חחח מצחיקה המשוררת

פאפא5

New member
משהו בה פריק


היא רוצה יותר מידידות , ולי נראה שהיא יזיזה חחחחחחחח
 

l86

New member
היא לא, לאלדד יש הפרדה ברורה בין סקס לרגש

הוא לא ישכב עם מישהי שמאוהבת בו, בשביל זה יש לו יזיזות, או שהוא יכול סתם ללכת להתחיל עם מישהי בבר. נראה לי שיש לו רגשות כלפיה ושמתפתח שם משהו, ימים יגידו.....
 

l86

New member
אני עדיין לא קופצת למסקנות אבל ריבוי הלייקים מחשיד

לא שמתי לב שיש עוד בחורה בפייסבוק שהוא מפרגן לה ככה, וקשה להתעלם מזה שהיא בול הטעם שלו. בכל מקרה ברור שהוא מאוד מחבב אותה, גם אם אין שם שום דבר רומנטי.
 

l86

New member
כעיקרון אי אפשר להציע לו חברות יותר

בגלל זה אני ופאפא רק עוקבות אחריו. הוא כנראה עבר את מכסת החברים המותרת. בתור עוקבות אנחנו רואות מדגם של אנשים שהוא עושה להם לייק, אז מתוך האנשים האלה המשוררת היא האישה היחידה.
 

l86

New member
לא, רק מדגם מייצג.

יש לו המון חברים ועוד המון שהוא עוקב אחריהם, מן הסתם הוא עושה בממוצע עשרות לייקים ביום אז אנחנו לא יכולות לראות את כולם, אבל אנחנו כן רואות הרבה שמות שחוזרים על עצמם, ביניהם המשוררת.
 

l86

New member
חחח לגמרי! היא על המשבצת של המופרעת המגניבה.


 

פאפא5

New member
באח הגדול הוא סיפר למיקי שיש לו כמה יזיזות :)

ולפי השירים שהיא כותבת אם זה בכלל עליו, אז הבחור המסויים לא יודע איך להגדיר את מערכת היחסים שלהם....לא יודעת בעיני אישית היא לא יפה לא עדינה ולא טעמי בנשים .. אני אוהבת בחורות עדינות ועם יופי אחר.. אם הם מתאימים , אז אני מאחלת לו הרבה בהצלחה, ובמיוחד לה, שתצליח להכניס אותו לזוגיות ולהשאיר אותו בה יותר משמונה חודשים חחחחחח לפי מה שראיתי באקסית ולפי מה שהוא דיבר באח זה טעמו בול הוא אוהב אותן משוגעות כהות וקצת קוקו, כנראה שקארין הייתה יותר מידי עם הרגליים על הקרקע וכנראה הוא נבהל מעודף האינטליגנציה שבה החריצות הוא בהתחלה היה בטוח שהיא סוג של משוגעת גם, אבל כנראה שהתברר לו שלא כל כך... הוא נמשך לבחורות האלה רק בגלל שהוא חושב שהם ילדות באופיין משוגעות כאלה זורמות... שמתברר לו אחרת , הוא נעלם.. לדעתי אם כל החסרונות של קארין הוא הפסיד כי גם הוא לא מושלם. וכמו שזה היה נראה מוזר אם קארין הייתה נכנסת למערכת יחסים כל כך מהר, ככה זה נראה לי מוזר גם.
 

פליפ2

New member
הא פאפא לכל אחד משניהם מגיע להמשיך בחייו

עוד מאט שלוש חודשיים מאז שנפרדו. ודי לעשות קארין יפת נפש ועם רגלים על הקרקע מי אמר שהמשוררת לא כזאת.
 

פאפא5

New member
לא מכירה אותה:) אבל היא לא הטיפוס שנראה לי, העיקר הוא אוהב(;

 

l86

New member
אני יודעת אבל הוא עושה הפרדה ברורה.

אם הוא יודע שלמישהי יש רגשות כלפיו הוא לא ישכב איתה וישלה אותה,הוא לא כזה. הוא שוכב רק עם בחורות שברור לו שרוצות רק סקס. אלא אם כן הוא מתחיל רומן עם מישהי ואז הוא שוכב איתה מאהבה. אז לא נראה לי שהוא מושא השירים שלה כי לא מתאים לו לבלבל ככה בחורות.

היא לא צריכה להיות הטעם שלך, היא צריכה להיות הטעם של אלדד.


חחחח קצת נסחפת ... אלדד נבהל מעודף האינטליגנציה של קארין? אם כבר בגלל זה הוא התאהב בה, זה מה שהוא הכי אוהב, בחורות שהן גם יפות וגם אינטליגנטיות, והיא גם משוגעת בדרכה, הבחורה משוכנעת שתחיה עד גיל 126 ויש לה עוד כמה הרגלים משונים......לא הייתי מגדירה אותה "בחורה עם רגליים על הקרקע", היא רוחנית וחולמנית, הוא היה הפרקטי מבין שניהם. ומה מהר בזה? הם נפרדו כבר לפני שלושה חודשים.
 
למעלה