חידה-באיזה ארץ המירוץ מעולם לא היה?(חוץ מארצות אויב.)

  • פותח הנושא jj25
  • פורסם בתאריך

jj25

New member
חידה-באיזה ארץ המירוץ מעולם לא היה?(חוץ מארצות אויב.)

7 שנים של המירוץ.למיליון הם היו בהמון
ארצות.לפי ויקיפדיה,

משום מה,המירוץ לא היה בטורקיה,מצרים,ירדן וגם...
גרמניה.
מעניין למה.
 

סטילהוק

New member
הם גם לא היו מעולם בקנדה, וחבל

הם גם לא היו מעולם בקנדה, וחבל, כי כל מי שצפה ב TAR קנדה יודע עד כמה היא יפה ומגוונת ויש בה הכל מהכל. והיא גם אחת מהידידות הגדולות של ישראל.

כמו כן, המירוץ למיליון הישראלי על כל 7 עונותיו לא התקיים מעולם חוץ מבמדינות אוייב, גם: באוסטריה‏, באוקראינה, בקפריסין, באזרבייג'ן‏, באיסלנד, באירלנד‏, באלבניה‏, בארמניה, בבולגריה, בבלארוס, באסטוניה‏, בלוקסמבורג‏, בלטביה, בליטא, בליכטנשטיין, במולדובה, במונטנגרו‏, במונקו, במלטה, בנורבגיה, בסלובניה, בסלובקיה, בסן מרינו‏, בסרביה‏, בפורטוגל‏, בקזחסטן, ‏בשווייץ‏, באנדורה, באינדונזיה‏, בטאיוואן‏, בלאוס, במונגוליה, במלזיה‏, באקוודור, באל סלוודור, באורוגוואי‏, בברבדוס, בגואטמלה, בהאיטי, בהונדורס, בונצואלה‏, בניקרגואה, בפנמה, בפרגוואי‏, בפרו‏, בצ'ילה, באוגנדה, באנגולה, בבנין, בגאנה, בגבון, בגינאה, בקונגו, בחוף השנהב, בליבריה, במדגסקר, במוזמביק, במאוריטניה, במלאווי‏, בסומליה, בסיישל, בסנגל, בצ'אד, בקמרון, בקניה, ברואנדה‏, בסיירה לאון, בסיישל, בקומורו, בבורקינה פאסו‏, בהוואי, במיקרונזיה, בסמואה‏, בפיג'י, בגרינלנד, בסיביר, בארץ האש, וכן, גם לא בגרמניה ובעוד מדינות רבות אחרות פחות ידועות...

אך האמת שהמירוץ הישראלי שכולה היו לו 7 עונות לא מדד לשום דבר, ואני בטוח שאם יהיו עוד עונות, הם יגיעו בהדרגה גם למדינות שהם עוד לא הגיעו אליהם.

מה שכן, תשאל את עצמך לאיזו מדינה המירוץ למיליון האמריקאי המקורי (TAR) שלא מזמן שודרה כבר עונתו ה 32 לא הגיע מעולם... ולא, ממש לא מדובר במדינת אוייב.
 

jj25

New member
המירוץ האמריקאי לא היה,כאן אצלינו בישראל.?!

מעניין.
אילו המירוץ למיליון האמריקאי,היה בישראל.או מירוץ של כל מדינה
אחרת,איזה אתגרים הם היו מקבלים.?!
1.שייט אבובים בנהר הירדן.?!
2.ריצה למרחב המוגן,בדרום..?!
3.מיטווח ברובה סער,בבה"ד 12.?!
4.לחפש בחורה עם ביקיני אדום,בחוף גורדון.??!
5.לחפש ולמיין חפיסת שוקולד,ספציפית,במפעל עלית בצפת.?!
 

סטילהוק

New member
עובדה שהמירוץ האוסטרלי כן היה בישראל, ועוד בעונתו הראשונה

אז למה שמירוץ של בעלת הברית הכי גדולה מס' 1 של ישראל לא הגיע לישראל במשך 32 עונות? זה נראה לך הגיוני?

ואגב, אם זכרוני אינו מטעני, גם המירוץ למיליון האסיאתי הגיע לישראל, אני רק לא זוכר באיזו עונה שלו בדיוק, נדמה לי שזו היתה העונה השנייה או השלישית שלו.

אבל TAR האמריקאי המקורי וגם המירוץ הקנדי לא הגיעו מעולם לישראל. למרות שלמדינות אוייב, כמו ירדן, מצרים ואפילו סוריה בזמנו, לפני מלחמת האזרחים שם, הם כן הגיעו.
 

סטילהוק

New member
לגבי זה באמת שאין לי מושג

מה שכן המירוץ האמריקאי כן היו בסעודיה וגם היו בבחריין ובכל שאר מדינות המפרץ: קטאר, עומאן, כוויית ואיחוד האמירויות הערביות.
 
למעלה