חלום ממש מפחיד

Sapirush12321

New member
חלום ממש מפחיד

בוקר טוב:) חגגתי יומולדת 25 ביום ראשון האחרון! שבוע שעבר גיליתי שפרצו לראוטר שלנו ומישהו ישב לנו על האינטרנט תקופה מבלי שידענו וגם כנראה היה משתמש באימייל שלנו של הספק אינטרנט. החלפנו סיסמאות בכל האתרים החשובים וגם באימייל אבל לא החלפנו כרטיסי אשראי.. ואני מתלבטת אם להחליף. דיברתי עם דוד שלי לגבי הנושא הזה. בחלום הלכתי לדוד שלי (שהוא איש מחשבים וסייבר תותח) והראתי לו את האימייל שבו התעסק הבחור שפרץ לנו. הוא הסתכל ואמר שכל מה ששולחים אליו זה פרסומות וזה לא באמת תכתובות שלו ושל צד שני. ראיתי שהוא היה ממש עסוק בעבודה שלו אבל פינה לי זמן קצת. אמרתי לו שאני אחליף סיסמא למייל פשוט. הוא צחק ואמר שגם אני אחליף סיסמא תהיה לו גישה לסיסמא כך עוד הוא יודע מה השם משתמש, ואז הראה לי דוגמא איך תוך רגע הוא מוצא תסיסמא של איזה שם משתמש. אחר כך היינו בבית שלי. חוץ ממני ומדוד שלי היו בבית גם אמא שלי ואחי שאני לא מדברת איתו. בהתחלה אני ודוד שלי נחנו שנינו במיטה זוגית כזאת. לאט לאט ככל שהזמן עבר נהיה שקט בבית וברחוב והיתה הרגשה של אימה. דוד שלי נעלם בכלל.. ואני מסתובבת בבית והולכת לחדר שלי. מהחלון שלי אני רואה אדם עם מסיכה שחורה ונשק מהחלון של השכנים ממול. הם עושים עלינן מערב. ישר נשכבתי על הריצפה והתחלתי לזחול כדי להזהיר את אמא שלי ואחי. באחד החדרים אני רואה את שניהם יושבים. אמא שלי קוראת תהילים והם שניהם מתי מפחד. ואני זוחלת בכל הבית כדי למצוא מקום מסתור. אבל אין כל כך מקום מסתור כי בנשק שלהם יש לייזר שמזהה כנראה חום אנושי ומצפצף כשהוא נוגע באדם ואז הם ישר מתכוננים לירי. אז אני זוחלת, אבל הם חכמים ויודעים לכוון את הלייזר לריצפה ולפעמים הם מוצאים אותי ולפעמים לא. זאת היתה ממש חוויה אימתית. תודה רבה!:)
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלק א - החלום על הדוד

חלומך הוא בעצם שני חלומות צמודים ללא קשר ביניהם. חלק א' : החלום על הדוד פרוש א' חלום זה (שניסוחו לא היה לי לגמרי ברור, מי שולח למי פרסומות?, אז התעלמתי מהמשפט הלא ברור) אומר שאין מנוס מבעיות בחיים בכלל, ומפריצות למחשב בפרט ( כפי שהיה במציאות) . החלום מראה , שהמצב קצת תקוע שבו כל פתרון, מציב בעיות חדשות, כמו בחוקי מרפי. מה שתעשי כדי לתקן – תמיד תהיה פרצה הקוראת לגנב. החלום אומר לך, לנסות לפתור את הבעיות, אבל לדעת שאין פתרון קסם. פרוש ב' יכול להיות שהחלום אינו על גנבות ופצה למחשבים, אלא על גנבת לבבות. אם יש מישהו שהוא פורץ לליבך, הוא בעצם גונב אותו. את מתאהבת באופן חסר תוחלת, במי שאינו מתאים לך ואינך מוצאת מזור לליבך השבור (הפרוץ). את מנסה לתקן, אבל כמו שהדוד אמר לך, כל אחד יכול למצוא את הסיסמא לליבך ולגנוב אותו מחדש. פרוש ג' האנשים המוצאים את הסיסמא לליבך, כלומר - מתאהבים בך – הם אינם מתאימים לך! זה קורה לך הרבה, ואת אינך יכולה לסתום את הפרצה הזאת. מה שלא תעשי תמיד יתאהבו בך - אלה שאינך רוצה בהם. סוף חלק א בסוף חלק א תחילת חלק ב', יש קטע מעבר שבו את חולמת בין השאר – שאת והדוד הולכים לנוח על מיטה זוגית והוא - נעלם. כאן אין לי מנוס ממדרש שמות. "דוד" בעברית הישראלית הוא אח של אם או אב. בעברית הקדומה, המקראית (מגילת שיר השירים, למשל) "דוד" - הוא אהוב, או חתן. כבר ציטטתי לך כמה פסוקים ממגילה זו, בחלום הוקדם. גם בשיר השיר, הנערה המכונה שם "כלה" מחפשת כל הזמן, אחר אהוב ליבה (הדוד) שנעלם (!) והיא אינה מוצאת אותו בשום מקום...מגילה זו היא מגילה על אהבה נכזבת שאינה ממומשת. וזה קשור לפרוש ב שכתבתי לך ( גונב הלבבות). כאן החלום אומר לך, ( חשבון נפש בשבוע יום ההולדת) - שהגיע הזמן לנוח בחברת בן זוג אהוב ( דוד): "שמאלו תחת ראשי וימינו תחבקני" – (שיר השירים ח-3). הזמן היגיע ועוד שנה חלפה, אבל את לא מוצאת את אהובך, כמו בשיר השירים, האהוב נעלם. "אנה הלך דודך היפה בנשים, אנה פנה דודך ונבקשנו עימך" ו'-1. " דודי חמק עבר ונפשי יצאה אליו דברו, ביקשתיו ולא מצאתיהו, קראתי ולא ענני " ה'-6 אשמח לדעת אם אחד הפרושים היה מתאים או אפילו יותר, או אף אחד מהם. אנסה לפרש את חלק ב בהמשך.
 

Sapirush12321

New member
תגובה 1:

היי אלישבע, סליחה על האיחור! קודם כל תודה רבה על שני הפירושים המפורטים!!! מעריכה!!! לגבי העניין עם הפרסומות שלא היה ברור: התכוונתי שהפורץ התיישב לנו על הספק אינטרנט וגם על המייל של הספק אינטרנט שלנו.. אז אנשים, בחלום שלחו פרסומות למייל הזה. אני מתחברת לפירוש ג' שקורה לי דיי הרבה, בדרך כלל גברים שאני לא מעוניינת בהם- מעוניינים בי. ובהקשר הזה זה אכן מתאים לסיומת שהצעת שאני לא מוצאת בן זוג שיתאים לי. מצד שני, אני חושבת שהחלום מבטא את הפחד בתת מודע שלי מההאקרים האלה שיכולים להגיע לכל מקום ולעקוב אחרינו. ובכל זאת הפירוש שלך גם כן מתאים, אם לא מתייחסים לאירוע שתיארתי ברקע. תודה!!:)
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלק ב'- הקטע של ניסיון רצח

בחלום האימים הזה, את נמצאת במקום הכי בטוח לך, בבית אחר כך בחדר שלך. את נמצאת עם משפחתך : אימא , אח ודוד - אנשים שאמורים להגן עלייך מכל פגע. האח – אין לסמוך עליו, הוא לא מדבר איתך. הדוד – נעלם די מהר ולא נמצא בסביבה. רק אימא היא נמצאת ומנסה לעזור איך שהוא, בדרכה. כבר בקטע המעבר בין שני החלומות, היתה אווירה של אימה! הבית שלך- אינו בטוח (אולי צריך לעזוב אותו למקום אחר? וגם האנשים שלך, לא מבטיחים דבר. בהמשך החלום רואים שכך גם יהיה. היחידה שסקרנית לדעת מה מקור אווירת האימים המקפיאה - זו את . את מציצה מהחלון שבחדרך ורואה אדם במסכה שחורה ואיתו (אולי) עוד אנשים עם נשק לייזר מתוחכם, מכוון אליכם מבית השכנים. אחיך ואימך בכלל לא מרגישים שמשהו נורא עומד לקרות. את מצילה את עצמך, בכך שנשכבת על הריצפה. את מצילה אותם, בכך שאת מזהירה אותם מהבאות. אלא מה? אף אחד מהם אינו עוזר, או מציל את עצמו. הם יושבים ומתים מפחד. אימך קוראת בספר תהילים. ומי מנסה להתגבר על המצב? את! את היחידה שפעלת ממש,-מנסה להציל את עצמך בזחילה על הרצפה, אבל גם את היחידה, שקרן הליזר מצליחה לאתר אותה מדי פעם! סוף החלום – למרות הפחד של כולכם, את מצליחה בסוף להתחמק מקרן הליזר ולא יורים בך ולא באף אחד. החלום מראה שוב - מצב מפחיד, חסר פתרון ותקוע.! רק את יכולה להציל את עצמך מבעיות קשות. אל תצפי לעזרה מאחרים! לפעמים המצב, מוריד אותך ארצה בזחילה, אבל את בסוף מוצאת את הדרך להתחמק מצרות, למרות הפחד.החלום מראה לך, שהרצון לחיות חזק מכל והפחד אינו משתק אותך מפעולה. אף כי אין לחלום סוף של ממש, ברור שאת נותרת בחיים וגם האחרים. החלום אומר לך, לצפות מראש את הבעיות שעלולות לצוץ ( להסתכל דרך החלון) , להזהיר אחרים, להיזהר בעצמך, לא להיכנע לפחד ! לנקוט פעולות התחמקות יעילות ובכך – לא תיפגעי בסוף . אשמח לתגובתך!
 

Sapirush12321

New member
מאוד אהבתי את הפירוש!!

ואכן המסקנה היא שרק אני יכולה לעזור לעצמי. תודה רבה אלישבע! שיהיה חג שמח ושבת שלום :)
 
למעלה