חזרנו מסקירה מאוחרת

  • פותח הנושא happy
  • פורסם בתאריך

happy

New member
חזרנו מסקירה מאוחרת

הסקירה היתה תקינה. ראו את כל מה שהיה צריך לראות. אחרי שמייזנר אמר שהוא מרוצה הוא פתאום החליט שיש משהו שהוא לא ראה ועשה לי בדיקה גם וגינאלית!!!. בסוף הוא מצא את כל מה שהוא חיפש. ואז הוא אמר שהכל תקין אבל הראש והבטן קטנים בשבוע. הוא אמר לנו לא לדאוג רק לבוא למעקב בעוד 4 שבועות. כמובן שאני ניכנסתי להיסטריה התקשרתי ישר לרופא שלי והוא אמר לי שזה באמת שטויות ואין מה להלחץ. הוא אמר שגם בסקירה הקודמת (בשבוע 15) הראש היה קטן בשבוע ושאין מה להלחץ בכלל. אחרי שדיברתי עם הרופא שלי נירגעתי אבל אני עדין לא ממש רגועה. אז זהו אני בטוחה שמחר בבוקר אני אקום רגועה ואופטימית
 

רונה 4

New member
כיף שאת אחרי

קודם כל נהדר שהכל תקין! גם לדעתי אין לך מה לדאוג, העובר שלך נראה לי מאוד קונסיסטנטי, והוא גדל בקצב אחיד וטיפוסי לו. מלבד זאת הרי תמיד יש הבדלים בין כל המדדים שבודקים אצל העובר וכל אחד מראה על גיל הריון טיפונת שונה, בסקירה הראשונה שלי היה הפרש של שבוע בין שני מדדים, וזה לא הדאיג אף אחד. חוץ מזה אם מייזנר אמר שאין מה לדאוג אז כנראה שבאמת אין סיבה להילחץ. מקסימום תהיה לך לידה קצת יותר קלה... אז תשני טוב ותקומי רעננה ורגועה.
 
אחלה בשורות שימשיך כך../images/Emo57.gif

אין מה לדאוג, הבדלים של שבוע לא נחשבים לבעיה בכלל.
 
הפעם חייב להיות בסדר

יופי של חדשות. לפי מיטב הבנתי, הסטיות בין השבועות {בעיקר של שבוע 1} הן לא משמעותיות. תחשבי על כך שאולי טעו בתאריך הביוץ. {ביוץ מאוחר וכו'} וגם אם לא טעו, אז מקסימום , הילדה שלך קטנטונת ובריאה. שיטה שלי למצוא סיבות טובות לכל דבר, אחרת אין מנוס. שיהיה לך יום מקסים.
 

2קשת

New member
../images/Emo45.gif חדשות מעולות!

מקווה שבאמת קמת היום רגועה ואופטימית. הפעם יהיה בסדר!!!
 

סינטה1

New member
../images/Emo24.gif יופי על הסקירה

ואל תלחצי מהפערים, הבדל של שבוע הוא ממש לא משמעותי
 

Tנקר בל

New member
מזל טוב על הסקירה ../images/Emo13.gif

אם זה מרגיע אותך - גם לי היה הבדל של שבוע בסקירה המאוחרת, וגם באולטרה סאונד של מי שפיר שעשינו אחרי הסקירה. גם לי אמרו שזה בסדר גמור, ואגב - בינתיים היא הדביקה את הפער.
 
למעלה