חחחח בני אלבז ענק שבענקים בגמר תתפוצצו

1 חד וחלק

New member
חחחח בני אלבז ענק שבענקים בגמר תתפוצצו

אי בני בני איזה ילדים חתיכים הבאת לעולם יצירת אומנות איזה קול האדם המושלם עלי אדמות. נטול פוזות וצביעות גבר גבר לא שקרן לא נוכל והכי אמיתי. אני יודע שיש כאן המון קוקסינלים בפורום וחברים של אדם אך בני יזכה בגמר כולם יודעים שהעם רוצה את אלבז והוא לוקח את הגמר בהליכה נכון יש המון שמקנאים בו ומתפוצצים אדם שבחיים לא השמיעו אותו בגלגלצ פתאום מגיע לגמר זה מחרפן את אריק ואבי הם כבר בנו שיפתחו להקת רוק מחברי הבית ויעשו קאמבק אך המציאות החזירה אותם מאוד מהר לפורפרציות. הציבור קבע שהם לא רצויים בלשון המעטה. בני אדם ורוחמה היחידים שהגיעו לגמר בזכות מייקל הגיעה רק בגלל שנאת בני שכולם פחדו שבני יעלה במיוחד אריק הכפוי טובה אחרי מה שבני עשה בשבילו וגרם לו להתחתן כ''כ החזיר לו בוץ בפנים הוא לחא ראוי להיות בגמר. גם אבי שמרגיש ג'ון לנון התגאה בצורה בוטה בסוף יום כולם מקבלים את שלהם ובגמר תראו מקום ראשון- בני אלבז הענק מקום שני- אדם שלישי- אילנה רביעי- מייקל חמישי- רוחמה ואל תגידו שאני נביא כי נבואה ניתנה לכול החברים שאמרו שבני בטוח עף אה כולם רצו כך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

שורדת 28

New member
בני אלבז הכי טוב שם, היתר

פחות. אדם נשמע לא רע אבל כל הזמן נשמע לי אותו הדבר עם אותן ההבעות, רוחמה נשמעת לי כמו קריוקי וזאת זמרת שאני מעריכה מפעם, יש לה שירים ישנים יפים מאד והיא גם שרה יפה בעבר, אבל היום נשמע לי מתאמץ מידי וקריוקי וגם כל הזמן אותו הדבר, מייקל לא צריך לזכות, הוא לא רע, אבל לא בשביל זכיה. אני רואה את התכניות בדר"כ יותר מאוחר ושומעת חלק מהשירים, בגדול אני מעבירה, רק את בני אני שומעת את כל השיר, רק ממנו אני נהנית. אבל לא נראה לי שההפקה תיתן לבני את המקום הראשון, לא יודעת למה, הרגשה כזאת. ההפקה בטח תיתן לאדם או למייקל, מבחינתי אם הם זוכים זאת טעות ולא אמיתי. בני היחיד שמגיע לו! עזבו אופי, מי שר הכי טוב, זאת התחרות, ובני מנצח בזה בענק!
 
חד אתה ממש לא...

אולי חלק לך איפשהו בגוף, אבל תחסוך מאיתנו פרטים... חשבתי שאתה לא צופה בתכנית הזאת, מסתבר שאתה אוהב את שירי ארץ ישראל היפה! תיסלם עליכ!
 

איבונה3

Well-known member
נטול פוזות ??????? נו באמת.....

בני אלבז פוזה אחת גדולה, מכף רגל ועד ראש....
 
למעלה