חוסר בסבתא
ופתרונות יצירתיים

דש1דש

New member
חוסר בסבתא ../images/Emo4.gif ופתרונות יצירתיים

כילדה תמיד היתי מאמצת סבתות נחמדות של אחרים - היה לי מחסור חמור בדמות סבתא.... ילדינו מראש בעמדה של פחות- כי מקסימום יש "סט" אחד של סבא - סבתא - ואפילו זה לא אצל כולם - איך הם מתמודדים עם זה? אני יודעת שהם נולדו לתוך זה - ובכל זאת.... ולמה זה עלה לי - היום ב-6 התקשרו אלינו - ילד מהגן של הגדולה נורא רצה שנבוא לביקור - ניסיתילשכנע שיבואו אלינו והתשובה היתה שסבתא שלו מבקרת אז הסיכוי שירצה לצאת קלוש - אבל למה שלא נבוא. אז באנו (אני אוהבת לעשותדברים ספונטניים
איפולסיבית כבר אמרנו...) אני התאהבתי בסבתא הזו - הבת שלי היתה עסוקה עם הילדון
שאלתי אותה אם אני יכולה לאמץ אותה
בכל אופן - הבת שלי כבר אימצה (רישמית - היא כתבה את זה במכתב
) שתי סבתות - אחת אפילו באה אלינו פעם בחודש בערך לישון, קיבלה תמונות של הבנות לארנק שלה (טוב שמישהו נושא תמונות שלהן בארנק
) - הכל.... השניה סבתא פחות פעילה
- ככה שנראה לי שגם לה יש איזה תסביך של חוסר בסבתות (אבא היא עוד לא אמצה
) ואולי סתם מצאה פתרון יצירתי לזה שלה אין שתיים? זה רק אצלנו ככה?
 

אורora

New member
לא הבנתי....

הרי יש לה סבתא. אצלינו דווקא אין סבא ( שהוא מיצרך די רצוי במשפחה ללא אבא, אבל זה מה יש , אבא שלי ניפטר לפני 14 שנה ). ולא אימצנו אף אחד....גם לא ניראה לי שנאמץ.
 

אנה מ

New member
גם אצלנו יש חוסר בסבא

ולא, גם אני לא אימצתי אף אחד, וגם לא נראה לי שאאמץ.
 

אופירה10

New member
הלוואי ויכולתי

למצוא לנו סבא וסבתא מאמצים. זה באמת חסר לנו. אין אצלנו סבא (כלומר הוא חי, אבל אין קשר איתו כלל) וסבתא יש, אלא שגרה רחוק, עסוקה בחייה (עובדת, מבלה) ועוד נכדים (8 סה"כ) מתחרים על תשומת ליבה... פעם שמעתי שיש אתר עם סבתות להשכרה.....נשמע מופרך...או שלא?
 

catנוע

New member
אצלנו לא, אבל

חבצלת עוד קטנה אז אין לדעת. אני משתעשעת ברעיון שבעוד כמה שנים נלך לשמח זוג ערירי מבית האבות שלידנו, ואז ככה כולנו נרוויח. אבל נראה כשזה יהיה רלוונטי.
 
זה רעיון לא רע... גם עושה טוב לקשיש

וגם ל"נכדו". השאלה היא איך בוחרים קשיש/ה/ים מתאים/ה/ים
 

gezers

New member
גם אצלנו אין סבא..

ולמגינת ליבי הגוזלית החליטה לאמץ את הידיד של אימי מבית האבות.. האיש בן84 ולא ברור כ"כ כמה ישרוד.. נו אני שואלת.. כל זה שווה בשביל איזה שנה שנתיים..?
 

lollla

New member
ואללה- אין לנו כלל סבתא. אז - אולי

נאמץ את רעיונך ואולי נאמץ גם סבתא בינתיים - יש לנו המון דודות שלא מקשר דם - בכל מקום והילד לא נראה לי סובל מחוסר באהבה מעבר לאהבת אם דווקא יותר חסר לנו אחים בגילו או קצת יותר גדולים מישהו מוכן לאמץ????????
 

דש1דש

New member
אז זה כנראה גנטי אצלנו ../images/Emo6.gif

או שאולי זה משהו שאני משדרת לה - שזה אפשרי - שמשפחה זה לא רק דם - אלא קירבה ומי שמרגיש אצלך בבית? היום בגן פגשנו שוב את הסבתא הנ"ל - איזו שמחה זו היתה - איזו מתוקה בת 80! דרך אגב - בפעם הראשונה שהתחילה לדבר על הסבתא המאומצת ליד אמא שלי - היא נתקעה ונבהלה - אמא שלי הגיבה בלי בעיה עם זה - ומאז זה נושא פתוח וברור אצלנו
 

galizoe

New member
אצלנו יש הרבה "כמו"

יש דוד (אחי) שאנחנו גרות איתו והוא "כמו" אבא ויש את זוגתו של אבי שהיא "כמו" סבתא (ונשבר לי הלב לפני כשנה כשנסיכתי שאלה אותה אם אפשר לקרוא לה סבתא ולא בשמה והיא לא הסכימה... אולי כשיהיו לה נכדים משל עצמה היא תשנה דעתה, אבל מבחינת חום ואהבה הן קשורות אחת לשניה יפה) לי עצמי מעולם לא היה סבא (אבות שני הורי נפטרו הרבה לפני לידתי) ומעולם לא הרגשתי בחסר... כשסבא של בנות דודתי (אבא של דודה שלי) טען ש"גם אני כמונכדה שלו" לא ממש הבנתי למה אני צריכה את זה... אני נוקטת בגישה ש"זה מה יש ועם זה ננצח".
 
למעלה