חזון רכבת הפרברים של גוש דן

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
תודה על התזכורת! זה הועלה כאן לפני כמה חודשים

הנה הרצאה ב TED על מיפוי
ותכנון
http://www.ted.com/talks/aris_venet...alks+Main+(SD)+-+Site)&utm_content=FeedBurner
תודה על התזכורת! זה הועלה כאן לפני כמה חודשים
האמת שהגישה שלו לא מתאימה כל כך לקווי אוטובוס שמחוברים לרקמה העירונית - מפות גיאוגרפיות עדיפות על סכמטיות, והנסיון מוכיח זאת (בוצעו סקרים רבים בנושא במדינות שונות, נדמה לי שהידוע בהם היה ברומא).
 
איך גורמים למפה להשפיע על התוכניות?

חזון רכבת הפרברים של גוש דן
הנצחון על ארסנל עשה לי מצב רוח טוב (עוד לפני שראיתי את השרשור של פד"פ שרק הוסיף לחיוך), אז החלטתי לתת גז ולסיים איזה משהו שאני עובד עליו השבוע.

בעקבות הדיון הקצר (קצר מדי לטעמי) שהיה כאן על מסילת רכבת בגהה, וקולות הפקפוק בנחיצתה שהועלו כאן, החלטתי לעשות איזו סקיצה של משהו שהיה יכול להתממש אם תסלל המסילה הזו יחד עם שאר המסילות המתוכננות בגוש דן.

עשיתי מעט הצעות לשינויים לעומת התמ"א הקיים, בעיקר מבחינת מיקום התחנות בדרום על מנת שיתאפשר מעבר נוח בין שני קווים חשובים.

עוד לא עבדתי על לו"ז קבוע שיאפשר מעבר נוח בין כל הכיוונים ותדירות משותפת אחידה, אבל זה משהו שהייתי רוצה לעשות. למשל לדאוג שתהיה רכבת כל 15 דקות בגהה (כשבכל אחד משני הקווים תספיק שתי רכבות בשעה).

הערות, שאלות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה.

וכן, אני יודע שהמפה נראית מעט כמו הומר סימפסון - היו בטוחים שזאת הייתה המטרה שלי מלכתחילה!
איך גורמים למפה להשפיע על התוכניות?
יש דרך להביא את המפה לרשויות התכנון כדי להשפיע על התוכניות בשטח?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה