חלום על חמי ז"ל - גוסס

אלישבע - אודה לפתרון חלום ארוך מתנצלת מראש

רקע שלי: עובדת ומאוד מרוצה מעבודה ומהיחס שמקבלת מהבוס. וכן הבוס שלי מרוצה ממני מאוד. מתחילה קשר חדש ומאוד מהססת לגביו, פוחדת ששוב אפגע.

רקע למופיעים בחלום:

חמי ז"ל : ואני היינו חברים מאוד טובים וקרובים מאוד. המיקום שמופיע בחלום,

המקום : העבודה שפוטרתי/התפטרתי בהסכמה .אחרי 6 שנים שעבדתי שם.

הבוס: אחרי הקורונה הייתה תחלופה של בוסים , הבוס החדש שבעצם היה מנהל מחלקה ונכנס שותף. לא הכיר את עבודתי בהתחלה, עשה שינויים במשרד , והוא לא אהב את תפקודי במשרד - נפרדנו יפה.

אחותי: היא וגיסי - יחסים לא טובים , ידוע שיש לו מאהבת . (כמובן שאחותי סובלת מזה) והם עכשיו חושבים על מעבר דירה. גיסי עבר צינתור השבוע. אנחנו לא בכעס.



החלום:

אני נמצאת במקום העבודה שפוטרתי, יום האחרון בעבודה ונפרדת מכול הצוות בצורה יפה חיבוקים נשיקות . ואז נכנסת לבוס שלי להפרד ממנו מבקשת ממנו לשוחח איתו הוא מסכים ואני סוגרת את הדלת ופתאום רואה בחדר מיטה ושוכב על המיטה חמי ז" ל גוסס ומכוסה בשמיכה לבנה, ואז הבוס אומר לי שזה אבא שלו , והבוס בוכה.

לאחר מכן התחלתי השיחה ושואלת אותו למה הוא התייחס אלי בצורה שלא מתאימה

והוא ישב ודבר איתי יפה ואמר שהבין מהאחרים שאני לא עובדת טוב , וכל מיני שקרים

ששיקרו לו ואני מתאמתת איתו , והוא ממש נחמד אלי. ואני כל הזמן מסתכלת

על חמי .ולאחר מכן סיפרו לי שהוא נפטר.

ואז אני יוצאת מהמשרד ופוגשת את אחותי , היא ליד חנות עם מזוודה עומדת עם חברה

אני ניגשת אליה מדברות והיא אומרת שהם נוסעים לסופ"ש עם בעלה , אני רואה את בעלה

בחנות הוא יצא לכיוונו , אני מסתובבת לא מדברת איתו והולכת.
 

אלישבע777

Well-known member
שלום יערונת חלומך מורכב משני חלומות שיש להם קשר.

חלום א – מתחיל בפרידה נרגשת מחבריך לעבודה. אומנם פוטרת ( בהסכמה) ממקום עבודתך. בחלק הזה למרות הכל – אין צער! החלום כאילו מתחיל מהסוף – את עוזבת את המקום באופן יפה. עכשו פנייך מועדות לעתיד אחר. בהמשך יש תפנית.

אחרי הפרידה מהחברים, את צריכה להיפרד מהבוס, ואת נכנסת למשרדו. מה שראית שם, היה בעצם משהו מדהים ולא צפוי בכלל! ועם זאת – לא הופתעת ולא הבעת רגשות. במשרד שכב גוסס לא פחות ולא יותר חמיך ( ז"ל). הוא היה מכוסה בשמיכה לבנה ( טוהר? שלמות? נקיון כפיים? ואולי גם תכריכים?). שמיכה לבנה מציינת אולי – שמלה לבנה (שמלת חתונה). היית נשואה לבנו, אבל יחסו אליך היה טוב יותר מאשר יחסו של בנו. הופעתו של חמיך כגוסס, מצביעה על פרידה מאדם שהערכת. יתכן שהיא סמל לעזיבת העבודה שאולי בנסיבות אחרות – היית רוצה להישאר בה ( אחרי שש שנים). יתכן שהגסיסה, מסמלת – דווקא את הקשר עם בעלך. הנישואין שלך גססו וגם וזה מצב שצריך להחליט – לחיים או למוות ( סיום תקופה, פרידה. פרידה ממקום העבודה ומהבעל ומחמיך). גסיסת אדם היא ארוע קשה. ומי בוכה? הבוס!! הוא בוכה על אביו שהוא חמיך! הבכי שלו – הוא רמז למה שיקרה בהמשך החלום. אולי הקדמת המאוחר! להלן.

את פותחת בשיחה עם הבוס כשהוא יושב לפניך ואת מנסה לברר מדוע הוא לא היה הגון כלפייך ומתעממת איתו, אבל מבטך מופנה כל הזמן ... אל חמיך הגוסס . אילו הבוס – מתייחס אליך יפה! מסתבר שהיו עלייך שמועות ורכילויות שקריות על טיב עבודתך [שהוא האמין להן]. החלום נגמר במות חמיך ובעצם בכך סיימת את פרק העבודה שלך. את נכנסת אל הבוס בכוונה לסגור איזה חשבון פתוח איתו אבל ... הוא מתייחס יפה ובקטע הקודם של החלום – הוא בוכה על מות אביו שהוא חמיך! הבוס אם כך הוא... בעלך לשעבר!! אולי את מצטערת שוויתרת על חלקך בדירה? אז תשלימי עם העניין חלום ב' אכן נפתח בכך שאת יוצאת מהמשרד – כלומר עזבת את המקום, את החברים, את הבוס, את העבר.

החלום אומר לך שצריך לסגור את העבר, כדי לתת פתח לעתיד, להתחלות חדשות בחיים בכלל, בעבודה ובזוגיות - בפרט. (ואכן לפחות בעבודה הצלחת לעשות זאת ואת מצליחה יפה)

חלום ב' הוא חלום נפרד, אעפ"י שהוא המשך של חלום א. אבל יש לו מסר דומה. כשאת יוצאת מהמשרד – את פוגשת את אחותך שמספרת לך על נסיעת נופש עם בעלה ( במציאות הם מחפשים דירה). את יודעת את האמת על טיב מערכת היחסים בין אחותך לבעלה. היא – לא סגרה את העבר, היא נשארת איתו, למרות ההשפלה וכאבי הלב שהוא גורם לה. אין פלא שאת אינך רוצה להגיד לו אפילו שלום כשאת מבחינה בו. את מפנה לו עורף ובצדק! הקטע הזה, אומר לך – ללמוד מהקשר העכור בין אחותך לבעלה, ולהחליט שעדיף להסתובב וללכת ולא לחיות עם בן זוג בוגדני . הקטע הזה מנחם אותך - שגורלך שפר עלייך- את התגרשת וחתכת את הקשר הזוגי ביניכם וכל אחד מכם, חופשי לעצמו.

אשמח לקבל חוות דעת, מה התאים ומה לא.
 
אלישבע שבוע טוב
תודה

אכן מתחברת לתגובתך ובמיוחד ל -
אני מצטערת שוויתרתי על חלקי בדירה? קשה לי היום כלכלית ולכן מתחרטת.

ובאשר הגירושין אני שלמה מאוד. והצלחתי יפה הלאה .
שבוע טוב
ושוב תודה
 
אלישבע שבוע טוב
תודה

אכן מתחברת לתגובתך ובמיוחד ל -
אני מצטערת שוויתרתי על חלקי בדירה? קשה לי היום כלכלית ולכן מתחרטת.

ובאשר הגירושין אני שלמה מאוד. והצלחתי יפה הלאה .
שבוע טוב
ושוב תודה
 
למעלה