חזון רכבת הפרברים של גוש דן

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
לא האשמתי שהאשמת... רק הסברתי


לא האשמתי. אני מחכה לראות את התוצר הסופי
לא האשמתי שהאשמת... רק הסברתי

לגבי ההערות:

1. אפשר לשקול זאת - אבל זה בא על חשבון הקישור הישיר בין ראש העין לתל אביב. כמו כן זו שאלה של תזמון, כי אם הלו"ז בנוי נכון, יתכן שיהיה מדובר בהחלפה של פחות מחמש דקות. עד אז, אני מקווה שהדיוק והמשמעת ברכבת ישראל יהיו רבים יותר...

2. אני מסכים, אבל הייתי צריך לבנות רשת נוחה גם תפעולית. אולי זו חשיבה מגזרית מדי מצידי, אבל לתחושתי יש הצדקה רבה לקישור מאריאל לבר אילן וגבעת שמואל. העיכוב בנסיעה לתל אביב דרך גהה אינו יותר מ-5 עד 8 דקות, ובכל מקרה המצב יהיה טוב הרבה יותר מהיום. אגב, הנחתי שתהיה גם החלפה מהירה לכיוון השני של הקו הירוק בסגולה או קרית אריה. ראה גם הערה למטה לגבי מודיעין.

3. יש ארבע רכבות בשעה לכיוון לחדרה, בנוסף לבינעירוניים לבנימינה והקו הכחול שמתגבר עד הרצליה. האם צריך עוד? לגבי מודעין, חשבתי שאפשר אולי לתגבר בשעות השיא עם קו משולב של סגול-ירוק ממודיעין לאריאל דרך ת"א. בשאר הזמן (וגם בשעות השיא) יש מעבר בנתב"ג לקו הכתום שמגיע מרחובות. אגב, הקו שעובר דרך חולון אינו ארוך משמעותית מהקו דרך נתב"ג.

4. אפשרי, אבל לא נראה לי שיש סיכוי רב שהקו הזה יבנה אי פעם בגלל שהקו הסגול של הרק"ל מתחבר עם תחנת סגולה והקו האדום הוא העורק הראשי לת"א. אם כן, אז הייתי מממש את ההצעה שלך ב-1 להאריך את הקו הכחול לקרית אריה, ואת הקו הירוק מת"א לכ"ס-רה"ע מסיים בת"מ פ"ת.
 
תחנת רכבת כבדה בתחנה המרכזית של פ"ת תהיה

לא האשמתי שהאשמת... רק הסברתי

לגבי ההערות:

1. אפשר לשקול זאת - אבל זה בא על חשבון הקישור הישיר בין ראש העין לתל אביב. כמו כן זו שאלה של תזמון, כי אם הלו"ז בנוי נכון, יתכן שיהיה מדובר בהחלפה של פחות מחמש דקות. עד אז, אני מקווה שהדיוק והמשמעת ברכבת ישראל יהיו רבים יותר...

2. אני מסכים, אבל הייתי צריך לבנות רשת נוחה גם תפעולית. אולי זו חשיבה מגזרית מדי מצידי, אבל לתחושתי יש הצדקה רבה לקישור מאריאל לבר אילן וגבעת שמואל. העיכוב בנסיעה לתל אביב דרך גהה אינו יותר מ-5 עד 8 דקות, ובכל מקרה המצב יהיה טוב הרבה יותר מהיום. אגב, הנחתי שתהיה גם החלפה מהירה לכיוון השני של הקו הירוק בסגולה או קרית אריה. ראה גם הערה למטה לגבי מודיעין.

3. יש ארבע רכבות בשעה לכיוון לחדרה, בנוסף לבינעירוניים לבנימינה והקו הכחול שמתגבר עד הרצליה. האם צריך עוד? לגבי מודעין, חשבתי שאפשר אולי לתגבר בשעות השיא עם קו משולב של סגול-ירוק ממודיעין לאריאל דרך ת"א. בשאר הזמן (וגם בשעות השיא) יש מעבר בנתב"ג לקו הכתום שמגיע מרחובות. אגב, הקו שעובר דרך חולון אינו ארוך משמעותית מהקו דרך נתב"ג.

4. אפשרי, אבל לא נראה לי שיש סיכוי רב שהקו הזה יבנה אי פעם בגלל שהקו הסגול של הרק"ל מתחבר עם תחנת סגולה והקו האדום הוא העורק הראשי לת"א. אם כן, אז הייתי מממש את ההצעה שלך ב-1 להאריך את הקו הכחול לקרית אריה, ואת הקו הירוק מת"א לכ"ס-רה"ע מסיים בת"מ פ"ת.
תחנת רכבת כבדה בתחנה המרכזית של פ"ת תהיה
כאשר יהיה טיסות ישירות בין נתב"ג לטהראן.

מספיק לנוע לאורך התוואי בין התחנה המרכזית לבין מסילת הירקון כדי להבין שאין שום סיכוי למסילה כזו על פני הקרקע ואף אחד לא ישקיע בשלוחה תת-קרקעית כזו.
במקום להביא את הרכבת למזבלה המכונה תחנה מרכזית של פתח תקוה, עדיף להביא את התחנה המרכזית לתחנת רכבת על מסילת הירקון ואת המזבלה, סליחה, התחנה המרכזית להפוך למסוף עירוני.
ולגבי תחנות רכבת בפתח תקוה מתעוררת השאלה מה יעלה בגורל תחנת סגולה בשנת 2015, כאשר תמומש החלטת בית המשפט לחסל לחלוטין את המרכז המסחרי בירקונים.
התחנה הזו, שמיקומה בעייתי בכל מקרה, תהיה אז באמצע שום מקום. מי ישקיע בקו הסגול שיגיע עד לשום מקום? לא אתפלא כלל, אם גם הקו הסגול יקוצר עד לתחנה המרכזית.
את ההשקעה ברכבת כבדה בפתח תקוה כדאי לבצע על תכנון מחדש של תחנות על מסילת הירקון במיקומים אטרקטיביים יותר ולא בשלוחה מיותרת. את שתי התחנות צריך להזיז מערבה - את תחנת סגולה צפונית להדר המושבות החדשה ואת תחנת קרית אריה צפונית לפארק אזורים.
לאחר שיושלם החיבור של דרך אם המושבות עם רחוב גליס בסגולה, גם יהיה די הגיוני לבנות תחנה מרכזית חדשה סמוך למיקום החדש של תחנת סגולה ולקבוע שם את הקצה הצפוני של הקו הסגול.
הוד השרון אמנם תיפגע מכך, אבל עם כל הכבוד להוד השרון (שכבר יש לה שתי תחנות רכבת), מיקומן של תחנות פתח תקוה צריך להיקבע לפי פתח תקוה ולא לפי הוד השרון.
בשנת 2016, ממילא, משך הנסיעה ברכבת מתחנות נורדאו וסוקולוב לתל אביב יתקצר.
 

alantan

New member
בגדול אני מסכים עם הקביעות הללו אבל אני חושב

תחנת רכבת כבדה בתחנה המרכזית של פ"ת תהיה
כאשר יהיה טיסות ישירות בין נתב"ג לטהראן.

מספיק לנוע לאורך התוואי בין התחנה המרכזית לבין מסילת הירקון כדי להבין שאין שום סיכוי למסילה כזו על פני הקרקע ואף אחד לא ישקיע בשלוחה תת-קרקעית כזו.
במקום להביא את הרכבת למזבלה המכונה תחנה מרכזית של פתח תקוה, עדיף להביא את התחנה המרכזית לתחנת רכבת על מסילת הירקון ואת המזבלה, סליחה, התחנה המרכזית להפוך למסוף עירוני.
ולגבי תחנות רכבת בפתח תקוה מתעוררת השאלה מה יעלה בגורל תחנת סגולה בשנת 2015, כאשר תמומש החלטת בית המשפט לחסל לחלוטין את המרכז המסחרי בירקונים.
התחנה הזו, שמיקומה בעייתי בכל מקרה, תהיה אז באמצע שום מקום. מי ישקיע בקו הסגול שיגיע עד לשום מקום? לא אתפלא כלל, אם גם הקו הסגול יקוצר עד לתחנה המרכזית.
את ההשקעה ברכבת כבדה בפתח תקוה כדאי לבצע על תכנון מחדש של תחנות על מסילת הירקון במיקומים אטרקטיביים יותר ולא בשלוחה מיותרת. את שתי התחנות צריך להזיז מערבה - את תחנת סגולה צפונית להדר המושבות החדשה ואת תחנת קרית אריה צפונית לפארק אזורים.
לאחר שיושלם החיבור של דרך אם המושבות עם רחוב גליס בסגולה, גם יהיה די הגיוני לבנות תחנה מרכזית חדשה סמוך למיקום החדש של תחנת סגולה ולקבוע שם את הקצה הצפוני של הקו הסגול.
הוד השרון אמנם תיפגע מכך, אבל עם כל הכבוד להוד השרון (שכבר יש לה שתי תחנות רכבת), מיקומן של תחנות פתח תקוה צריך להיקבע לפי פתח תקוה ולא לפי הוד השרון.
בשנת 2016, ממילא, משך הנסיעה ברכבת מתחנות נורדאו וסוקולוב לתל אביב יתקצר.
בגדול אני מסכים עם הקביעות הללו אבל אני חושב
שיש מקום עדיין לתחנת סגולה בנוסף לשתים בהדר המושבות ואזורים. התחנה הייתה יכולה להיות מאוד שימושית עבור תושבי השכונות הדרומיות של הוד השרון, אם רק היו מסדרים גישה להולכי רגל מכביש 40. עבורם, הנגישות לשם טובה הרבה יותר מאשר לתחנות הרשמיות של הוד השרון וכ"ס.

עם זאת, נותר לראות מה ילד יום עם הקו הצהוב שאמור גם הוא לשרת את תושבי דרום הוד השרון.
 

Ccyclist

Well-known member
טהראן לא תהיה גוש דן !

תחנת רכבת כבדה בתחנה המרכזית של פ"ת תהיה
כאשר יהיה טיסות ישירות בין נתב"ג לטהראן.

מספיק לנוע לאורך התוואי בין התחנה המרכזית לבין מסילת הירקון כדי להבין שאין שום סיכוי למסילה כזו על פני הקרקע ואף אחד לא ישקיע בשלוחה תת-קרקעית כזו.
במקום להביא את הרכבת למזבלה המכונה תחנה מרכזית של פתח תקוה, עדיף להביא את התחנה המרכזית לתחנת רכבת על מסילת הירקון ואת המזבלה, סליחה, התחנה המרכזית להפוך למסוף עירוני.
ולגבי תחנות רכבת בפתח תקוה מתעוררת השאלה מה יעלה בגורל תחנת סגולה בשנת 2015, כאשר תמומש החלטת בית המשפט לחסל לחלוטין את המרכז המסחרי בירקונים.
התחנה הזו, שמיקומה בעייתי בכל מקרה, תהיה אז באמצע שום מקום. מי ישקיע בקו הסגול שיגיע עד לשום מקום? לא אתפלא כלל, אם גם הקו הסגול יקוצר עד לתחנה המרכזית.
את ההשקעה ברכבת כבדה בפתח תקוה כדאי לבצע על תכנון מחדש של תחנות על מסילת הירקון במיקומים אטרקטיביים יותר ולא בשלוחה מיותרת. את שתי התחנות צריך להזיז מערבה - את תחנת סגולה צפונית להדר המושבות החדשה ואת תחנת קרית אריה צפונית לפארק אזורים.
לאחר שיושלם החיבור של דרך אם המושבות עם רחוב גליס בסגולה, גם יהיה די הגיוני לבנות תחנה מרכזית חדשה סמוך למיקום החדש של תחנת סגולה ולקבוע שם את הקצה הצפוני של הקו הסגול.
הוד השרון אמנם תיפגע מכך, אבל עם כל הכבוד להוד השרון (שכבר יש לה שתי תחנות רכבת), מיקומן של תחנות פתח תקוה צריך להיקבע לפי פתח תקוה ולא לפי הוד השרון.
בשנת 2016, ממילא, משך הנסיעה ברכבת מתחנות נורדאו וסוקולוב לתל אביב יתקצר.
טהראן לא תהיה גוש דן !
 

amit1270

New member
עד שנות ה-70 היו טיסות לטהראן. זה יקרה

תחנת רכבת כבדה בתחנה המרכזית של פ"ת תהיה
כאשר יהיה טיסות ישירות בין נתב"ג לטהראן.

מספיק לנוע לאורך התוואי בין התחנה המרכזית לבין מסילת הירקון כדי להבין שאין שום סיכוי למסילה כזו על פני הקרקע ואף אחד לא ישקיע בשלוחה תת-קרקעית כזו.
במקום להביא את הרכבת למזבלה המכונה תחנה מרכזית של פתח תקוה, עדיף להביא את התחנה המרכזית לתחנת רכבת על מסילת הירקון ואת המזבלה, סליחה, התחנה המרכזית להפוך למסוף עירוני.
ולגבי תחנות רכבת בפתח תקוה מתעוררת השאלה מה יעלה בגורל תחנת סגולה בשנת 2015, כאשר תמומש החלטת בית המשפט לחסל לחלוטין את המרכז המסחרי בירקונים.
התחנה הזו, שמיקומה בעייתי בכל מקרה, תהיה אז באמצע שום מקום. מי ישקיע בקו הסגול שיגיע עד לשום מקום? לא אתפלא כלל, אם גם הקו הסגול יקוצר עד לתחנה המרכזית.
את ההשקעה ברכבת כבדה בפתח תקוה כדאי לבצע על תכנון מחדש של תחנות על מסילת הירקון במיקומים אטרקטיביים יותר ולא בשלוחה מיותרת. את שתי התחנות צריך להזיז מערבה - את תחנת סגולה צפונית להדר המושבות החדשה ואת תחנת קרית אריה צפונית לפארק אזורים.
לאחר שיושלם החיבור של דרך אם המושבות עם רחוב גליס בסגולה, גם יהיה די הגיוני לבנות תחנה מרכזית חדשה סמוך למיקום החדש של תחנת סגולה ולקבוע שם את הקצה הצפוני של הקו הסגול.
הוד השרון אמנם תיפגע מכך, אבל עם כל הכבוד להוד השרון (שכבר יש לה שתי תחנות רכבת), מיקומן של תחנות פתח תקוה צריך להיקבע לפי פתח תקוה ולא לפי הוד השרון.
בשנת 2016, ממילא, משך הנסיעה ברכבת מתחנות נורדאו וסוקולוב לתל אביב יתקצר.
עד שנות ה-70 היו טיסות לטהראן. זה יקרה
אסד נופל, צ'אבס גוסס, נסראללה נחלש. גם חמינאי והמשטר האיסלאמי ייפלו מתישהו.
 
חייבים קישורים ישירים לת"א

לא האשמתי שהאשמת... רק הסברתי

לגבי ההערות:

1. אפשר לשקול זאת - אבל זה בא על חשבון הקישור הישיר בין ראש העין לתל אביב. כמו כן זו שאלה של תזמון, כי אם הלו"ז בנוי נכון, יתכן שיהיה מדובר בהחלפה של פחות מחמש דקות. עד אז, אני מקווה שהדיוק והמשמעת ברכבת ישראל יהיו רבים יותר...

2. אני מסכים, אבל הייתי צריך לבנות רשת נוחה גם תפעולית. אולי זו חשיבה מגזרית מדי מצידי, אבל לתחושתי יש הצדקה רבה לקישור מאריאל לבר אילן וגבעת שמואל. העיכוב בנסיעה לתל אביב דרך גהה אינו יותר מ-5 עד 8 דקות, ובכל מקרה המצב יהיה טוב הרבה יותר מהיום. אגב, הנחתי שתהיה גם החלפה מהירה לכיוון השני של הקו הירוק בסגולה או קרית אריה. ראה גם הערה למטה לגבי מודיעין.

3. יש ארבע רכבות בשעה לכיוון לחדרה, בנוסף לבינעירוניים לבנימינה והקו הכחול שמתגבר עד הרצליה. האם צריך עוד? לגבי מודעין, חשבתי שאפשר אולי לתגבר בשעות השיא עם קו משולב של סגול-ירוק ממודיעין לאריאל דרך ת"א. בשאר הזמן (וגם בשעות השיא) יש מעבר בנתב"ג לקו הכתום שמגיע מרחובות. אגב, הקו שעובר דרך חולון אינו ארוך משמעותית מהקו דרך נתב"ג.

4. אפשרי, אבל לא נראה לי שיש סיכוי רב שהקו הזה יבנה אי פעם בגלל שהקו הסגול של הרק"ל מתחבר עם תחנת סגולה והקו האדום הוא העורק הראשי לת"א. אם כן, אז הייתי מממש את ההצעה שלך ב-1 להאריך את הקו הכחול לקרית אריה, ואת הקו הירוק מת"א לכ"ס-רה"ע מסיים בת"מ פ"ת.
חייבים קישורים ישירים לת"א
אל תשכח שאנשים דורשים מהרכבת (יותר מאשר האוטובוס) להיות מהירה וישירה, כך שתוספת של 5-8 דקות לנסיעה יכולה להיות משמעותית מבחינתם. ערים ראשיות במטרופולין חייבות קישור קצר, ללא החלפות ובתדירות גבוהה למרכז ת"א. על גהה אולי מספיק להעביר קו אחד או שניים מיעדים "סופר חשובים" (כפ"ס, ראשון, נתניה) עם החלפות נוחות בשפירים וקרית-אריה.

1. התחנה ההגיונית ביותר עבור ראש-העין היא תחנת דרום (הנטושה) או תחנה חדשה באזור מחלף אבן-העזר ופארק סיבל. אלה תחנות על הקו לאריאל, כך שקו ישיר מאריאל לת"א יספק גם קישור ישיר מראש-העין לת"א.

2. לדעתי זו חשיבה מגזרית מבחינתך. אריאל היא לא יישוב דתי, וכך גם יישובים רבים אחרים על מסילת אריאל. העובדה היא שיש היום לא מעט אוטובוסים מאריאל לת"א (כולל קו לכרמלית) אבל עדיין אין קו מאריאל לבר-אילן (וחבל, אבל זה כבר סיפור אחר). האוניברסיטה באריאל היא מוקד משיכה לא קטן, ושוב המקום הטבעי יותר לקישור הוא בתחנות ת"א ולא בתחנות גהה (למשל עבור תושבי נתניה וחולון).

3. מודיעין היא עיר גדולה ומתפתחת שחייבת קו ישיר לת"א. אתה יוצר מצב שבו לפחות חצי מהנוסעים ממודיעין יחליפו רכבת בנתב"ג. לגבי התגבור של קו החוף הצפוני, אני נוטה להסכים, ואולי הפתרון הוא שהרכבת תמשיך מת"א לכיוון פ"ת ותעלה על המסילה המזרחית לטייבה וכו' עד חדרה.
 

alantan

New member
עוד משהו ששכחתי וחשבתי עליו היום

חזון רכבת הפרברים של גוש דן
הנצחון על ארסנל עשה לי מצב רוח טוב (עוד לפני שראיתי את השרשור של פד"פ שרק הוסיף לחיוך), אז החלטתי לתת גז ולסיים איזה משהו שאני עובד עליו השבוע.

בעקבות הדיון הקצר (קצר מדי לטעמי) שהיה כאן על מסילת רכבת בגהה, וקולות הפקפוק בנחיצתה שהועלו כאן, החלטתי לעשות איזו סקיצה של משהו שהיה יכול להתממש אם תסלל המסילה הזו יחד עם שאר המסילות המתוכננות בגוש דן.

עשיתי מעט הצעות לשינויים לעומת התמ"א הקיים, בעיקר מבחינת מיקום התחנות בדרום על מנת שיתאפשר מעבר נוח בין שני קווים חשובים.

עוד לא עבדתי על לו"ז קבוע שיאפשר מעבר נוח בין כל הכיוונים ותדירות משותפת אחידה, אבל זה משהו שהייתי רוצה לעשות. למשל לדאוג שתהיה רכבת כל 15 דקות בגהה (כשבכל אחד משני הקווים תספיק שתי רכבות בשעה).

הערות, שאלות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה.

וכן, אני יודע שהמפה נראית מעט כמו הומר סימפסון - היו בטוחים שזאת הייתה המטרה שלי מלכתחילה!
עוד משהו ששכחתי וחשבתי עליו היום
נראה לי שמשיקולי חוסר מקום, החיבור בין קו גהה לכיוון מזרח יאלץ להיות לקו נתב"ג ולא לקו שמוביל ללוד. כמו כן, הוא יצטרך לעבור בין אור יהודה לחמד איפה שנחל האיילון, דבר שמאפשר הוספת תחנה בקרבת אזור התעשיה אור יהודה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
במוסקבה מתנהל עכשיו דיון ציבורי

חזון רכבת הפרברים של גוש דן
הנצחון על ארסנל עשה לי מצב רוח טוב (עוד לפני שראיתי את השרשור של פד"פ שרק הוסיף לחיוך), אז החלטתי לתת גז ולסיים איזה משהו שאני עובד עליו השבוע.

בעקבות הדיון הקצר (קצר מדי לטעמי) שהיה כאן על מסילת רכבת בגהה, וקולות הפקפוק בנחיצתה שהועלו כאן, החלטתי לעשות איזו סקיצה של משהו שהיה יכול להתממש אם תסלל המסילה הזו יחד עם שאר המסילות המתוכננות בגוש דן.

עשיתי מעט הצעות לשינויים לעומת התמ"א הקיים, בעיקר מבחינת מיקום התחנות בדרום על מנת שיתאפשר מעבר נוח בין שני קווים חשובים.

עוד לא עבדתי על לו"ז קבוע שיאפשר מעבר נוח בין כל הכיוונים ותדירות משותפת אחידה, אבל זה משהו שהייתי רוצה לעשות. למשל לדאוג שתהיה רכבת כל 15 דקות בגהה (כשבכל אחד משני הקווים תספיק שתי רכבות בשעה).

הערות, שאלות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה.

וכן, אני יודע שהמפה נראית מעט כמו הומר סימפסון - היו בטוחים שזאת הייתה המטרה שלי מלכתחילה!
במוסקבה מתנהל עכשיו דיון ציבורי
נרחב מאוד בקשר לעיצוב מפת המטרו העדכנית לאחר שהגרסה של שנת 2012 הייתה זוועתית. (המפה מתעדכנת אחת לשנה).
אחד המעצבים הבולטים במוסקבה (ארטיום לבדייב) לקח על עצמו את המשימה וכמובן זכה:
http://www.artlebedev.ru/everything/metro/map2/
בפוסט אפשר לראות את התהליך היצירתי.

ופה בשחור יש את המפה כפי שתיראה בעוד מאה שנה, בדומה למפה שלך, אלן
http://www.artlebedev.ru/everything/metro/map/
 

alantan

New member
עכשיו קראתי את הגרסה באנגלית

במוסקבה מתנהל עכשיו דיון ציבורי
נרחב מאוד בקשר לעיצוב מפת המטרו העדכנית לאחר שהגרסה של שנת 2012 הייתה זוועתית. (המפה מתעדכנת אחת לשנה).
אחד המעצבים הבולטים במוסקבה (ארטיום לבדייב) לקח על עצמו את המשימה וכמובן זכה:
http://www.artlebedev.ru/everything/metro/map2/
בפוסט אפשר לראות את התהליך היצירתי.

ופה בשחור יש את המפה כפי שתיראה בעוד מאה שנה, בדומה למפה שלך, אלן
http://www.artlebedev.ru/everything/metro/map/
עכשיו קראתי את הגרסה באנגלית
http://www.artlebedev.com/everything/metro/map-2100/process/

לצערי אני לא מכיר מספיק את האיזור כדי להנות באמת מהפוסט... אבל אין ספק שהרוסים הללו באמת משוגעים (בצורה הטובה של המלה).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מעולה. לא הייתי מודע לגרסה האנגלית.

עכשיו קראתי את הגרסה באנגלית
http://www.artlebedev.com/everything/metro/map-2100/process/

לצערי אני לא מכיר מספיק את האיזור כדי להנות באמת מהפוסט... אבל אין ספק שהרוסים הללו באמת משוגעים (בצורה הטובה של המלה).
מעולה. לא הייתי מודע לגרסה האנגלית.
 

אורי404

New member
דווקא המפה יצאה טוב מאוד


חזון רכבת הפרברים של גוש דן
הנצחון על ארסנל עשה לי מצב רוח טוב (עוד לפני שראיתי את השרשור של פד"פ שרק הוסיף לחיוך), אז החלטתי לתת גז ולסיים איזה משהו שאני עובד עליו השבוע.

בעקבות הדיון הקצר (קצר מדי לטעמי) שהיה כאן על מסילת רכבת בגהה, וקולות הפקפוק בנחיצתה שהועלו כאן, החלטתי לעשות איזו סקיצה של משהו שהיה יכול להתממש אם תסלל המסילה הזו יחד עם שאר המסילות המתוכננות בגוש דן.

עשיתי מעט הצעות לשינויים לעומת התמ"א הקיים, בעיקר מבחינת מיקום התחנות בדרום על מנת שיתאפשר מעבר נוח בין שני קווים חשובים.

עוד לא עבדתי על לו"ז קבוע שיאפשר מעבר נוח בין כל הכיוונים ותדירות משותפת אחידה, אבל זה משהו שהייתי רוצה לעשות. למשל לדאוג שתהיה רכבת כל 15 דקות בגהה (כשבכל אחד משני הקווים תספיק שתי רכבות בשעה).

הערות, שאלות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה.

וכן, אני יודע שהמפה נראית מעט כמו הומר סימפסון - היו בטוחים שזאת הייתה המטרה שלי מלכתחילה!
דווקא המפה יצאה טוב מאוד

מפות אחרות לציבור, לא מגיעות לרמה הזו
 

בועז ל

New member
המפות של אלן מתאפיינות באסתטיקה רבה.

דווקא המפה יצאה טוב מאוד

מפות אחרות לציבור, לא מגיעות לרמה הזו
המפות של אלן מתאפיינות באסתטיקה רבה.
מבחינתי, להתבונן בהן זה כמו להתבונן ביצירת אמנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה