חלום על האקס

Sapirush12321

New member
הייי
חלמתי שהייתי בחדר שלי, החלון של החדר היה פתוח וידעתי שהאקס שלי צריך לבוא כי הוא הבטיח לי עוד לפני שחתכנו את הקשר בנינו שיעזור לי באיזה משהו (כל ההבטחה הזאת זה בחלום ולא משהו שקרה במציאות.).
אז חיכיתי בחדר והוא הגיע, בלי דיבורים ובלי החלפת שלום, פשוט הגיע אל החלון שלי, במבט אדיש וקצת כעוס זרק את הקסדה שלו לתוך החדר שלי כי היה צריך להביא לי אותו, חזר לאופנוע שלו ונסע. הקסדה שנפלה על הריצפה הוטחה דיי בחוזקה וממש שמעו את הרעש שהקסדה עשתה.
הוא נסע לבד עם האופנוע שלו לאיזשהו מקום ביישוב שאני גרה בו ואני הייתי צריכה להצטרף אליו לבד למקום הזה. אני האמת לא יודעת בשביל מה הקסדה הייתה...
בכל מקרה בסופ בכלל לא הגעתי למקום הזה שקבענו. כן יצאתי מהבית אבל התעצלתי לנסוע למקום ההוא.

וזהו ככה נגמר החלום.

לגבי האקס הזה- זה בחור שדיברתי עליו כאן הרבה. בזמנו הוא היה חלק מאוד חשוב בחיים שלי, ידיד באמת טוב שניסינו להיות ביחד וזה לא הצליח כי לא רציתי אותו באמת. היינו במערכת יחסים פתוחה כזאת.. הוא נכנס לי ללב בצורה שאף אחד אחר לא הצליח, ולמען האמת למרות שעברו 7 חודשים מאז שחתכנו את הקשר עדיין קשה לשכוח והוא עדיין בראש שלי. היה לו יומולדת לא מזמן ושלחתי לו הודעת מזל טוב שמחה, והוא לא ממש שמח או העריך ששלחתי... זה קצת ביאס.

אני אזכיר גם בחור אחר שחתכתי ממנו לפני כשבועיים את הקשר אבל יוצא שאנחנו עדיין מתראים.. יש בו אלמנטים שמזכירים לי את העקס הקודם כמו העובדה שיש לו אופנוע, בדיוק כמו לו.. ונסענו ביחד לפני כמה ימים על האופנוע..
ואני מחבבת אופנועים.

זהו אז ניסיתי לשפוך את כל מה שקשור לעניין.
תודה אלישבע! ❤️
ערב טוב!
 

Sapirush12321

New member
עכשיו נזכרתי שחלמתי עוד חלום עליו לפני כמה ימים שגם בחלום הזה היה חלון!

בחלום אני הייתי מחוץ לבית שלו הפעם! אבל הוא לא היה בבית... הייתי צריכה לשמור על הבית שלו מפני גנבים אבל שמרתי מבחוץ כאשר עמדתי ליד החלון שלו והצצתי לתוך הדירה שלו.
כשהצצתי ראיתי שני ערבים מנסים לפתוח את החלון בצד השני, ממולי, של הדירה כדי לפרוץ אלינו. מיד התכופפתי והצלחתי איכשהו לסלק אותם- אני לר זוכרת באיזה צורה אבל הם ברחו.
אחרי כמה זמן שאני עוד עומדת מחוץ לחלון אני קולטת גנב שלישי שהגיע לחלון ממול. אבל הוא הסתכל וחיפש את חברים שלו הגנבים שהיו שם לפני. מכיוון שלא ראה אותם הלך בעצמו.


רקע על החלום- פרצו לבחור הזה באמת לבית לפני כשנתיים.

תודה אלישבע!
 
למעלה