חלום על חתונה

Ponchik25

New member
שלום 😊
חלמתי היום חלום על חתונה, שזה התחיל בהתארגנות מסביב ואני התרגשתי ונלחצתי בו זמנית (בחלום) והבחור שאיתו התחתנתי לא מוכר לי אבל בדיוק הטייפ שלי ויזואלית.

רקע לחלום, אין חתונה על הפרק ואני אפילו לא בזוגיות עדיין
 

אלישבע777

Well-known member
שלום פונצ'יק,

הפרוש שלי לחלום על חתונה

החלום מתכתב עם החלום הקודם ( על הריון והפלה). אז כתבת שכרגע יש לך רתיעה מזוגיות יותר מאשר רצון. בחלום הזה – הוא על התארגנות לקראת חתונה שבה התרגשת ונלחצת. במציאות אכן חתונות הן אירוע מלחיץ לכל זוג צעיר, אבל גם אירוע מרגש, משמח ונפלא ואחד מפסגות החיים בכלל. בחלום הזה, אין כמעט אירוע! הפעם יש רגשות אבל הם שליליים: לחץ, התרגשות. החלום מאוד לקוני, אין בו סצנות ( תמונות), התחיל מאיזו שהיא התארגנות, חתונה של ממש אין, משפחה וחברים אין, וחתן... נמצא, לא הטייפ שלך ואת בכלל לא מכירה אותו... החלום הוא כמו פרק מאיזה ספר או מעיתון... אין בו תנועה, אין בו דיאלוג, אין בו פרטים, קולות ואנשים.

אבל לעומת החלום הקודם, שבו את בהריון מחוץ לנישואין וישר אומרים לך שהיצור ברחמך אינו ברור ולכן צריך להפילו, פה יש איזה שהוא ניסיון – לקדם זוגיות תחילה.

חתונה היא חוזה בין בני זוג, המבטיחים זה לזו – אהבה ונאמנות לכל החיים וכמובן הקמת משפחה. עניין הזוגיות והחתונה מתחיל כנראה לחלחל בך. אולי לא בשלמות, אולי מתוך חשבון נפש (בעקבות החלום הקודם?), אולי כי הזמן עובר מהר והגיל שלך מתקדם, או אולי הזמן שעבר - ריפא מעט את טראומת הפרידה הקודמת.

בחלום כמו במציאות את עדיין לא מוכנה לנישואין. החתונה הזאת בחלום - היא אינה התחייבות, אינה מאהבה, החתן לא משהו וגם החתונה לא ממש חתונה, אז מה היא? זו בעצם רק חזרה לקראת חתונה אמיתית... את מנסה לחוות חתונה לא מחייבת... אם זה רק ניסוי - לא יקרה כלום!! לא תהיה שמחה גדולה אבל גם לא שברון לב. ככה מתאמנים כמו שחקנים בתיאטרון...

בחלום את מתאמנת לקראת אפשרות שהגורל שלך ישתנה ואולי אי פעם יילך לך בחיים. בחלום הזה את עדיין פסיבית. נמצאת באירועים ולא יוזמת. צופה מהצד ולא עושה כלום בעצם. אבל בכל זאת יש פה איזו שהיא הכנה עצמית – להתרגל ולתרגל לרעיון של זוגיות וחתונה וגם לתרגל (!) אחרי האימונים יהיה סיכוי גדול יותר שזה יקרה.

אשמח לחוות דעת על הפרוש. מה התאים ומה לא התאים.
 

Ponchik25

New member
בעיקרון מה שפירטת כאן לא תואם בכלל לתחושות שלי:
החתן כן היא הטעם שלי, בדיוק הסגנון שלי, האוירה הייתה טובה ומלחיצה בגלל כל ההתארגנות מסביב.
אפילו ניהלנו שיח תוך כדי בחלום..
אז לצערי ממש שפירשת לא תואם לתחושות שלי ולא לזווית ראיה שלי 😔 אין לי רתיעה מזוגיות, אלא ההפך.
 

אלישבע777

Well-known member
בעיקרון מה שפירטת כאן לא תואם בכלל לתחושות שלי:
החתן כן היא הטעם שלי, בדיוק הסגנון שלי, האוירה הייתה טובה ומלחיצה בגלל כל ההתארגנות מסביב.
אפילו ניהלנו שיח תוך כדי בחלום..
אז לצערי ממש שפירשת לא תואם לתחושות שלי ולא לזווית ראיה שלי 😔 אין לי רתיעה מזוגיות, אלא ההפך.
הי פונצ'יק,

נכון כתבת שחתן הוא הטייפ שלי ואני קראתי משום מה "לא הטייפ שלי" אכן טעות שלי וצריך לשנות קצת את הפרוש
לא כתוב על השיחה שלכם בחלום וחבל. כי הנה יש דיבור בחלום !
אני הסתמכתי על הרקע הקודם שבו כתבת כך אני מצטטת ההדגשה שלי:


אבל בעיקר הנושא הזוגי שלא הולך לי בו בחיים.
עברתי פרידה קשה (עברו שנתיים) שבדיעבד השאירה טראומה כלשהי שעד היום אני לא מצליחה להתגבר עליה ונמצאת כל הזמן בדיסוננס עם עצמי. מצד אחד יש רצון לזוגיות מצד שני נרתעת מזה. מרגישה חוסר ורצון לאהבה ולהרגיש נאהבת..

שימי לב שבפרוש, למרות הטעות שלי לגבי החתן יש גם התייחסות לשינוי שחל בך ממש לאחרונה לגבי עניין החתונה: ציטטתי את הפרוש שלי, באותיות אלכסוניות:

עניין הזוגיות והחתונה מתחיל כנראה לחלחל בך. אולי לא בשלמות, אולי מתוך חשבון נפש (בעקבות החלום הקודם?), אולי כי הזמן עובר מהר והגיל שלך מתקדם, או אולי הזמן שעבר - ריפא מעט את טראומת הפרידה הקודמת.

כתבי לי מה כן התאים לך, ונסי לתקן את מה שלא התאים לך. את יכולה אם את רוצה, להוסיף לתגובתך - גם את איזכור השיחה עם החתן על מה שוחחתם או מה היו רגשותייך. ולכתוב שזו תוספת מאוחרת. אני שומרת את החלומות ואת הפרושים וקוראת אותם לפני הפרוש הבא. זו עבודה רבה, ולכן חשוב שהכל יהיה ברור והשינוי הוא מאוחר. ובאופן עקרוני - תוספות מאוחרות שלא נרשמו בזמן, הן פחות חשובות כי אם היו חשובות - הן היו נכנסות לחלום.
אבל במקרה הזה, נראה לי שכדאי לך להתייחס לתוספת הזאת.

אחרי שתכתבי לי את חוות הדעת החדשה ואת התוספות שלך - הדברים ישמשו אותי בפרוש החלומות הבאים.
בגלל שאת חדשה בפורום, אין לי עדיין מספיק חלומות להסתמך עליהם.
 
למעלה