חומר למחשבה בחסות הקורונה..

חומר למחשבה בחסות הקורונה..

בחסות הקורונה חיילים מדווחים על שהייתם במקומות שמשרד הבריאות מדווח שהיו חולי קורונה מאומתים ונשלחים לבידוד למרות שלא היו שם.שבועיים סבבה לא ללכת לבסיס.הבוס או הבוסית הרגיזו אותך דווח על מקום שהיית שהיה חולה מאומת שבועיים אעלק עובד מהבית :קם מתי שרוצה.אוכל.רואה טיוי.נח צהריים.הולך לים.. והנה חלק רציני:יום חמישי שעבר חולה קורונה מאומת היה בקניון הזהב בין חמש לתשע בערב.הבן שלי היה שם והאפליקציה מגן הודיע שהוא צריך להיות בבידוד.ראשית איך חולה נכנס?הרי יש מדידת חום.שנית התקשרתי למשרד הבריאות לשאול אם סוגרים את הקניון כי לא יודעים באיזה חנויות ביקר.אמרוו שעובדים לא נכנסים לבידוד אבל המבקרים כן.אז אולי כרגע יש עובדים שנדבקו מגיעים לעבודה ומדביקים קונים.אבל אלא שטיילו בבית בהסגר.
 
אני עובר את המדידות חום האלה הרבה פעמים

אז ככה, באמת בקופת החולים האחות בודקת בכניסה את החום והיא מאפסת את המכשיר לפני כל בדיקה וממתינה זמן מה עד שהתוצאה מופיעה על הצג. אבל בשווקים ובקניונים נראה לך שלאיש שעומד בכניסה יש סבלנות לבדוק לכל אחד ואחד? התחושה שלי בכול אופן, שהם סתם מניפים את המכשיר מול הראש שלך ואחרי זה עושים לך תנועה ביד שאתה יכול להיכנס לדעתי הם לא באמת בודקים אותך אני לפעמים לא בטוח שיש להם סוללות בתוך המכשיר הזה.
לגבי הבן שלך שיהיה בריא, אז אולי באמת כדי לשלול אפשרות, אולי כדאי שיכנס לבידוד למרות שהסיכוי שהוא יידבק מאחד שעבר בקניון הענק הזה הוא אפסי. אבל בכל זאת אני הייתי נכנס לבידוד.
 
ברור שהוא נכנס

מה עם אלה שמשקרים שלא היו אבל היו? מה עם עובדי הניקיון ועובדים בחניות בקניון? מה אם אלה שאין להם את האפליקציה ולא יודעים? אכן המכשיר ומסיכות לא שווים..
 
כל הכבוד לכם שאתם לא "מחפפים".

אתה מבין? "בזכות" כל אותם שמשקרים וכל אותם שאין להם את האפליקציה ו/או לא יודעים... המגיפה שוב מתפרצת. אתם תעשו את ההשתדלות שלכם ואני בטוח שיש עוד הרבה אנשים טובים וחכמים שעושים כמוכם כדי לנסות ולבלום. הבוקר ירדתי עם הילד במעלית לכיוון היציאה שלו (האחרונה לשנה זו) לבית הספר ואז המעלית עצרה בקומה 4 ועמדו להיכנס זוג כבני 40 אבל המנובלים היו ללא מסיכות ועוד עשו תנועה כאילו שהם עומדים להיכנס איתנו למעלית. סירבתי באדיבות אך בתקיפות להכניסותם. "בלי מסיכות אתם לא נכנסים איתנו למעלית"? אמרתי ככה בדיוק נראית פני האומה (תרתי)
 

אספרסו2

New member
טוב עשית.יש איזה סופרמן דביל מקנדה שהסית

בפורום שכן נגד חבישת מסיכות. צריך להקיא את הנוכלים הללו לפני שיגרמו נזק לסביבתם.
 
למעלה