חיידקים ווירוסים בעידן המודרני

Gilliana

New member
חיידקים ווירוסים בעידן המודרני

לא יודעת מה איתכם, אני בשנתיים האחרונות לא רק שחולה הרבה יותר בכל מיני שפעות למיניהן אלא גם שומעת על יותר ויותר חברות וחברים חולים. אני כבר לא מדברת על החיידק הטורף, החיידק החונק, החיידק האלים - YOU NAME IT. הוירוסים עברו מוטציות, החיידקים פיתחו עמידות לאנטיביוטיקה - האם זו אבולוציה טבעית או שמא ידינו במעל - זיהום האוויר והזיהום הסביבתי בכלל? האם זהו סממן של העידן המודרני או שהעידן המודרני הוא זה שיצר את המחלות הללו?
 

אלמרה

New member
החידקים מתאקלמים כמובן עוברים תהליך

אבולוציוני בדיוק כפי שאנחנו עברנו מאז היינו קופים... אלא שמחזור חייהם של חידקים הוא מבחינתנו קצר ותהליכים גנטיים שאצל אדם עוברים בירושה צריכים לקחת למעלה מ20 שנה אצלם אורכים מספר שעות... הופעת האנטיביוטיקה היא כמובן מבורכת וסייעה רבות להצלת בני אדם וחיות, ולכן כמו הופעת המכוניות שגררה תאונות דרכים, זהו רע שכנראה נצטרך לחיות איתו כל עוד אין מהפכה חדשה בעולם הרפואה שתגרום כנראה בתהליכים של הנדסה גנטית, לגוף נגוע להתחסן בפני החידקים גם כאלו שלהם מוטאציות חדשות בלתי מוכרות עד כה. לא נוכל שלא לדון בוירוסים ובקטריות ואותם יצורים שעוד לא מצאנו נגדם שום תרופה... ומוירוסים של מחשב כבר נפטרנו? כמה מסורבלת מערכת משחב ביתית כיום כשעוד לפני שאפשר לפתוח קובץ של מעבד תמלילים, יש צורך להתגונן ולחסום ולמגן ולהתחסן בפני כל המרעין בישין הללו שהם כבר יציר מוחם הקודח של חולים אבל לא בגוף אלא חולים של הנפש... אפרופו מחלות נפש, מה בדבר העליה התלולה שמתגלית בצריכת הפרוזאק ודומיו? האין זו אלא אינדיקציה שהעולם שלנו הולך ונעשה חולה... אני מריח פה איזו קונספירציה נגד האנושות...
 

Gilliana

New member
אההה, אפרופו קונספירציות...

אני רוצה להזמין את כולכם לפורום שלי - פורום קונספירציות באתר NRG ואני מצרפת לינק. ואפרופו קונספירציות אלמרה - מי יודע אם לכל ענייני הלוחמה הביולוגית אין חלק בהתפתחות המואצת הזו של חיידקים ווירוסים למיניהם. אבל העלית עוד נושא מעניין - וירוסי המחשב, שלדעתי הם סממן עצום של העידן המודרני. תחשבו על זה - בני אדם מפתחים תוכנה שכל מטרתה היא לחבל, להזיק ולהציק ומעבר לכך - אין בה שום תועלת. ואותם אנשים משקיעים את כל מרצם זמנם וכספם בפיתוח הוירוסים הללו ובשביל מה??? אין אפילו שום מטרה עילאית מאחורי העניין. ואולי זאת בכלל קונספירציה של החברות שמפתחות ומשווקות את תוכנות האנטי-וירוס?
 

אלמרה

New member
מהכרה אישית עם אחד מבעלי חברות

האנטי-וירוסים שצמחו בארץ בתקופת הוירוסים שהתחילו בשנות השמונים - לי נהיר וברור כי הוירוס הירושלמי אינו אלא יציר מוחו הקודש של אותו ברנש...
 

אשדודיה

New member
כפרה אלמרה..

אתה מחפש את הקרובים שלך בספארי?? אני לא יודעת מה איתך אולי אתה יצאת מהקוף אבל אני ממש לא.... :)) חוץ מזה שכן אני חושבת כמו גיליאנה אין ספק שהמחלות השונות והווירוסים והחיידקים מסתגלים למצב הקשה השורר ובין היתר בגלל הרגלי תזונה לקויים:) ולגבי וירוס מחשבים זה אונס לכל דבר!!! אחלה יום קופיפו קרן:)
 
עומדים עלינו לכלותינו

אכן, חיידקים ווירוסים הולכים ומשתדרגים. כל דור חזק ועמיד יותר מקודמו ודור אצל החבר'ה הללו הוא כמה שעות בלבד. וזה באמת מזכיר את ה"וירוסים" במחשב. מישהו בעל ראש קרימינאלי מפתח "וירוס" והחברות מפתחות אנטי וירוס. עוד מישהו עם ראש עוד יותר קרימינאלי מפתח "וירוס" עמיד יותר והחברות מפתחות אנטי אנטי וירוס. וכך הלאה וכך הלאה וכולם בסופו של דבר עושים קופה על חשבוננו. ונחזור למזיקים הביולוגיים. כן גם ידנו במעל. אנחנו צרכני האנטיביוטיקה הבלתי נלאים גורמים לכך שהיא מאבדת לאט לאט את כשר ההרתעה שלה כנגדם. הם לומדים לשחות בים האנטיביוטיקה כמו דג במים. אם ננהג במתינות ונצרוך אותה רק כשבאמת צריך, אולי נצליח למתן קצת את השדרוג של אותם הוירוסים והחיידקים. ובנתיים נחזיק אצבעות למדענים שיפיקו אנטיביוטיקה חדשה שתקדים בדור אחד לפחות את המאיימים לכלותנו.
 

Gilliana

New member
כמה שפחות אנטיביוטיקה-יותר בריא

אני באופן אישי משתדלת להתרחק מאנטיביוטיקה ככל שאני יכולה, ומעדיפה את התרופות הטבעיות, שמוכיחות את עצמן הרבה מאד פעמים. למשל - טיפול טבעי נפלא נגד זיהומים בגרון - כפית דבש + חצי לימון טרי סחוט. לערבב טוב טוב ולשתות ב-"שלוק" אחד. ובכלל בעידן שלנו התחילו להעריך את הרפואה הטבעית, או הרפואה האלטרנטיבית כפי שנוטים לקרוא לה, מה שלא היה קיים כל כך לפני עשרים שנה, וטוב שכך.
 

אלמרה

New member
מה שחשוב וצריך לדעת ש...

אם כבר נוטלים אנטיביוטיקה - חובה לקחת את כל המנה.. ולא להפסיק טיךול אחרי שכאב הגרון עבר... זו הסיבה הראשית של ההסתגלות של החידקים לאנטיביוטיקה ולעמידותם נגדה.
 

צלליתה

New member
חבר רופא

הסביר לי שזה דווקא לא נכון. חובה לקחת את כל המנה לטפל בבעיה, לא בגלל סוגית ההסתגלות. אני חושבת שחשוב היום למצוא רופא משפחה שאינו ממהר עם האנטיביוטיקה. בימים אלה שבמקרה הטוב יש לו עשר דקות לחולה הכי פשוט לו לרשום ולעבור לחולה הבא. בכלל, מסממני העידן המודרני - אנשים מוכנים לקחת אחריות על בריאותם, וטוב שכך, כי מקופות החולים לא בדיוק מגיעה ישועה.
 

Gilliana

New member
בהחלט!

בעידן שלנו קיימת הרבה יותר מודעות לעניין - הופעתה של רשת האינטרנט בהחלט תרמה לכך. היום את יכולה להכנס לאתרים רפואיים רבים, ללמוד על מחלות ותרופות שונות - כל האינפורמציה הזו גלויה היום לעיני כולם, דבר שלא היה לפני עשרים ואפילו לא עשר שנים.
 

אשדודיה

New member
והאנטיביוטיקה מצילנו מידם:)

הלוואי שלאהבה היה טיפול אנטיביוטי עמיד במים:) ובכל זאת, אנחנו לא מכורים ולא צרכנים של אנטיביוטיקה ולא צורכים בלי קשר למחלה עצמה. אני בעד אנטיביוטיקה כשצריך. אני בכלל לא מאמינה בטיפול טבעי(למעט נשיקות וחיבוקים) שכנה שלי צרכנית טבעית ולא יותר בריאה ממני:) וכאוהבת רפואה תמיד רכשתי ידע על מחלות שונות שעניינו אותי ,היום יש יותר מודעות לזכויות החולה, זה כן. אבל אפעם לא הסכמתי לבדיקת דם מבלי לדעת לאיזו מטרה. שנהיה כולם בריאים:) קרן:)
 
למעלה