חלום על טבילת ידיים

דינוצה

New member
חלמתי שאיזה איש מבוגר שנראה כמו הזמרים הברסלביים טובל לי את הידים בתוך דלי .! בפנים היה נוזל שנראה כמו שמן זית והוא טובל ואומר לי : את לא תאמיני איזה ידיים יהיו לך". אנשים ישתגעו כשיראו את הידיים שלך"
 

אלישבע777

Well-known member
שלום דינוצה. החלום הזה כבר פורסם בפורום על ידי חברתך יערונת, מוקדם יותר ויש קצת שוני בין שתי הגרסאות שלך. לכן נתתי פתרון הכולל את שתי הגרסאות.

הפרוש לחלום על טבילת הידיים. לקחתי את שתי הגרסאות כאילו היא אחת

טבילת הידיים במים, מנקה אך גם מטהרת. הנוזל בדלי הוא ספק מים בצבע זהב ספק שמן. הידיים שלך מסמלות את הלב שלך מלא הצלקות, ואת הדברים הרעים שעברת. הידיים שלך כיום כבולות ואומללות. הנוסך הפלאי עומד לחולל נס שאת תראי אותו וגם אחרים. טבילה בנוזל הזהב וגם ידייך ישתחררו מהאזיקים ואת תוכלי להרים את עצמך ולצאת לחופשי. הידיים בחלום הם סמל לכישרונות שלך ( איני יודעת מה, אני מנחשת שזה אחד מהדברים הללו: בישול, תפירה, אומנות, עיסוי, קוסמטיקה וכדומה). מי הוא האיש הזקן במציאות? אולי זו דווקא חברה טובה, אולי עורך הדין שלך? אבא? רק את יכולה לחשוב מי הוא. ואולי אין אחד כזה, והיית רוצה שיהיה מישהו שיחולל בך נס. הנוזל הזהוב, הוא סמל לחוזה או להסכם אשר יוציא אותך לחופשי. אז תחל תקופת זהב בחייך.

החלום אומר לך- שאת לא תאמיני וגם אנשים לא יאמינו למה שיקרה. אבל אני – איני מאמינה בחלומות נבואיים. אני מאמינה שהחלומות משקפים את מה שאנחנו חושבים. את מאמינה בעצמך וגם "האיש הזקן" מאמין שאת יכולה להשתקם ולעשות במו ידייך, מה שאת רוצה לעשות. אולי זה יהיה בהתחלה עם איזו "עזרה משמים" (האיש הזקן שנראה כמו חסיד ברסלב), אבל אחר כך את תתקדמי. הידיים שלך, הם "מקור לזהב" בחייך. יתכן שמתאים לך לפתח קריירה אשר קשורה בעבודת ידיים.

אפשרות נוספת: הידיים שלך היום הן ידיים מגוננות על עצמך, מסתירות את עצמך. אבל אחרי ה "טבילה הפלאית", הן יהיו ידיים הלוקחות יוזמה וכולם יוכלו לראות שהידיים שלך אחרות, הן ידי זהב!!


אשמח לתגובתך!
 

דינוצה

New member
יואו את מרגשת!!! לא הפסקתי לבכות כשקראתי את זה. העורך דין שלי הבטיח לי שייעזור לי ויוציא אותי מהבוץ הזה.תודה
 
למעלה