חוצפה של ביבי - חוק מופז יועלה היום

ATAF151

New member
חוצפה של ביבי - חוק מופז יועלה היום

ביבי ברוב חוצפתו מעלה היום לכנסת את חוק מופז שלפיו המפלגות הגדולות יוחלשו באופן מיידי וגם 7 חכי"ם יוכלו לפרוש מהמפלגות עם מלוא הזכויות (במקום מינימום של שליש היום). כמה צדיקים במפלגתו תוקפים את ביבי באופן קשה בעקבות החוק (ריבלין ואיתן), אבל הוא באטרף מטורף ולא הסכים להצעה של ידידיו לדחות את תחולת החוק לכנסת הבאה במקום להתבזות. הלוואי שזה יגיע אליו כבומרנג ו 7 מהליכוד יפרשו. חבל שמופז מסתפק בהצהרה שהוא מתנגד לחוק, ולא מצהיר גם שבשום מקרה ובשום אופן ובשום מצב ולו הקיצוני ביותר לא ישתמש בחוק כדי לפרוש.
 

ATAF151

New member
ואני מציע לקדימה לא להתחכם בנושא

אני מציע לקדימה לא לקבל את הצעתו של בראון לתמוך בחוק מופז. בסוף אף אחד לא יזכור שהם עשו את זה כדי לפגוע בביבי, אלא יזכרו שקדימה תמכו בחוק המבזה הזה, ואנחנו נצטרך לגמגם ולהביא הוכחות שהיה מדובר רק בהתחכמות ולא באמת בתמיכה. צריך לעשות הכל כדי להתנגד ולנסות כנגד כל הסיכויים ליצור רוב בכנסת נגד החוק ולבזות את מי שיצביע בעדו (למשל שרים מהעבודה, או דן מרידור ובני בגין וכו).
 

yigal1602

New member
יש לך זיכרון קצר מאוד בנושא הנ"ל.

קדימה וראשיה הכשירו את השרץ כאשר הצביעו כולם על תיקון לחוק אשר איפשר לח"כ לערוק לקדימה. כרגיל רק לקדימה מותר, לכל השאר אסור . צביעות וכפל מוסר, אחד מהמאפינים הקבועים של קדימה.
 

ATAF151

New member
לא היה ולא נברא

מעולם לא הועבר חוק שמאפשר לח"כ לערוק לקדימה, החוק משנת 1991 מחייב לפחות שליש סיעה וקדימה לא שינתה את החוק הזה כלל וכלל.
 
אתה גם שקרן וגם יחצן!! חוק טל

על שם חבר הכנסת דוד טל העובר בכנסת על ידי פורשי הליכוד (מפלגת קדימה) כדי לאפשר לחבר כנסת בודד לעבור ממפלגה למפלגה תפסתי אותך משקר וזאת לא פעם ראשונה לך תעשה שיעורי בית תחזור לפה ואז תתנצל
 

ATAF151

New member
לא היה ולא נברא

דוד טל היה חלק ממפלגת עם אחד של עמיר פרץ, כאשר פרץ החליט להתאחד עם מפלגת העבודה, ח"כ טל סרב ונשאר בהסכמת כל הצדדים בעם אחד וברוח טובה כסיעת יחיד (וזה גם היה שליש מסיעת עם אחד). לאחר מכן כאשר שרון הקים את קדימה ח"כ טל אכן הצטרף באופן חוקי למהדרין כסיעת יחיד לתוך קדימה. וחוץ מזה תפסיקי בבקשה עם החוצפה שלך וגם אם הייתי טועה במשהו, אז מותר לטעות וזה לא שקר.
 
מוזר כי אתמול יואל חסון הודה בזה אבל אתה

ממשיך להכחיש דברים שאפילו חברי כנסת שלכם מודים בהם לפחות תעדכן את הדף המסרים שלך עם יואל חסון
 

ATAF151

New member
ושוב את לא עונה לעניין

אולי תספרי לי סוף סוף ותשלחי גם קישורים מהו בכלל חוק דוד טל? ואולי תסבירי באופן מפורט ולא בססמאות מה כל כך לא תקין בעובדה שח"כ דוד טל שהיה כבר שנה לפני זה כסיעת יחיד בכנסת הצטרף לקדימה במקום להתמודד עצמאית? הוא היה כסיעת יחיד שפרשה מעם אחד משום שהתנגד לאיחוד עם העבודה (והוא היה אז שליש סיעה), ואז הצטרף לקדימה, מה כל כך רע בזה? אם קדימה היו מתמזגים לתוך מפלגת העבודה ובעקבות זה היו שליש מקדימה היו פורשים ולאחר כשנה מצטרפים לליכוד לא הייתי אומר אף מילה נגד זה.
 
מה אתה מתכצבן מילדה בת 24?

אבל היא באמת צודקת קדימה באמת צבועים הם יצביעו נגד כל דבר שהממשלה תביא אפילו נגד חוק הקולנוע העיקר להיות נגד הממשלה טובת העם לא איכפת להם רק טובת המפלגה. ואם אין סכנה שהם התפלגו אז על מה הפאניקה???????????
 

o m e g a m bip

New member
החוק יעפל בסופו של דבר נגד הליכוד

שאול מופז לא יחזור על הטעות שעשה בשנת 2005 (בית לא עוזבים, זוכרים?) והוא יודע שבבחירות הבאות קדימה תהיה בשלטון והוא יהיה שר הביטחון לפחות או אולי אפילו רה"מ. אבל מי שנמצא כרגע בשלטון וצריך לבצע איזשהוא מהלך מדיני במוקדם או במאוחר זהו הליכוד. באיזשהוא שלב ימרדו בנתניהו כמה חכי"ם וירסקו את הליכוד שוב.
 
מופז ראש ממשלה? הרי אתם בקדימה שונאים אותו

יש לך אומץ להצביע לו אם יחליף את ציפי???????? אם ביבי יילך על צעד מדיני לא תהיה לקדימה ברירה אלא להצטרף לממשלה על חשבון החכים של הליכוד שיילכו..חח ומופז עוד שנה שנה וחצי ישכח את מה שאמר וימצא תירוץ לדפוק את ציפי אתם תראו!
 

ATAF151

New member
הכל יתכן - אבל יותר סיכוי שיפרשו מהליכוד

אתה צודק שתיאורטית יתכן שמופז מתי שהוא בעתיד ישתמש בחוק הזה כדי לפרוש, אבל יש יותר סיכוי שחברים מהליכוד ישתמשו בחוק הזה כי הם בניגוד למופז מעולם לא תקפו את החוק כמוהו ולכן הציבור לא ילגלג עליהם כפי שילגלג על מופז אם יעשה שימוש בחוק הזה.
 
אתה מצחיק חברי ליכוד יפרשו

וילכו ויחברו לאופוזיציה??? האמת הליכוד כבר התפלג פעם אחת כי הרוב קבע שהוא נגד התנתקות ושרון לא אהב שיש דמוקרטיה לכן קרע את הליכוד בשביל להיות המלך או הקיסר שרון אבל כולנו יודעים מה קרה אולמרט נתפס גונב וביבי החזיר את השלטון לליכוד..
 

ATAF151

New member
בהחלט כן

כבר עכשיו יש חברים הליכוד שתקפו את ביבי באופן קשה בעקבות הסכמתו למדינה פלשתינאית. אם הוא יעשה צעדים בכיוון בהחלט תתכן פרישה.
 
למעלה