חידון טריוויה מגלומני מס.2

  • פותח הנושא KT13
  • פורסם בתאריך
מוריד מכנסיים, מוריד מחתונים

אם מישהו יודע במה אני שונה הרי זו את. הרבה לפני הסרט העלילתי 'מחפשות...' את זו שבבדיקה שגרתית בחטיבת ביניים ע"ש אפללו בנתיבות הבנת את הפוטנציאל הגלום במכנסיים שלי והרמת טלפון למפיק האגדי גרג שפריץ. אני חושב שזה הזמן להסיר את המסיכות ולספר לקוראים שהספר 'הכינה נחמה' אינו אלא אוטוביוגרפיה סמי אירוטית שכתבה אחות מסויימת על התקופה בה כיהנה כאחות חטה"ב ע"ש אפללו. לא יודע אם השכלת אבל מהקבלה את יכולה לעשות טייארה.
 

קפת

New member
כפי הנראה, שזהו בוקר של עידן חדש

מנדבושקס להמונים
 
מה רך? מי רך?

בוינה, בפעם האחרונה שמישהי אמרה לי שאני מתחיל להתרכך אישפזו אותי על OD של ויאגרה. איזה אחות שעירה ישר תקעה לי חוקן ובקיצור כל החוויה השאירה צלקת עמוקה. אז בבקשה.
 
זה באמת מוזר, טום כרוב

מה שאתה מספר על האחות השעירה, כי עם OD של ויאגרה אתה יכול לחקן את עצמך בעצמך ובלי צלקות.
 

קפת

New member
כשאתה מסיים את התגובה שלך

במלה בבקשה אני ישר מבינה שאתה רוצה שנאשפז אותך על OD של ויאגרה ושתבוא אחות שעירה לחקן אותך. בקשר לצלקות, אל תידג. בשביל זה אני פה. נחמה, אליך.
 

n616436

New member
תשובות

אני לא מכיר את החוקים אבל אנסה לענות ברצינות.1 - ווינפרי.2-אד.3-טרמסוסטרה,פילוקרני וברנישמן.4 -א.דרעי,לאחר הגניבה,לפני שנכנס.5-דודן של שולמית אלוני שעלה ארצה בתרמ"ח והפך לציוני גאה.כיום מתגורר באיסמעיליה.6-הצגה לילדים במתנ"ס שכ' התקווה.1978. 7- ג'ולי,מולי,סולי וציפי שביט.8 - הברון אדמונד דה-פוטה. 9. ד"ר ג'י. 10. טד דנסון. 11. ראה תש' 6.
 
למעלה