חופשי סמסטריאלי?

Josette

New member
חופשי סמסטריאלי? ../images/Emo73.gif

מישהו מכיר? מתי מזמינים? ואיך? צריך תעודת סטודנט בשביל זה? ומה עושים אם אין תעודת סטודנט, ותהייה רק אחרי תחילת הסמסטר, אבל אני צריכה להתחיל לנסוע מהיום הראשון?... תודה
 

IdanXP

New member
פתרון

לפני שנה לפחות היה אפשר להירשם לאגודה לפני תחילת השנה. אומנם אי אפשר היה לקבל כרטיס אגודה עדיין, אבל לא צריך כרטיס בשביל להירשם לחופשי סימס', צריך רק להיות רשום באגודה. אז תנסי להירשם לקראת סוף ספטמבר ככה, לפני תחילת הלימודים, ובמקביל להזמין באתר של אגד את הכרטיס (כשתיפתח ההרשמה) ואז כבר יהיה לך מוכן כרטיס כזה בתחילת השנה (כי זה לוקח גם בערך שבוע עד שהכרטיס מגיע). אני אספתי אותו בשבוע שלפני פתיחת השנה וככה הייתי מסודר כבר מהיום הראשון, כי יש הרבה דברים לסדר בתחילת השנה, ולהוריד עוד משהו מהראש זה תמיד טוב.
 

עינב 26

New member
חופשי סמסטריאלי

לדעתי, ניתן לפטור את הבעייתיות בעובדה שעדיין אין לך תעודת סטודנט דרך האגודה. ממה שאני יודעת לא אמורה להיות בעייה מיוחדת, את פשוט מזמינה את הכרטיס ודואגת בימים הראשונים ללימודים לתעודת סטודנט. אני חייבת לציין שלי היה אחד כזה שנה שעברה ומעולם לא בדקו לי תעודת סטודנט... :)
 

stkachov

New member
זה יוצא משתלם בכלל?

על פי הרשום באתר כרטיס לכל השנה עולה כ 1300 שקל. נניח שנמצאים באוניברסיטה רק 9 חודשים בכל שנה, 1300כלומר חלקי 9 זה יוצא 145 שקל לחודש. אני לא זוכר כמה עולה נסיעה רגילה באוטובוס, אבל נדמה לי ש 5 שקל... כלומר לחודש יוצא לנו כמעט שלושים נסיעות. נניח נסיעות הלוך וחזור זה 15 ימים של נסיעות הלוך וחזור. במידה ומתחשבים רק בימי החול של כל חודש, שזה 5 ימים בשבוע, יוצא לנו שעל מנת שהכרטיס הזה יהיה רווחי צריך לנסוע יותר מ 15 פעמים הלוך ושוב בחודש, כאשר בסך הכל יש כ 20 נסיעות הלוך וחזור כל חודש. לדעתי זה מתאים רק למי ששוכר דירה וכל יום נוסע לאוניברסיטה או עובד בעבודה קבועה שמצריכה הרבה נסיעות. אחרת אני לא רואה פה הגיון כלכלי.
 

IdanXP

New member
לי זה יצא מאוד משתלם

אני גר מחוץ לחיפה, בקריות. אם הייתי קונה חופשי חודשי לחיפה זה היה עולה לי 260 ש"ח בערך לחודש. ככה זה יוצא חצי. ויוצא לי להשתמש בזה גם לנסיעות לא רק לאונ' שזה מעולה למי שאין אוטו. אבל אני מסכים שכל אחד צריך לעשות את החשבון שלו ולראות אם זה מתאים לו. לי יצא ללמוד חמישה ימים בשבוע, אבל אני מכיר כאלה שלומדים שלושה ימים או אפילו שניים ככה שיכול להיות שלהם זה לא משתלם.
 
משתלם בהחלט

אגב, אם אתה גר בעיר אתה לא נוסע רק לאוניברסיטה. אתה גם יוצא, מבלה, עושה קניות, סידורים. את כל הנסיעות הללו שאינן לאוניברסיטה (בהנחה והן נעשות ללא רכב) גם צריך לחשב כי הכרטיס מכסה גם אותן.
 
למעלה