חזרה אל הקו הירוק, על שום מה?

resh0

New member
שוב טעות יסודית.

הקו הירוק אינו(!) מהווה קו גבול בינלאומי! הוא ``רק`` קו הפסקת אש, כאשר מדינות ערב רוצות לראות בו קקו הגבול (הזמני, עד שיחסלו אותנו סופית). מדוע קריטריונים שונים ממקום למקום? מדוע אין אמריקאי אחד בעל ``שכל ישר`` שברור לו כי כל אמריקה כבושה ובכלל זה קליפורניה מהמכסיקאים, שרואה את פתרון העניין כפי שאתה רואה אותו? כו-לם טועים? רק אתה צודק??? אני רוצה להיות ככל העמים, במיוחד כמו אלו שזכו להגיע למצב בו אזרחיהם חיים בתנאי שלום ולכן אני מעוניין ללמוד מדרכיהם כמה שיותר! ואתה?
 
לא כולם טועים.........

ראה למשל אותי - אני לא חושב שאי-הליכה בתלם פירושה טעות, וכי מה רצית שאעשה, אחשוב עם השכל הישר שלך?
 

resh0

New member
2+2=4 כך עבורי. ועבורך???

נכון שלא כל העניינים מוחלטים ומדוייקים, לכן במקרים כאלו יש לנסות לשערך את הפתרון הנכון. שחערוך כזה מבצעים עפ``י מציאות בשטח ולקחי עבר. בוודאי רצוי ללמוד מאחרים שעמדו באותו המצב. ניסויים תמיד אפשר לעשות, אבל אם לא נזהר בהכנת הניסוי ו/או לא נתחשב בתנאי המעבדה, אנחנו עלולים לפוצץ את המעבדה!!!! סיכונים קיצוניים לוקחים אך ורק במצבים קיצוניים! הצעתך היא מסוכנת וישנן הצעות מקבילות דומות! למשל ביצועו של טרנספר בכח של ערבים/פלשתינים ולא של יהודים/ישראלים כפי שאתה מציע.
 
אל תגזים בחשיבות שלנו.....ידידי!

אני מצטער לומר לך שבין כה וכה ``המנהיגים`` ישעשו מה שבא להם והבירבורים שלנו לא יפריעו להם - לדעתי, הבירבורים נועדו רק כדי שאה ואני נוכל לשחרר מעט לחץ! (-:
 

sanlee

New member
לכבוש שאה ואני =אתה ואני !נכון!

שלא תנסה לתקן אחרי הזמן.
 

sanlee

New member
לכבוש הגהה עולה כסף! אני מגיש לך...

חשבונית זה יותר מדי ליום אחד. טוב תקבל הנחה כתבת הרבה היום.
 

resh0

New member
רבין וברק נפלו בגלל זה.

נתניהו נפל שלא על נושאים מדיניים. שרון לא יתעלם מרצון העם. העם רוצה שלום! שרון התחייב לשלום. אין הכרח להביא את ה``שלום`` דרך ``הסכם שלום``, בטח שלא הסכם כניעה כפי שרצה להביא עלינו הסכיזופרן הסדרתי. אני מאמין כי לא רחוק היום שבו כל אזרח בישראל יוכל להרגיש שהוא ומשפחתו חיים במצב של ``שלום``. הדרך להגיע למצב הזה לא(!) תעבור דרך כניעה לרצון הטרוריסט.
 
כנראה שעוד יפלו רבים...ידידי!

עד אשר יקום אמיץ הלב ויספר לציבור את האמת: כפי שהבאתי אותה בהודעה הראשית, וגם יבצע!
 

resh0

New member
ה``אמת`` שלך לוקה בבסיס עובדתי.

לכן אתה כל-כך בודד...
 
תגיד, אתה נורמלי....ידידי! (-:

ביילין אחד האוייבים הגדולים שלי - כל עוד והוא מאמין בשלום אין כל סיכוי כי הוא יסכים לנסיגה ללא שלום, כי עבורו השטחים מהווים קלף מיקוח לשלום. אני גם בטוח, וראיתי זאת בהסכם שלו עם אבו מאזן, שהוא גם תמורת שלום לא מוכן לצאת במאה אחוז מכל השטחים!
 

resh0

New member
כפי שאמריקאי אינו מתחבט בשאלה...

ואני מקווה שארה``ב היא מדינה נורמלית בעינך, כך גם אני. לישראל יש גבולות קבע כאשר בתוך גבולות אלו מצויה אוטונומיה פלשתינית. מצב זה מקובל ברוב האזורים שבהם סכסוכים טריטורייליים כפתרון קבע. מה הבעיה?
 
למעלה