חיפוש שמות שלושה סרטים

Danielftm

New member
חיפוש שמות שלושה סרטים

שאלתי עליהם בפורום לפני כמה שנים ולצערי לא נמצאו זיהויים. מנסה עכשיו שוב:

1. סרט בשפה האנגלית. צפיתי בו לפני כ-20 שנים. העלילה: מלך כולא את ביתו במרתף עם מפלצות, תוך הבטחה שייתן אות לאישה לאדם הראשון שיצליח לשרוד בו 3 לילות רצופים. בחור צעיר מנסה את כוחו ("זכור לי המשפט "סתם ניחוש מוצלח" שאמר די בתחילת הסרט). זכורה לי סצינה בתחילת הלילה הראשון כשהוא אומר "אני לא מבין ממה יש לפחד פה" ובאותו רגע רואים להב גדול יורד מהתקרה ומפספס אותו בסנטימטרים. בסצנה נוספת (בלילה השלשי כנראה), הוא משחק באולינג עם כמה מהמפלצות (גולגולת משמשת ככדור משחק). בסוף, כמובן, הוא זוכה בבחורה.

2. סרט בסגנון הסרט "הגשר על נהר קוואי" - שבויי מלחמה נתפסים ונכלאים בבסיס יפני (?). העלילה מתארת את מערכת היחסים שלהם עם השובים. זכור לי שזרקו את אחד השבויים לבור באדמה, שאחד השבויים לימד את השובים על שיטת הצליבה, ובהמשך הסרט גוררים אותו וצולבים אותו (ממסמרים לו את הידיים לצלב) תוך שהוא זועק לרחמים.

3. סרט שמתאר חטיפה (?) של ילד על ידי שני מחפשי זהב מבוגרים, לבן ושחור. הבחור השחור אילן מאחר וחתכו לו את הלשון. במהלך הסרט נרקמת ביניהם ידידות, ובסופו מתרחש אסון כלשהו (כנראה רעידת אדמה) - הילד מוצא מקום להסתתר בו, וכשהוא חוזר לחפש את שוביו/ידידיו, הוא מוצא אותם מתים. זכורה לי סצינה של אחד מהם שוכב על הגב עם עיניים פקוחות ובסמוך ליד הפתוחה שלו נמצא מטבע זהב.

את הראשון והשלישי ראיתי בטלוויזיה לפני 20-25 שנים.
השני שודר ב"הוט" לפני כ-5-7 שנים.

אני יודע שזה קלוש, אבל אולי מישהו מצליח לזהות בכל זאת?

תודה,

דניאל
 
למעלה