חוסר ביטחון של כמה שנים טובות

חוסר ביטחון של כמה שנים טובות

כל חיי חיפשתי אהבה אמיתית ולא היה.
במשך החיים התגייסתי לצבא והכרתי חבר טוב ואיך אומרים מבלי שיאמר מילה הבחורות נדבקות אליו כמו דבורים לדבש.
בלונדני אמיתי עיניים כחולות לבן אשכנזי ובחור די טוב שמרוקאים די שנאו אותו וקראו לו רוסי למרות שנולד בארץ. היה חבר טוב שלי.
אך לא היה מה ללמוד ממנו איך לתפוס בחורות לקשר רציני..

יום אחד הגיע אלינו מילומאניק נראה בחור על הכיפאק שיער ארוך גוף בנוי טוב ישראלי ממוצא וסיפר לי ששירת בצאלים וסיפר לפני החתונה הוא עשה חיים..ולפתע באו לשער שתי נערות שחיפשו חבר שהיה איתי בחדר---אותו מילאומניק באותו ערב עשה לי אחלה שיעור איך מתחילים עם בחורות...
עבר חודש ומילאומניק אחר הגיע עם רכב ו2 גרושות התחלתי איתם כמו שלמדתי.. אחת מהם השיגה את מספר הטלפון שלי בבית (לא היה פלפאונים) ולהפתעתי התקשרה אלי...מאותו רגע היה לי ביטחון עצמי גבוה..גם לאחר שחרור מהצבא
עד שפגשתי משהי נוכלת שקרנית ורעה שהיה לה חבר רציני ועשתה לי תרגיל רע מאוד(היא זאת שהתחילה איתי לא אני איתה)! 5 שנים הייתי במצב של תחושה רעה סטייל חולה אהבה שיכון ג(לא מאוהב בה אך בתחושת אשם על מה שקרה)
אחרי שחזרתי לעצמי היה לי פחד מוות להתחיל עם בחורות ומאז רק דברים רעים קורים לי...שלא לדבר על מצב אינטמי...הרבה מאוד שנים לא שכבתי עם בחורות בכלל זה כולל יצאניות שחברים מצאו לי כי שללתי מאוד מהר מחשש למחלות מדבקות. החלום של מציאת זוגיות אמיתית שאפשר להשקיע פשוט הולך ונעלם כשרואים שכל כך הרבה דברים רעים קורים מסביב. אולי בגלל שאני נחשב חלש וכך גם זכיתי להצקות בעבודה וכיום הכל בסדר או אולי בגלל שאני משדר שוני ותחושה של "תראו את הדפוק הזה חחחחח" . לא בא לי להפוך לאלים/רוצח בכל זאת. והכי מוזר לי שיש עלי ריכלות נון סטופ רק לאחרונה מישהו סיפר למישהו בעבודה שראו אותי ברחוב יושב על ספסל שיכור לגמרי....יש בעיה אחת--אני לא שותה אלכוהול אף פעם ותמיד עושה ספורט וגם בגלל שלא בא לי לאבד רשיון נהיגה. או אישה של דוד שלי סיפרה שהיא שמעה שאני עשיתי חור במקלחות של הבנות בזמן הסדיר שלי וצחקה עלי.... היחיד שעשה את זה היה אזרח עובד צה"ל ומ"פ ורס"פ כולם העולם ידע...והבן דוד שלה מספר לה שזה אני?יש עלי לשון רעה באורך שיכול להקיף את כדור הארץ 4 פעמיים. ולכן אני ממש מנותק מחברת אנשים!האנשים היחידים שאני בקשר הם אנשים שאני עובד איתם בעבודה. החלום שלי לעבור דירה לעבור למרכז הארץ למצוא עבודה חדשה להתחיל חיים חדשים משנה מקום משנה מזל. אך זה כנראה לא יהיה.

איך מתגברים על חוסר אמון באנשים על חוסר מזל ועל לשון הרע
אם הייתי מראה שאני אלים וחזק אולי אנשים היו פוחדים ממני....אך אני לא אלים.
 
שלום

אסור להיות אלים, וגם לא רצוי שיפחדו מאתנו. את אופי האדם מכירים לפי התנהגותו אלינו. לכן עדיף לפתח קשרים לאט ולהכיר אדם זמן ממושך. ככל שהאדם טוב ונחמד אלינו ומרגישים שזה אמתי, אפשר לסמוך עליו יותר. קשרים נוצרים באופן טבעי, מתוך אהבה והתאמה. אם תיטיב לאנשים מתוך חיבה ואהבה, יתחזקו הקשרים. יש אנשים לא נחמדים שמתנהגים לא יפה, צריך להתרחק מהם ולהתרכז בטובים ויש הרבה כאלה. מותר לך להחזיר בדרך מתונה כדי להגן על כבודך, אבל מוטב לא לריב כי זה לא בריא. חשוב שתהיה טוב לאנשים, בחורות אוהבות ג'נטלמנים וגברים עדינים וצריך להיות נחמד ועדין עם אנשים כדי שהקשרים יצליחו.
 
ידידי היקר

רשמתי בפוסט אולי אם אנשים היו רואים שיש לי נוכחות של בריון סטייל פופאי או לחילופין ערס ישראלי היו מפחדים ממני ולא מציקים לי ולא עושים עלי לשון רע .
בחיים עם בחורות אני לא אלים לא מילולית ובטח שלא מעשית.
 
אז כמו שכתבתי לך

לא צריך תדמית של בריון ותוקפני, היא רק תרחיק אנשים וחבל. צריך להיות אסרטיבי במידה מתאימה, סמכותי כשצריך, לשמור על זכויותיך ועל כבודך ולהציב גבולות. יחד עם זה, חשוב להיות נחמד וטוב.
&nbsp
 
תודה על השיתוף הכל כך אישי

לא קל לחשוף סיפור אישי, אפילו שמעלים אותו בעילום שם כמי שמצהיר על עצמו שמי שמתקשה בלתת אמון, אפשר לומר שעשית צעד אמיץ ובהחלט התקדמות.
לצערי אתה מעלה שאלה שבפורום זה לא תוכל לקבל עליה מענה מקצועי.
חוסר אמון באנשים הינו תחום שמתאים יותר לפורום טיפול ולא לפורום יצירת זוגיות.
אני אומנם מגיעה מעולם הטיפול אך כבר מעל עשור לא עוסקת בטיפול, ובפורום זה אני בכובע האימון בלבד.
בהצלחה
 
למעלה