חופשת פסח עם 4 ילדים..

איליין

New member
חופשת פסח עם 4 ילדים..

מה אפשר לעשות בחופשת הפסח עם 2 הילדים שלי ו 2 של חבר שלי? אני מקווה שאני לא יאבד את השפיות שלי...
 
קיינה ../images/Emo13.gif

ילדים זה שמחה . ככה אני כל חופשה , אבל עם שלשה (גם אלו של אחי מצטרפים לחגיגה). אולי תספרי על הגילאים שלהם ואם וקצת על אופי הייחסים ביניהם , אם אפשר. נוכל למצוא כמה רעיונות , בוודאי. ברכה הבאה לפורום
ואותי בכלל מעניין מה שרמזתי קודם
איך ילדים שלה+ילדים שלו , מסתדרים . איך היא מסתדרת עם ילדים שלו? איך הוא מסתדר עם ילדים שלה? מה משקל הילדודס במערכת היחסים וכמה הם משפיעים על ה"תכניות" שלכם? את יכולה לספר קצת?
 

אנאבלית

New member
היי איילין-את מוזמנת לבוא ביום שישי

בבוקר ליום של כייף וקסמים • הזמנה לקסם של יום אביבימטעם הורות שווה רוצים לחגוג את האביב המתקרב? מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש? הילדים רוצים לראות את "הארי פוטר" הקוסם בפעם ה-17? אז הנה התשובה הקסומה שלכם: ------------------------------------- אנחנו שמחים להזמינכם לקסם של יום אביבי - אירוע האביב של הורות=שווה - לכל בני המשפחה. זה יהיה הפנינג שימשך משעות הבוקר ועד אחר הצהרים, וישלב מופעי קסמים, סדנאות קוסמות, סדנאות טבע ויצירה, קוסמות פיות ומספרי סיפורים ועוד ועוד, לבני ארבע ומעלה. במופע המרכזי יופיע הקוסם הנודע קליוסטרו, מבכירי הקוסמים בארץ, שאת ה"שואו" שלו אפשר להשוות רק לדוויד קופרפילד האנגלי. -------------------------------------- הכנסות האירוע כולו, קודש לילדי הורים גרושים ופעילויות של עמותת הורות=שווה.כל משתתפי האירוע ומפעיליו עושים עבודתם בהתנדבות. קסם של יום אביבי יתרחש בגן אירועים הפיסגה, בצומת ירקון שבין פתח-תקווה להוד השרון ביום שישי, ה-22 במארס, משעה 10:00 בבקר ועד 16:00ברציפות. פרטים נוספים - בלינק המצורף. כתובות אינטרנט נילוות: קסם של יום אביבי המערה של קליוסטרו הורות=שווה ההודעה מופיעה כאן למטה בעמוד הזה.
 
אולי מאבדים את השפיות קצת בכוונה

זאת אומרת מראש באים עם ציפיות נמוכות שיהיה מסודר, למשל, שיהיה שקט, למשל, שיהיה נקי. מראש באים בהרגשה של מחנה קיץ. מורידים את המסכות של מסגרת, אמא אבא מבוגרים וילדים. מבטיחים בפנוכו שלא מנג´סים להם (שיעורי בית, שעת שינה) קייטנה, כמו שאביגיל אמרה. כי אולי כשבאים בראש כזה, אז מראש פחות מתעצבנים. ואולי גם ים. וטיול אחד או שניים בין הפרחים הנפלאים שפורחים עכשיו ועומדים לרגע ונושמים את ריח הפריחה שבאוויר, כי זה אוטוטו נגמר. ובטח יש כל מיני פעילויות שאמורות להוכיח לנו שהחיים ממשיכים למרות הכל. אבל אני, מה אני מבינה, אני אהיה לבד (לא לא מתלוננת) והבן יהיה אצל אביו. חג אחרון לפני שהוא יסע לחו"ל. (בפסח הבא בטח הבן יסע אליו.) אז בניגוד לקיטנה שתהיה לך, לי יהיה שקט, את יכולה לקפוץ לנשום קצת שקט אצלי
 
מבול

היה אתמול בבוקר
אבל התכוונתי גם למבול של סרטים חדשים וכייפים שבאים אלינו ועלינו לטובה גם בדבוב עברי. (כמו לפני כל חג) כמה שאני מחכה כבר לאי.טי. פון הוםםםםםם המחודש , למשל. ועוד - מהמיטב של דיסני : מפלצות בע"מ (עוד מפורים) ההמשך של פיטר פן - בארץ לעולם לא. עידן הקרח. הרוזן ממונטה קריסטו. וסרט אחד בשבילי שאני רוצה לראות ורלוונטי קצת אלינו :"קוראים לי סם" - על אב הסובל מפיגור שכלי ומגדל את בתו לבד. רשויות הרווחה רוצות להעביר את בתו למשפחה אומנת. והוא מחליט להילחם במערכת המשפטית בעזרתה של עורכת דין . ואחרי הסרטים - אסופה של מיכלים ריקים בעשרות צורות וגדלים ,בקופסא גדולה , מחכה למיחזור ויצירה , עם המון צבעים , מספריים ודבק. הקופסאות הגדולות של המשלוח מהסופר הופכות לתפאורה ובמה לתיאטרון בובות שמכינים על מקלות של ארטיק.ילדים מאוד אוהבים להמחיז סיפורים ואגדות. זו גם הזדמנות טובה התחיל לטפח את נושא חיות מחמד למשל , לבנות לעצב ולאכלס אקוואריום ולעקוב אחר הטיפול בדגים (קצת אחריות , מה יש? )
משחקי קופסא (הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה ) יש ספרי בישול לילדים , וגם מהאינטרנט אפשר להוריד מתכונים קלים ולעשות "סדנת בישול" לקטנים. תאווה לאצבעות קטנות שאוהבות לבחוש בחומר. (גם לפסח למי ששומר וגם בחופשה שלפני פסח) ככה אפשר להכין , כדורי שוקולד , סלט פירות , ירקות , ועוד דברים קלים. ועוד אפשר לפתח , המון רעיונות קטנים כאלו. בהצלחה
 

איליין

New member
תודה רבה עבור כל העיצות

המועילות לחופשת הפסח נראה לי שאני יאמץ קצת מכל דבר. אני בטח יבוא להפניג בצומת ירקון זה 2 דקות מהבית שלי..... ונראה לי שאני יבלה הרבה בקולנוע.... אני בטוחה שזה יעבור בשלום יש לי נטייה להחלץ לפני ובסוף אני בעצם די נהנת. תודה שוב לכולם ביי דבי דרך אגב מה זה הורות=שווה?
 

אנאבלית

New member
הורות שווה זאת עמותה שמטרתה לטפל../images/Emo24.gif

בכל הנושאים שקשורים להורים וילדים, במיוחד בעת פרידה וגירושין,כדי לנסות לגרום להורים לתקשר טוב יותר בפחות מלחמות, לנסות להגיע לפתרונות של הורות שווה/טובה/נכונה/מתאימה למען טובתם וטובת הילדים. כי מה שקורה היום שבמלחמות הגירושין נפגעים המון הורים וילדיהם, המאבקים המשפטיים נערכים עלגבי הילדים וטובת הילד הפכה לקלישאה חסרת תוכן. מעבירה לך קישור לאתר של הורות שווה.יש שם הרבה חומר בנושא. יש גם פורום בוואלה. כולכם מוזמנים להצטרף לעמותה . יש פעילויות חברתיות ומפגשים.
 

ממתינה

New member
תהני כמובן

אני רק רוצה לאמר לך שזה יכול להיות נהדר יותר מלהיות עם 2 לבד, היה לי חבר עם 3 ילדים ואנחנו היינו יחד עם 5 ילדים וכשהם היו ביחד היה יותר מענין שמח וכיף משהם לבד רבים כל הזמן ומשועממים. תסתכלי על הצד הטוב ותראי שיהיה לך אחלה חג כיף עם המון אהבה.
 
למעלה