חומר וספרים להשלמה ל5 יחל

tobefree1

New member
חומר וספרים להשלמה ל5 יחל

שלום לכלום, אני משפרת ציוני בגרות, ונבחנת במועד קיץ ב3 יח"ל הנוספות. אשמח לקבל ייעוץ לגבי חומר לימוד, מה צריך כדי להתכונן, מאין לקנות וכו. תודה מראש
 
היסטוריה מוגבר

אני מפנה אותך לדף היסטוריה מוגבר בערוץ ההיסטוריה המספק מידע על הנושאים השונים, החומרים הרלוונטיים הדרושים לכל נושא והחומרים הנגישים ברשת לכל נושא. אם יש שאלות ספציפיות, אשמח לענות (או אחרים בפורום).
 

K C

New member
ייעוץ חובבני

ארה"ב נושא מעניין. נושא סין צומצם למכביר ומומלץ. עדיף להעזר בספרים. בקישור ישנם שמותיהם. כדאי לבדוק אם ניתן לשאול את הספרים מהספרייה.
 
מעולה בדיוק באתי לחפש המלצות על סין.

איך "ממלחמת האופיום עד יורשי מאו"? מעניין? אה ו.. אני היום בעזרת השם ושקית דוריטוס שקניתי מבעוד מועד מקווה לסיים לעבור על כל נושא יפן, לפחות בפעם הראשונה. אז ההמלצה שלי.. ומסייגת מהתרשמות אישית כמובן: נושא יפן מתאים: למי שבאופן כללי מתעניין ביפן. למי שאין לו כח לסכם (קיים סיכום על כל החומר), ולמי שאין לו בעייה ללמוד הרבה חומר, בתנאי שהוא מסודר. ואם כבר בחרתם, יאללה תקראו את כל הספר, גם מה שירד במיקוד. לא צריך לזכור פשוט שלא יהיה סלט בראש. לא מתאים: למי ששדוגל בגישת ה"להבין את החומר ולאלתר תשובה במקום". אתם מתבזבזים פה. פחות מדובר בלהבין סיבות ומסובבים. יש פשוט הרבה חומר קל לזכור בע"פ.
 
למעלה