חלום להיות מנכ"ל של חברה גדולה

Yaniv_r

New member
חלום להיות מנכ"ל של חברה גדולה

שלום , יש לי שאיפה , מן חלום אפילו , להיות מנכ"ל של חברה גדולה. תמיד עניין אותי להיות הראש של ארגון\חברה גדולה , אך הבעייה היא באיזה תחום. ובכן , מאז ומעולם נמשכתי לתחום היי טק , בין אם זה חומרת מחשבים \ תוכנה ואפילו אלקטרוניקה קטנה וגדולה. כמו כן , אולי אני לא מכיר תחומים נוספים מספיק טוב ולכן ברגע שאגלה אותם יכול מאוד להיות שגם הם יהיו מעניינים. בכל מקרה , השאלה שלי היא מהו תחום הלימודים שיאפשר לי להגשים את ה"חלום" שהצגתי למעלה. יש לי פסיכו' ובגרות טובים ככה שאני יכול להתקבל למרבית הדברים. חשבתי על הנדסת תעו"נ , אך אמרו לי שזה כללי מדיי , מצד שני גם משפטים יכול להיות מעניין והרי לא גורע כי למנכ"ל תהיה השכלה במשפטים , אז חשבתי גם על כיוון של משפטים וחשבונאות. שוב , אני קצת מבולבל כפי שבוודאי אפשר לראות , אשמח לקבל הכוון. תודה.
 

roigr

New member
אין תואר שמוביל לניהול חברות,

אסל סטטיסטית - מנהל-עסקים / כלכלה - הכי הרבה בוגרים הופכים למנהלים. משפטים גם כן. הנדסת תעשייה וניהול - היו כאלו שהפכו למנהלים, אבל פחות.
 

sh29

New member
הצעה קטנה

בשעה שתבין אילו כישורים נדרשים ממנכ"ל חברה תבין מה עליך ללמוד. אחד הדברים החשובים הינם שיווק ומנהל עסקים ובנוסף כנושא משני תחום המחשבים. היריעה קצרה פה מלהסביר למה דוקה זה אבל במשפט אחד לימודים אלה ילמדו אותך כיצד לקדם את העסק שלך וגם להבין בתחום המחשבים שזה בעצם התחום שאתה תהיה חייב להבין בו. אם תהיה מעוניין בהרחבה אשמח לעזור [email protected]
 

fighter21

New member
הנדסת תעו"נ זה דרך מצויינת

לא יודע מי אמר לך ש"זה כללי מדיי". זה תואר מצויין כתואר ראשון, רבים מן בוגרי תעו"נ משתלבים בתעשיית ההיי-טק כמהנדסים ומשמשים עתודה לתפקידי ניהול עתידיים. יתרונם על גבי בוגרי רק במנהל עסקים הוא בעובדה שיש להם גם הכשרה במדעי ההנדסה, כלומר הם יודעים גם את העבודה של העובדים שלהם, הם יודעים כלכלה הנדסית, הם בעצם יותר מבינים איך מפעל עובד ואיך הופכים אותו למפעל מצליח יותר! אתה יכול ללמוד תואר ראשון בתעו"נ ולעשות תואר שני במנהל עסקים, כנ"ל אם אתה רוצה להשתלב בתחום ההייטק, תואר ראשון במדמ"ח, בהנדסת תוכנה, הנדסת אלקטרוניקה..
 
למעלה