חלום על חברות ותעופה.

מימי

New member
חלום על חברות ותעופה.

חלמתי שאני יודעת לעוף. החלום היה ממש אמיתי כזה, הרגשתי כאילו אני באמת בחיים האמיתיים. ידעתי לעוף מאז ומתמיד, ופשוט הייתי צריכה לעשות משהו בנשמה שלי, לא זוכרת מה, והייתי עפה. אבל בכל פעם לפני שעפתי, קשרתי את עצמי עם חבל לאיזה עמוד או משהו כזה. בפעם האחרונה בחלום שעפתי, הייתי בבקתה בהרים של הולנד, בקתה שהייתה שייכת לחברה שלי, וקשרתי את עצמי בחוט לגזע עץ והתעופפתי. זו לא ממש תעופה כמו סופרמן, זה פשוט עלייה והימצאות באויר, והרגשתי משהו עמוק כזה בתוך הגוף שלי, אני לא יודעת להסביר את זה. אחר כך החלום עבר זירת התרחשות: זה היה בבית קטן, וכל החברות שלי היו שם, ואני קשרתי להם את הרגליים אחת לשניה בקבוצות קבוצות, והם עפו. חברה שלי עמדה שם וצילמה את הכל במצלמת וידאו קטנטנה. יש לי פירוש משלי לחלום, אבל אני חושבת שהוא קצת שטחי, אז תביעו את דעתכם: קצת רקע לפני: אתמול גמרתי בית ספר ונפרדתי מבנות שהייתי איתן שמונה שנים רצופות, וכולנו עוברות לתיכונים שונים. לדעתי התעופה מסמלת את הפרידה, וזה שאני קושרת את עצמי ואת החברות שלי מסמל את זה שאני לא רוצה לנתק את הקשר עם החברות שלי. צורת התעופה- המצאות באויר- מסמלת את זה שבעצם אנחנו לא ממש מתעופפות ולא נראה אחת את השניה אף פעם, אלא פשוט שלא נהיה ביחד כל הזמן, אבל נמשיך להיות בסביבה. נראה לי שהתת מודע שלי מנסה לנחם אותי... אם יש לכם עוד רעיונות- הם יתקבלו בברכה. החלום הזה מסקרן אותי.
 
החולם יודע הכי טוב... :)

הפרטים שהבאת מהחיים הפרטיים מאוד עוזרים! יותר קל לפתור חלומות כשיודעים פרטים רבים כאלה. אכן נראה לי שהחלום שחלמת באמת מסמל את הפרידה ואת הרצון להישאר בקשר, אבל אף יותר מזה- המעוף, התעופה, מסמלת לדעתי את מגוון האפשרויות והציפיה לעתיד חדש ומזהיר בתיכון- את פורשת כנפיים ויוצאת למקום חדש ולא מוכר. לכן המעוף מעורר תחושה חזקה במיוחד. את עוברת שינוי משמעותי ומצפה לעתיד. אבל את קושרת את עצמך לאדמה כדי לא להתנתק יותר מדי מהעבר, את רוצה להמשיך להיות קשורה לאנשים המוכרים כדי שישמשו לך ביטחון ועזר. בחלום את היא זו שקושרת את החברות ביחד וגם זו שעוזרת להם לעוף- ייתכן ואת מרגישה שאת היא זו שבידה הכוח לאחד בין החדש לישן, לשמור על העבר המוכר אך גם להמריא ולהתנסות בחוויה החדשה, המעוף, המצפה לך.
 
למעופפת.....

החלום הזה לא צריך לסקרן אותך כל כך, מכיוון....שפירשת אותו יפה. נקודת מחשבה נוספת: חשבי מה בחברות שלך מקרקע אותך, או מונע ממך לנצל הרבה יותר מהפוטנציאל שטמון בך. את מרגישה שיש בך הרבה כישרונות וכוחות, ובאיזה שהוא מקום חברותייך מונעות ממך להתרחק יותר מידי מהמקום בו כולכן נמצאות. זה עלול להוות מכשול בהתקדמות שלך. חלומות פז, רואה בכוכבים.
 
למעלה