כולל רק בתגובה הזאת וכדומה' וכדומה'.

ככל שתואילי גם את ללמוד שמאור לא שקרן, כך ייטב לך.
תהרוג אותי, לא מבינה איך אתה יכול לחשוב שהסיפורי מעשייה שלו שההורים שלו עשירים?
כי אני לעולם לא משקר, כפי מה שהוכח רק בתגובה זאת? 😂
לכן אין להם כסף למבשלת
זה שקר דמיוני פרי המצאתו של דיברגנט חדש, אותו הבן-אדם שהמציא עליי שאני טרנסג'נדר 😂

1714898948288.png

גם הוא, כמוך, כואב לו והוא מקנא בי, ולכן לא הייתי לוקח את דבריו יותר מידי ברצינות 😂
שיש לו קומה רק שלו?
נו? מה אני אעשה? אני מלך. איך אני אמור לחיות? בתוך קופסת קרטון מתחת לגשר? 😂
גם זה לא, הם מעל הממוצע, דיי בוודאות אכתוב שהוא לא גר בקומה משלו אלא אם כן הוא גר בחדר הכביסה בגג.
איך אתה רוצה לגלות קנוניות גדולות שאתה לא מזהה נמלה?
:ROFLMAO: LMAO

תקשיבי, זה זהב טהור 😂
כי אני יודעת איזה בתים יש ברעננה, לרבות בשכונות הטובות, כמו זאת של בנט.
למה נראה לך שאני גר ברעננה? 😂
כן, זאת לא שחצנות אלא מסכה של חיים בזבל.
וואו.

על-פי רוב אני לא משתמש באותה התמונה פעמיים באותה תגובה כי זה כבר פחות מתאים, אבל נראה לי שהמקרה הזה מדריש את זה במיוחד אז...

1714736117278.png


אני גם לא שחצן, אלא אדם צנוע ועניו. אם אנשים שמקנאים ממציאים עליי סיפורים כך שאני נאלץ לצעוד קדימה ולספר את הסיפורים האמיתיים של החיים האמיתיים שלי והאיכויות האמיתיות שלי, זה לא נקרא "הוא שחצן".
זה פנטהאוז, מן הסתם עולה יותר מאשר דירות אחרות בבניין, אבל לא בכזה הבדל משמעותי.
לא. המומחה צודק. זה נקרא דופלקס. פנטהאוז זה משהו ברמה אחרת. את מוזמנת לקרוא בויקיפדיה על ההבדל בין פנטהאוז ל"דירת גג" (דופלקס):

פנטהאוז – ויקיפדיה (wikipedia.org)

אני ומשפחתי לא גרים בפנטהאוז. אנחנו גרים בדופלקס, למרות שאנחנו יכולים לגור במשהו הרבה יותר וואו. אנשים צנועים סה"כ 🤷‍♂️

מה גם, שסבתא הורישה רק מיליון שקל ודירה, ככה שכפי מה שאת יכולה לראות, רוב הירושה לא הגיעה ממנה, ועד שסבא מת, כבר גרנו שנים ארוכות בדופלקס שאנחנו גרים בו עכשיו, שאנחנו מאוד אוהבים ושמוצא חן עינינו, מה גם שאני ואחי הקטן לא רצינו לעבור בית-ספר אז כאילו...את יודעת...כוח האינרציה.

אבל מאז שאני ואחי הקטן סיימנו בית-ספר, אני מניח שזאת בעיקר הצניעות. בכל זאת, משפחתי באה מרוסיה (הסובייטית והקומוניסטית, בזמנו) ויכול להיות שמשהו מהערכים האלו עבר מסבתא לאמא, אבל בסופו של דבר, בעיקרון, ובסוף-בסוף, באמת פשוט נורא טוב לנו פה. אנחנו מאושרים 🤷‍♂️

במיוחד אני, שלקחתי לעצמי את החדר הכי טוב בבית, אפשר להגיד שהסתדרתי ;)

57823878-crowned-boy-sitting-in-an-armchair.jpg
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
במיוחד אני, שלקחתי לעצמי את החדר הכי טוב בבית, אפשר להגיד שהסתדרתי ;)

57823878-crowned-boy-sitting-in-an-armchair.jpg
זכור לי שכתב רעננה, ייתכן שמרוב שקריו לא זכר מה רשם, לכן פעם כתב פ"ת ופעם רעננה.
מעולם לא כתבתי לא רעננה ולא פתח תקווה. אהבתי את איך שמרוב שאני אדם כנה וישר כמו סרגל, וכל-כך אין שקרים שלי, צריך להמציא לי דברים שמעולם לא אמרתי כדי שיהיו שקרים שלי 😂

אהבתי 😂

אהבתי מאוד 😂
כפי שכתבתי, הוא שם מסכה, זאת המגננה שלו.
שום מסכות ושום מגננות. השם שלי הוא מאור פז ואני הבן-אדם הכי אמיתי שיש. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. מי שלא טוב לו? יום טוב לו.
המטרה האמיתית שלו היא לעשות לך שטיפת מוח ולהתיש אותך במלל רב עד שתפסיק להגיב לו והוא יראה זאת כניצחונו.
לא 🤷‍♂️
זאת המילה הנכונה - הטרלה!
לא. אני כותב רציני עם שרשורים רציניים שמשקיע זמן ומרץ בכתיבתם ומדבר על שלל נושאים מעניינים. הטרלה זה מה שעושים לדוגמה פי 10 מארס, הנוקם האפל, וג'ו.
אין לי מה להודות
לא רק שאין לך מה להודות, אלא גם אין לך גם מה לתת ביקורת על פוסט שלא קראת, לידיעתך.
על פוסט דבילי שלא טרחתי לקרוא למעט כותרתו
את לא יכולה לקבוע שזה פוסט דבילי אם לא טרחת לקרוא אותו, שוב, לידיעתך.
ו-2 תגובות קצרצרות (שורה) אליו שכתבו בדיוק את מה שאני חושבת עליו ועל הפוסט שלו.
ואני מבטיח לך שגם הם בדיוק כמוך לא קראו שום מילה מעבר לכותרת 😂

אולי זאת הסיבה למה את והם לא הבנתם את הפוסט, מה דעתך על זה?
בשביל לרפא, צריך שורשים טובים ואצלו אין שורשים בכלל.
השורשים שלי מצוינים, כפי מה שענה לך המומחה. בשביל לרפא, צריך להיות חולה במשהו, אבל מה לעשות שאני לא חולה בכלום? זאת פשוט הקנאה שלך מדברת.
 
למעלה